Klagen en zeuren is het probleem niet. Het is de semi-grappige onderbroekenlol die op bepaalde momenten volledig de overhand krijgt. Het TS bashen wat ervoor zorgt dat sommigen geen topic meer durven openen. De gedachte dat KLB er alleen is óm te baggeren en te bashen. Het lijkt vechten tegen de bierkaai.... We zijn er serieus mee aan de slag om e.e.a. weer in goede banen te leiden. Met een beetje mazzel is KLB binnenkort weer een leuk en bruisend forum...quote:Op zondag 19 maart 2006 01:40 schreef WebForce het volgende:
Opdoeken is ook wel erg radicaal, maar er zijn momenten waarneer 10 mods het nog niet aankunnen.. Maarja, daarvoor zijn we ook (bijna) allemaal Nederlanders, lekker klagen, zeuren etc...
Is dat idee echt nog nooit naar voren gekomen? Ik wordt echt gek val al die 'Kutweer' topics en (onterechte) NS-bash-topics als de rails-beheerder weer eens fouten maakt... Je weet gewoon als er iets gebeurt dat dan heel KLB ermee vol staat, dat maakt voor mij het forum ook echt niet leuk! Als je dat centraal houd en die topics dus weet te minderen/tegen gaan wordt het voor ons/mij ook een leuk forum.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klagen en zeuren is het probleem niet. Het is de semi-grappige onderbroekenlol die op bepaalde momenten volledig de overhand krijgt. Het TS bashen wat ervoor zorgt dat sommigen geen topic meer durven openen. De gedachte dat KLB er alleen is óm te baggeren en te bashen. Het lijkt vechten tegen de bierkaai.... We zijn er serieus mee aan de slag om e.e.a. weer in goede banen te leiden. Met een beetje mazzel is KLB binnenkort weer een leuk en bruisend forum...
En jouw centrale topic idee gaat zéker mee naar achteren. Tnx voor het meedenken
Je hebt gelijk, draafde een beetje door omdat ik door de bagger de kwaliteit niet meer ziequote:Op zondag 19 maart 2006 19:21 schreef BrauN het volgende:
flugeltje, effe over dit topic hè: Qua zelfdiscipline ben ik een latente kleuter.
Dat is een tof topic! En het is niet de eerste keer dat het gekickt wordt... Neem het maar eens goed door. Het is een van de weinige KLB topics die echt iets voorstellen. Veel lamballen herkennen zich in mijn situatie en posten hun ervaringen. Wat schiet je op met dat slotje? Serieus... wat is het nou voor kut reden om iets op slot te gooien omdat het oud is?
Ik zou zeggen, kijk er nog eens naar.
Dát is nog eens modereren! Daadwerkelijk kijken naar kritiek en eventueel ook juist handelen! Bedankt flugeltje.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, draafde een beetje door omdat ik door de bagger de kwaliteit niet meer zie
Hij is weer van slot af....
Maak er een capu van op een terras op de Korte Heuvel en we hebben binnenkort een datequote:Op zondag 19 maart 2006 19:30 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dát is nog eens modereren! Daadwerkelijk kijken naar kritiek en eventueel ook juist handelen! Bedankt flugeltje.
Je mag best een bakske komen drinken bij ome BrauN hoor, ik woon vlakbij.
En jij had gedacht dat ik na zo'n reactie nog positief en constructief met je in gesprek zou gaan?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ey Flugel! Ik weet dat je nog maar een stomme kutnoob bent, maar het sluiten van dit topic Chazia Mourali is een lesbische pedo gaat echt helemaal nergens over! En eerlijk gezegd denk ik dat je een beetje persoonlijk bezig bent. Kortom, ik denk dat het beter is dat je opsodemietert als mod, ga je opa maar mooi de pikstront vervelen ofzo. Gefrustreerde kutnerd.
Van mensen als jij word ik totaal niet blij in mijn broek.
Alsof je dat uberhaupt al van plan was. Dat deed je eerder ook niet. Je bent gewoon een gefrustreerd, persoonlijk bezig mannetje. Door topics kapot te "modereren" verziek je het voor veel lui, besef je dat? Ga iemand anders de piemel uithangen, kwalletje.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En jij had gedacht dat ik na zo'n reactie nog positief en constructief met je in gesprek zou gaan?
Mwa, dacht het dus niet
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alsof je dat uberhaupt al van plan was. Dat deed je eerder ook niet. Je bent gewoon een gefrustreerd, persoonlijk bezig mannetje. Door topics kapot te "modereren" verziek je het voor veel lui, besef je dat? Ga iemand anders de piemel uithangen, kwalletje.
Ja sorry, maar die twee moest ik ff bij elkaar zienquote:Op zondag 19 maart 2006 19:30 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dát is nog eens modereren! Daadwerkelijk kijken naar kritiek en eventueel ook juist handelen! Bedankt flugeltje.
Je mag best een bakske komen drinken bij ome BrauN hoor, ik woon vlakbij.
En we hadden het zo gezelligquote:Op zondag 19 maart 2006 10:28 schreef flugeltje het volgende:
nachtelijk baggertopic. Van dit soort dingen worden we in KLB niet echt blij Manu... Het is hier geen HBB of BB....
ff volhouden beeb, het is al bijna augustusquote:
Dat verklaart natuurlijk veel. Een kutmod blijf je toch.quote:
Dat bedoel ik Flugel. Je sluit topics zonder enige reden, kortom alleen maar om je modschap te rechtvaardigen. En dan kan je in de dunne pikstront zakken, dus pak je biezen en sodeflikker op met je dom wijvengewauwel. Zo 10 man hier die het stukken beter dan jou doen.quote:
Dat ik incompetent ben als mod is al tijden bekendquote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat verklaart natuurlijk veel. Een kutmod blijf je toch.
[..]
Dat bedoel ik Flugel. Je sluit topics zonder enige reden, kortom alleen maar om je modschap te rechtvaardigen. En dan kan je in de dunne pikstront zakken, dus pak je biezen en sodeflikker op met je dom wijvengewauwel. Zo 10 man hier die het stukken beter dan jou doen.
Wordt het dan niet eens tijd dat je oprot? Het is niks met jou, en het zal ook nooit wat worden. Koop een dildo, ga je opa pijpen of kweek tieten, maar val mensen die iets leuks van fok proberen te maken niet lastig. Hup, naar bed jij. Ben je er nou nog? Kssst, weg jij!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:56 schreef flugeltje het volgende:
Dat ik incompetent ben als mod is al tijden bekend![]()
hihiquote:Op zondag 19 maart 2006 22:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd dat je oprot? Het is niks met jou, en het zal ook nooit wat worden. Koop een dildo, ga je opa pijpen of kweek tieten, maar val mensen die iets leuks van fok proberen te maken niet lastig. Hup, naar bed jij. Ben je er nou nog? Kssst, weg jij!
Waarom neem je het opeens voor anderen op?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
...
mensen die iets leuks van fok proberen te maken ...
Saaie lemmings zie ik inderdaad niet veel humor in nee.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:59 schreef PLAE@ het volgende:
dat jij nooit ergens de humor van inziet is niet mijn probleem terminator
eeh die opmerking van mij moet je niet voor je kruistocht gebruiken! Was volledig terecht dat dat topic gesloten werd, was alleen wel even weer gezellig met wat andere usersquote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat bedoel ik Flugel. Je sluit topics zonder enige reden, kortom alleen maar om je modschap te rechtvaardigen. En dan kan je in de dunne pikstront zakken, dus pak je biezen en sodeflikker op met je dom wijvengewauwel. Zo 10 man hier die het stukken beter dan jou doen.
Ik ken iemand die het slechter doetquote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat verklaart natuurlijk veel. Een kutmod blijf je toch.
[..]
Is dit een wedstrijdje hoe kom ik het meest grappig en stoer over door zoveel mogelijk groffe verwensingen in één post te proppen? En nu moeten we je zeker cool vinden?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd dat je oprot? Het is niks met jou, en het zal ook nooit wat worden. Koop een dildo, ga je opa pijpen of kweek tieten, maar val mensen die iets leuks van fok proberen te maken niet lastig. Hup, naar bed jij. Ben je er nou nog? Kssst, weg jij!
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dit is nou echt weer een perfect voorbeeld van:quote:Op maandag 20 maart 2006 13:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
je draagt zelf de argumenten al aan, en ONZ is op 49.
nee, dit is een voorbeeld van modereren.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:32 schreef Lammie het volgende:
[..]
Dit is nou echt weer een perfect voorbeeld van:
MISBRUIK MAKEN VAN MACHTPOSITIE!
We kunnen verder in FB en dat is nummer 1quote:Op maandag 20 maart 2006 13:32 schreef Lammie het volgende:
[..]
Dit is nou echt weer een perfect voorbeeld van:
MISBRUIK MAKEN VAN MACHTPOSITIE!
Sorry, ik heb niks gezegt.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:35 schreef Tha_T het volgende:
[..]
We kunnen verder in FB en dat is nummer 1
Ik ga je al antwoord in het andere topic PL, zal 'm hier ff quoten...quote:Op maandag 20 maart 2006 19:12 schreef Pony-Lover het volgende:
flugeltje waarom heb je m'n reactie in dit topic weg gehaald?
Is dit normaal?
Ok hij was wat gemeen voor de TS maar het was ook een van de weinige steekhoudende reply's in dat topic.
![]()
groeten P-L
Zo voldoende antwoord?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat ie gemeen was voor TS idd
We hebben al eerder ergens aangegeven dat het TS bashen in KLB echt de spuigaten uitloopt. Vandaar dat we er behoorlijk streng op zijn. Misschien dat de teugels weer iets losser kunnen over een tijdje. Voor nu ging ie over de grens....
Ik vond 'm trouwens wél grappig
dubbel maar hier ook nog een keerquote:Op maandag 20 maart 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ga je al antwoord in het andere topic PL, zal 'm hier ff quoten...
[..]
Zo voldoende antwoord?
Mijn beste brood_korst...quote:Op maandag 20 maart 2006 20:12 schreef brood_korst het volgende:
Vies vis wijf !!
MIjn topic FLUGELTje
Die was serieus dus open die hap en opschonen
je moet gewoon lekker opbokken met die kuttopics van je.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:12 schreef brood_korst het volgende:
Vies vis wijf !!
MIjn topic FLUGELTje
Die was serieus dus open die hap en opschonen
euh buzzer.... Lees je post nog eens doorquote:Op maandag 20 maart 2006 20:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
je moet gewoon lekker opbokken met die kuttopics van je.
ONZ KLB is geen verlengstuk van ONZ.
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
euh buzzer.... Lees je post nog eens door
Wat zit je toch te piepen manquote:Op maandag 20 maart 2006 20:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn beste brood_korst...
De manier waarop je me aanspreekt is nu niet direct een manier waardoor ik ook maar enigzins de neiging krijg om over m'n hart te strijken.
En je topic blijft op slot. Ik vind het walgelijk.... Zoals ik in m'n sluitpost aangaf, als je er écht serieus mee bent heb ik nog wel wat dingen die ik jou en je klasgenoten toe zou willen wensen
Zoals eerder al aangegeven loopt het de laatste tijd de spuigaten uit met semi-grappige opmerkingen, TS bashen, allochtonenbash, topickapen, topicverkloten, baggeren etc etc etc.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:01 schreef Bob-B het volgende:
Hou wel in gedachte dat enigszings leedvermaak altijd al zo'n beetje onderdeel is geweest van KLB, kijk als het hard en kwetsend word, ok, maar bij sommige topics (evenwel als de replies) lopen toch echt de tranen van het lachen over mijn gezicht.
Wat eten jullie vanavond kwam als reactie op het feit dat ik net daarvoor "drie keer raden wat TS vanavond eet" had weggehaald. Vandaar dat ik 'm alsnog verwijderd heb. An sich viel het wel mee, heb er ook over getwijfeld.... Vandaar dat er nog best wat tijd zat tussen plaatsen en verwijderen van de betreffende reactie.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:08 schreef Bob-B het volgende:
Als we maar weer even het poezentopic als voorbeeld nemen, een opmerking als, wat eten jullie vanavond? zie ik nou niet direct onder semi-grappige opmerkingen, TS bashen, allochtonenbash, topickapen, topicverkloten, baggeren etc etc etc vallen. Gewoon een goeie grap, die de TS waarschijnlijk zelf al wel had bedacht, ik zie het nou niet echt gebeuren dat hij dan zit te janken achter z'n computer, eerder nog lachen.
Flugeltje is een vrouwquote:Op maandag 20 maart 2006 21:14 schreef Camplo het volgende:
Flugeltje is overal als de kippen bij.
Doet z'n naam eer aan.
Respect trouwens![]()
Alle bagger gaat eraan![]()
Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:16 schreef brood_korst het volgende:
Alsof je klaagbaak serieus kan nemen man !!
Trouwens heel fok niet, als je op een ander fora zit te spammen zeggen ze allemaal ga maar naar FOK! om te kloten
Dus daarom neemt niemand jullie hier serieus
We zijn het ook wel met elkaar eens hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 21:13 schreef Bob-B het volgende:
Hmmm tja, heb je opzich wel gelijk in, maar het is toch echt een opmerking die iedereen denkt en als ik dat lees moet ik lachen en natuurlijk is het kut voor dat poezebeest van hem. Maar ik denk dat het al werkt als hij z'n ei kwijt kan en als er dan een grapje word gemaakt dat het dan ook grappig is, zonder kwetsend te zijn (lees persoonlijk en hard).
Of zoals flugelmannetje het zegt... Een wijf met ballenquote:
Waarom zijn de meeste modjes hier zo machts geil manquote:Op maandag 20 maart 2006 21:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of zoals flugelmannetje het zegt... Een irritant wijf met ballen![]()
als je alleen komt om te kloten kun je beter gewoon opflikkeren naar Partyflock. Daar vinden ze jouw niveau van posten vast helemaal geweldig. Maar het hier moedwillig om zeep helpen van topics moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:16 schreef brood_korst het volgende:
Alsof je klaagbaak serieus kan nemen man !!
Trouwens heel fok niet, als je op een ander fora zit te spammen zeggen ze allemaal ga maar naar FOK! om te kloten
Dus daarom neemt niemand jullie hier serieus
Ben je nu al gebanned?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:28 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Waarom zijn de meeste modjes hier zo machts geil man![]()
Lees Artikel 1 van de grondwet nog maar eens door zou ik zeggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik EIS dat er een slot komt op het dikke mensen klaagbaak topic.
Zodra het over allochtonen gaat is iedereen hier ineens heel attent. maar dikke mensen bashen is geen probleem.
Vreemde standaart hier.
ik wil met jou geen discussie aangaan, want ik denk dat je stinkt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lees Artikel 1 van de grondwet nog maar eens door zou ik zeggen
Dat is helemaal geen vergissing. Als je het niet eens bent om het waarom een topic open blijft kun je dat gewoon hier neerzetten. Is verder geen vervolg-topic voor nodig. En ik kijk nog eens naar dat dikke mensen topicquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zwarte mensen in de zwembad douche is op slot. Dat kan nooit de bedoeling zijn en ik denk dus dat er een vergissing is gemaakt. Dat wilde ik even melden.
Discriminatie zegt je wat?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik wil met jou geen discussie aangaan, want ik denk dat je stinkt.
nogmaals.
Wat is het verschil tussen dikke mensen belachelijk maken, en donkere mensen belachelijk maken.
ja, , en jou geloof ik niet zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |