doh, al ik er maar 1 in elke winkel leg, dan kan ik alles uitverkocht laten lijken..quote:Op maandag 20 maart 2006 10:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat ding is bijna 4 maanden lang overal uitverkocht geweest, wat een flop![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Dus omdat jij geen gebruik wil maken van tig extra mogelijkheden van de console hoop je dat anderen het ook niet zullen doen?
Juist die extra mogelijkheden maakten de classic Xbox tot een succes. De 360 is een regelrechte flop aan het worden en de goede beveiliging draagt daar flink aan bij. Er moet veel veranderen wil eind dit jaar niet de doodsteek volgen met de introductie van de ps3.
grappig?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
doh, al ik er maar 1 in elke winkel leg, dan kan ik alles uitverkocht laten lijken..
Ja na 1 potje alquote:Op maandag 20 maart 2006 11:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Fun bij de eerste paar sessis, maar it get's old REALLY fast helaas.
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:03 schreef =HellFire= het volgende:
Mijn The Outfit review by the way, voor eenieder die nog zat te twijfelen.
quote:Door een hoge serverload kan deze foutmelding voorkomen Gamer.nl is hiervan op de hoogte en probeert deze fout zo spoedig mogelijk te verhelpen
Je serverload is te hoogquote:Op maandag 20 maart 2006 11:28 schreef =HellFire= het volgende:
Effe kijken wat er aan de hand is.
Ook dat, maar het weekend is sowieso rustig. En om nou karig weblogmateriaal te gaan posten, tja...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:29 schreef Retuobak het volgende:
En weinig nieuwsposts overigens HellFire
Ik doel meer op de laatste wekenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:31 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ook dat, maar het weekend is sowieso rustig. En om nou karig weblogmateriaal te gaan posten, tja...
Klopt, dat was ook een ernstige fout die niet nog eens gemaakt zal worden. Shit happens sometimes.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik doel meer op de laatste weken
Dagen met 1 nieuwspost, tja, dan kan ik me voorstellen dat users wat minder actief worden op de GNL FP.
nee zeggen dat je aan halverwege 10 miljoen xbox 360 wilt verkopen, terwijl er maar 3 miljoen tot nu toe beschikbaar zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
grappig?
nee, je praat poep..
ze zijn echt niet dom dat ze er 1tje in de winkel leggen
ik vind de co op van GRAW goed alleen het map aanbod is imo te kleinquote:Op zondag 19 maart 2006 22:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er zullen heus mensen zijn die het wel interessant vinden.
Ik bijvoorbeeld vind GRAW online behoorlijk tegenvallen. Dus misschien bevalt BF2 wel beter.
ja maar niet alles op www.xbox.nl vind je een lijst met titels die je kunt spelenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:26 schreef MaxPowered het volgende:
kun je op de xbox 360 ook games van de 1e xbox spelen??
Ze zeggen van wel bij sommige spellen dat het kan, maar volgens mij doet mijn classic version van GTA San Andreas het nog steeds niet.... (speciaal aangeschaft op 360, geen xbox, dus kan het niet spelen....)quote:Op maandag 20 maart 2006 16:26 schreef MaxPowered het volgende:
kun je op de xbox 360 ook games van de 1e xbox spelen??
Ja die hebben ze nergens meer.... Gelukkig wordt ik gebeld als ze hem 2de hands binnen krijgen!quote:Op maandag 20 maart 2006 16:57 schreef Wessiej het volgende:
Geen enkele Classic doet het.
Je moest gewoon de normale kopen.
Heb een paar potjes online gespeeld en het gaat een stuk beter dan deel 3.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:27 schreef Gamedemon het volgende:
Gijsje79 hoe is burnout trouwens live? servers gewoon goed?
als je ja zegt ga ik em kopen denk ik
De meeste levels zien er ook zo gaar uit op een of andere manier en het beweegd ook helemaal niet lekker. Dat in tegenstelling tot singleplayer.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind de co op van GRAW goed alleen het map aanbod is imo te klein
en de Ranked player vs player potjes gaan nergens over...
Het spawn systeem is of Kut of kut tis maar net hoe ze het hebben staan
Je kan respawn protectie hebben dan kan je 3 seconde niet neergeschoten worden of schieten
Of je respawnt en je kan gelijk neergeschoten worden.
Klinkt als geen probleem, maar het spel kent geen respawn protectie, je spawnt dus 9 van de 10 keer midden op een slagveld inplaats van een stukje waar niemand loopt.
als ik iemand zie lopen die 3 seconde beschermt is en ik heb hem niet zien spawnen dan schiet ik dus een clip leeg, en tegen de tijd dat ik moet herladen schiet hij mij neer.
Of als je gelijk spawnt zonder protectie staat er een spawncamper iedereen kapot te schieten
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:57 schreef Wessiej het volgende:
Geen enkele Classic doet het.
Je moest gewoon de normale kopen.
Daar heb ik geen last van.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
De meeste levels zien er ook zo gaar uit op een of andere manier en het beweegd ook helemaal niet lekker. Dat in tegenstelling tot singleplayer.
als het dan alleen gebruikt maakt van live, ben ik er voorquote:Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
Was All Points Bulletin hier al bekend? Soort GTA game maar dan in MMO (massive multiplayer online) dus met 100 tegelijk cruisen door een stad, lijkt me erg vet!
All Points Bulletin preview
Ghost Recon.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef MaxPowered het volgende:
Ik ga binnenkort de xbox 360 aanschaffen.
Nu wil ik ook direct een vette game kopen, waar je ontzettend lang mee kunt spelen zonder dat ie saai wordt. Wat is nu een echte aanrader??
thx
m@x
Hmmm ook maar even proberen.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:07 schreef devv05 het volgende:
Downloading Burnout Revenge demo...
Sja dat denk ik ook welquote:Op maandag 20 maart 2006 21:00 schreef twi het volgende:
Oblivion natuurlijk. Alleen de main quest al 25 uur. Da's de beste game qua levensduur, by a mile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |