doh, al ik er maar 1 in elke winkel leg, dan kan ik alles uitverkocht laten lijken..quote:Op maandag 20 maart 2006 10:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat ding is bijna 4 maanden lang overal uitverkocht geweest, wat een flop![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Dus omdat jij geen gebruik wil maken van tig extra mogelijkheden van de console hoop je dat anderen het ook niet zullen doen?
Juist die extra mogelijkheden maakten de classic Xbox tot een succes. De 360 is een regelrechte flop aan het worden en de goede beveiliging draagt daar flink aan bij. Er moet veel veranderen wil eind dit jaar niet de doodsteek volgen met de introductie van de ps3.
grappig?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
doh, al ik er maar 1 in elke winkel leg, dan kan ik alles uitverkocht laten lijken..
Ja na 1 potje alquote:Op maandag 20 maart 2006 11:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Fun bij de eerste paar sessis, maar it get's old REALLY fast helaas.
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:03 schreef =HellFire= het volgende:
Mijn The Outfit review by the way, voor eenieder die nog zat te twijfelen.
quote:Door een hoge serverload kan deze foutmelding voorkomen Gamer.nl is hiervan op de hoogte en probeert deze fout zo spoedig mogelijk te verhelpen
Je serverload is te hoogquote:Op maandag 20 maart 2006 11:28 schreef =HellFire= het volgende:
Effe kijken wat er aan de hand is.
Ook dat, maar het weekend is sowieso rustig. En om nou karig weblogmateriaal te gaan posten, tja...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:29 schreef Retuobak het volgende:
En weinig nieuwsposts overigens HellFire
Ik doel meer op de laatste wekenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ook dat, maar het weekend is sowieso rustig. En om nou karig weblogmateriaal te gaan posten, tja...
Klopt, dat was ook een ernstige fout die niet nog eens gemaakt zal worden. Shit happens sometimes.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik doel meer op de laatste weken
Dagen met 1 nieuwspost, tja, dan kan ik me voorstellen dat users wat minder actief worden op de GNL FP.
nee zeggen dat je aan halverwege 10 miljoen xbox 360 wilt verkopen, terwijl er maar 3 miljoen tot nu toe beschikbaar zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
grappig?
nee, je praat poep..
ze zijn echt niet dom dat ze er 1tje in de winkel leggen
ik vind de co op van GRAW goed alleen het map aanbod is imo te kleinquote:Op zondag 19 maart 2006 22:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er zullen heus mensen zijn die het wel interessant vinden.
Ik bijvoorbeeld vind GRAW online behoorlijk tegenvallen. Dus misschien bevalt BF2 wel beter.
ja maar niet alles op www.xbox.nl vind je een lijst met titels die je kunt spelenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:26 schreef MaxPowered het volgende:
kun je op de xbox 360 ook games van de 1e xbox spelen??
Ze zeggen van wel bij sommige spellen dat het kan, maar volgens mij doet mijn classic version van GTA San Andreas het nog steeds niet.... (speciaal aangeschaft op 360, geen xbox, dus kan het niet spelen....)quote:Op maandag 20 maart 2006 16:26 schreef MaxPowered het volgende:
kun je op de xbox 360 ook games van de 1e xbox spelen??
Ja die hebben ze nergens meer.... Gelukkig wordt ik gebeld als ze hem 2de hands binnen krijgen!quote:Op maandag 20 maart 2006 16:57 schreef Wessiej het volgende:
Geen enkele Classic doet het.
Je moest gewoon de normale kopen.
Heb een paar potjes online gespeeld en het gaat een stuk beter dan deel 3.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:27 schreef Gamedemon het volgende:
Gijsje79 hoe is burnout trouwens live? servers gewoon goed?
als je ja zegt ga ik em kopen denk ik
De meeste levels zien er ook zo gaar uit op een of andere manier en het beweegd ook helemaal niet lekker. Dat in tegenstelling tot singleplayer.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind de co op van GRAW goed alleen het map aanbod is imo te klein
en de Ranked player vs player potjes gaan nergens over...
Het spawn systeem is of Kut of kut tis maar net hoe ze het hebben staan
Je kan respawn protectie hebben dan kan je 3 seconde niet neergeschoten worden of schieten
Of je respawnt en je kan gelijk neergeschoten worden.
Klinkt als geen probleem, maar het spel kent geen respawn protectie, je spawnt dus 9 van de 10 keer midden op een slagveld inplaats van een stukje waar niemand loopt.
als ik iemand zie lopen die 3 seconde beschermt is en ik heb hem niet zien spawnen dan schiet ik dus een clip leeg, en tegen de tijd dat ik moet herladen schiet hij mij neer.
Of als je gelijk spawnt zonder protectie staat er een spawncamper iedereen kapot te schieten
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:57 schreef Wessiej het volgende:
Geen enkele Classic doet het.
Je moest gewoon de normale kopen.
Daar heb ik geen last van.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
De meeste levels zien er ook zo gaar uit op een of andere manier en het beweegd ook helemaal niet lekker. Dat in tegenstelling tot singleplayer.
als het dan alleen gebruikt maakt van live, ben ik er voorquote:Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
Was All Points Bulletin hier al bekend? Soort GTA game maar dan in MMO (massive multiplayer online) dus met 100 tegelijk cruisen door een stad, lijkt me erg vet!
All Points Bulletin preview
Ghost Recon.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef MaxPowered het volgende:
Ik ga binnenkort de xbox 360 aanschaffen.
Nu wil ik ook direct een vette game kopen, waar je ontzettend lang mee kunt spelen zonder dat ie saai wordt. Wat is nu een echte aanrader??
thx
m@x
Hmmm ook maar even proberen.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:07 schreef devv05 het volgende:
Downloading Burnout Revenge demo...
Sja dat denk ik ook welquote:Op maandag 20 maart 2006 21:00 schreef twi het volgende:
Oblivion natuurlijk. Alleen de main quest al 25 uur. Da's de beste game qua levensduur, by a mile.
Ik ga elke dag gewoon even bij de gamesshop kijken, ik werk er toch bijna naast.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
mja en in amerika spelen ze hem al op de pc
ik ga woensdag toch maar eens de bart smit hier bekijken
en donderdag ook
Welke gameshop?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ga elke dag gewoon even bij de gamesshop kijken, ik werk er toch bijna naast.
Future Zone in Rotterdam. Ik werk in het Nationale Nederlanden gebouw. Niet echt naast de deur, maar in de lunchpauze zit ik er zoquote:
Ik houd niet van racen maar wel van arcade race achtige dingen.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:41 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb een paar potjes online gespeeld en het gaat een stuk beter dan deel 3.
Uitgebreide SP, vermaak me best met deze game.
Vooral die snelheid.
Als je van racen houd, is dit spel een aanrader.
Ik heb ook wel eens dat mijn mannetje vreemd loopt en het niet helemaal vloeiend gaatquote:
Wireless controler is god. Tenzij je 'm ook op een PC wilt gaan gebruiken, dus wel een nadeelquote:Op maandag 20 maart 2006 22:34 schreef HAL9000S het volgende:
Op zich niet eens zo heel erg nadelig omdat ik nou gelijk een wired controller heb
Maar je zit sowieso met een composietkabel, en niet met advanced scartquote:en geen losse scart hoef aan te schaffen aangezien ik geen HDTV heb.
Ken je de shop TGS Game Store ??quote:Op maandag 20 maart 2006 22:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Future Zone in Rotterdam. Ik werk in het Nationale Nederlanden gebouw. Niet echt naast de deur, maar in de lunchpauze zit ik er zo.
Ik zou eigenlijk wat oude posts van jou terug moet zoekenquote:
Dat klopt, ik wilde met een draadje, omdat ik dacht dat er vertraging in zou zittenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wat oude posts van jou terug moet zoeken
vraag het P-stylequote:Op maandag 20 maart 2006 22:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wat oude posts van jou terug moet zoeken
Hmmm, ik heb nogal wat negatieve verhalen gehoord over die wireless... er zit dus geen vertraging in oid? Mischien dat ik er een bij ga halen als 2e joystick, maar sowieso heb ik een beetje een hekel aan het gekloot met batterijen.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Wireless controler is god. Tenzij je 'm ook op een PC wilt gaan gebruiken, dus wel een nadeel
[..]
Maar je zit sowieso met een composietkabel, en niet met advanced scart
Dat is wel een extra aanvulling op de 360.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Moet ie wel internet en een live gold abbo hebben natuurlijk.
Haal je hem toch ook ff op.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:18 schreef Bastard het volgende:
Zo net ff die demo gespeeld van Burnout.. ja tis meer van hetzelfde he.. maar wow!!!! wat een snelheid!!!
Wat leuke uitspraken gevonden, vreemd genoeg niet een directe uitspraak van Twi tegen draadlozen controllersquote:
Sony: \'HDD bij PlayStation 3\'quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:03 schreef P-Style het volgende:
Wat die harddisc betreft. Ik denk dat die add-on hdd voor de "simpele" versie van de 360 dan waarschijnlijk een 2,5" schijfje gaat worden van 40GB. Maar dat het grote prijsverschil straks gaat zitten tussen de "premium" versie en de "simpele" versie. Ik denk dat de "premium" versie straks een veel grotere harde schijf gaat krijgen van 160 of misschien wel 250GB en dat 'ie behalve de harde schijf nog veel meer features krijgt die 'm duurder gaan maken.
En om je laatste vraag te beantwoorden... Er is geen harddisc aangekondigd voor de PS3, maar ik denk dat die er niet in gaat komen. Kijk maar wat er is gebeurd met de PS2. Sony is tè bang voor piraterij.
Over de 360:quote:Op woensdag 27 april 2005 08:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk dat ie tussen de 500 en 650 gaat zitten.
Hoe dan ook, ik koop um bij de release..
Over de eerste foto's van de 360:quote:Op donderdag 28 april 2005 09:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ook niet, zeker als je weet dat het grafisch ook de minste van de 3 word.
Toegegeven, P-Style had het over bepaalde dingen al heel vroeg juist. Zo was hij er ook 100% van overtuigd dat er geen HD-DVD kwam.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Ziet er geinig uit, maar niet meer dan dat. Niet realistisch dus. Ook ik mis bepaalde aansluitingen aan de voorkant.
We moeten een keer met meer mensne online gaan, heb alleen zo verdraaid weinig tijd, morgen mss.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Haal je hem toch ook ff op.
Lachen online.
ik twijfel nog of ik het doen moet of nietquote:Op maandag 20 maart 2006 23:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lachen online.
Ik heb nu 3wireless controlles.. En werkt echt super! 2 met een acuu pack en 1 nog met batterijen. Niks geen problemen mee.. En reageerd ook allemaal super!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb nogal wat negatieve verhalen gehoord over die wireless... er zit dus geen vertraging in oid? Mischien dat ik er een bij ga halen als 2e joystick, maar sowieso heb ik een beetje een hekel aan het gekloot met batterijen.
Ik moet wel zeggen dat ik een beetje schrok van de omvang van de voeding... tering zeg wat een bizar dingVerder een top apparaat
![]()
Oblivion Gijsquote:Op maandag 20 maart 2006 23:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lachen online.
Kopen die gamequote:
Het fijne aan de draadloze controller vind ik dat hij een stuk zwaarder is door de battery packquote:Op maandag 20 maart 2006 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Dat klopt, ik wilde met een draadje, omdat ik dacht dat er vertraging in zou zittenMaar mijn god, wat zat ik verkeerd
Nee, zoals ik al zei, meer van het zelfde.. been there done that, got the t-shirt to prove it. Maar ziet er praat uit op de 360 hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lachen online.
De 360 versie komt pas begin mei of eind april dacht ik.... even iets langer wachten !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:00 schreef gijsje79 het volgende:
Me volgende game word Tomb Raider en die komt ook al snel.
7 April.
11 Aprilquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:37 schreef Sjotime het volgende:
De 360 versie komt pas begin mei of eind april dacht ik.... even iets langer wachten !
Ik wil ze alledriequote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:44 schreef Tain het volgende:
Lara
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Table Tennis
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dead Rising
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerst moet 5 nog uitgebracht worden en die zal ergens rond 27 april zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef suppaduppa het volgende:
weet iemand wanneer pro evo 6 uitkomt?
Woei, dus naast Maart wordt ook April een meer dan goede game maandquote:
Ik zeg 7 april, ook voor de Xbox 360quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Woei, dus naast Maart wordt ook April een meer dan goede game maand
En dan maar zeggen dat de 360 geen goede games heeft
Kolere, heb pes5 van de xbox voor me xb360 gekocht, wou wel paar potjes onlinequote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:04 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Eerst moet 5 nog uitgebracht worden en die zal ergens rond 27 april zijn.
Deel 6 zal nog wel effe duren...
Daar kon je op wachten, figuurlijk gesproken uiteraard.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kolere, heb pes5 van de xbox voor me xb360 gekocht, wou wel paar potjes online
komt er in April gewoon een nieuwe PES5 voor de xb360
mja maart en april worden dan maar dure maandquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar kon je op wachten, figuurlijk gesproken uiteraard.
zeker weten!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:46 schreef Bastard het volgende:
Over G
Ja deze moet ik toch in de gaten gaan houden... 8 man dogfights via live
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] Die cockpit!!!
[afbeelding]
Live zal ook coop missies bevatten..
*aantekening krabbelt op must-have list*
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk toch dat deze me gaat overhalen om een 360 te halen...
[[url= afbeelding]]http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/41331320060320_212807_5_big.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |