Die devkits zijn G5's.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:34 schreef Zeiksnor het volgende:
Is een dev-kit en geen Xbox
hey, hij gaat dus gewoon Xenon heten en geen 360quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn de DevKits. Lijkt me niet dat dit het is..
Dat was de "werknaam".quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:20 schreef kepler het volgende:
[..]
hey, hij gaat dus gewoon Xenon heten en geen 360
Ja hoor, je Xbox 1 spellen passen er gewoon in. (PS 1 en 2 spellen ook) Eigenlijk alle spellen op CD of DVD.quote:
Goh, die heb ik ook onder mijn bureau staan. Waarom bouwt MS Dev-kits van een Powermac G5?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn de DevKits. Lijkt me niet dat dit het is..
omdat er in de xbox ook g5 procs zittenquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:23 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
Goh, die heb ik ook onder mijn bureau staan. Waarom bouwt MS Dev-kits van een Powermac G5?
Zo iets had ik ook begrepen.. maar schijnbaar komt het geheel wel erg veel overheen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:25 schreef Tain het volgende:
[..]
omdat er in de xbox ook g5 procs zitten
Nou... opzich valt dat nog wel mee hoor. Er zit nog steeds wel wat verschil tussen de processoren. Al is het alleen al omdat die van de "xbox 360" 3 cores bevat en de G5 van Apple maar 1. Hoewel Apple wel configuraties heeft waarbij er 2 G5 processoren inzitten, heeft iedere processor maar 1 core. Daarbij draait de "xbox 360" op een hogere kloksnelheid dan huidige G5's doen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:32 schreef Brasco125 het volgende:
Zo iets had ik ook begrepen.. maar schijnbaar komt het geheel wel erg veel overheen.
jah ok, maar als tie op de definitieve dev-kits staan, dan lijkt Xenon me ook een logische optie (en een veel betere naamquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was de "werknaam".
Ga er maar van uit dat ie XBOX 360 gaat heten..
Nou misschien geven ze de dev. kits wel expres een andere naam. Anders zijn ze zo moeilijk uit elkaar te halen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:10 schreef kepler het volgende:
[..]
jah ok, maar als tie op de definitieve dev-kits staan, dan lijkt Xenon me ook een logische optie (en een veel betere naam. En die foto's komen ook van ourcolony
ik hoop eigenlijk Xenon want 360 is echt een kutnaam
dat denk ik niet, maar ik hoop gewoon dat het Xenon wordtquote:Op zaterdag 23 april 2005 02:30 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nou misschien geven ze de dev. kits wel expres een andere naam. Anders zijn ze zo moeilijk uit elkaar te halen.
"Hey pak jij ff de xenon, dan kan ik wat xenon spellen maken, want tsja op die xenon kan je tenslotte alleen maar spelletjes spelen."
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik weet het niet... Het kan alsnog nep zijn. Maar het kan net zo goed echt zijn.
Het is in ieder geval een prachtige vaas:
[afbeelding].
Is idd met geen mogelijkheid te zeggen, maar dit is wel een hele mooie hoor. En de vormen kloppen ook wel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:02 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het echte ontwerp van de Xbox 360?
De eject-knop verschilt wel in de twee plaatjes, bij de bovenste staat het driehoekje met de punt naar boven en de tweede met de punt naar links, eerste plaatje lijkt me nep.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:02 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij ziet er erg cool uit wel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:02 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
die powerknop is ook 90 graden gedraaid op het tweede plaatje. Dus óf hij moet rechtopstaan óf hij heeft draaibare knoppen (quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:17 schreef seezu het volgende:
[..]
De eject-knop verschilt wel in de twee plaatjes, bij de bovenste staat het driehoekje met de punt naar boven en de tweede met de punt naar links, eerste plaatje lijkt me nep.
Goede grap is dat ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was de "werknaam".
Ga er maar van uit dat ie XBOX 360 gaat heten..
Hier ben ik het mee eens. Ziet er geinig uit, maar niet meer dan dat. Niet realistisch dus. Ook ik mis bepaalde aansluitingen aan de voorkant.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik begin steeds te denken dat het gewoon hardstikke nep is.
Het ziet er gewoon zo 'fan-concept'-erig uit.
Draadloos netwerken of draadloze controllers? Of allebei?quote:Op zondag 24 april 2005 00:06 schreef piet_pelle het volgende:
...en draadloos.
Ze kunnen ook met allemaal "nieuwe" dingen kopen, maar dan is er niemand in de winkel die zegt. Hee dat ken ik, dat ziet er nu wel heul vet uit. Kopen die shit!quote:Op zondag 24 april 2005 01:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Titels die zeer waarschijnlijk behoren tot de Xbox 360 launch line-up
- Perfect Dark Zero (Microsoft/Rare)
- Project Gotham Racing 3 (Microsoft)
- Test Drive (Atari)
- Need For Speed Underground 3 (EA)
- Burnout (EA/Criterion)
- Rennspiel von Namco
- Halo 2.5 (Microsoft/Bungie)
Sorry, maar dit bevestigd even mijn vooroordelen een klein beetje![]()
Spellen verkopen de console dacht ik altijdquote:Op zondag 24 april 2005 01:58 schreef Heintje het volgende:
Van de 7 spellen die je noemt zijn er 4 race spellen. (Misschien wel 5)
Dus ik denk dat dit lijstje verre van compleet is. Maar ja, wat heeft het voorzin om onbekende titels te nou al te gaan noemen. Ze moeten eerst de console zelf hypen voordat ze succesvol spellen kunnen hypen.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja hoor, je Xbox 1 spellen passen er gewoon in. (PS 1 en 2 spellen ook) Eigenlijk alle spellen op CD of DVD.
Lijkt me bull als je de goede batterij gebruikt, net als mijn MX700. En hij verzend niet constant, alleen als je een knopje indruktquote:Op zondag 24 april 2005 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Accu's kunnen problemen opleveren. Ze presteren na verloop van tijd steeds slechter. En omdat ze constant draadloos staan te verzenden, gebeurt dat al vrij snel denk ik.
Ik denk dat ze allemaal errug mooi gaan wordenquote:Op zondag 24 april 2005 12:52 schreef Xrenity het volgende:
Tsja, Rare, ik weet niet wat ik er van moet denken
Wordt waarschijnlijk errug mooi (graphicwise)
Underground serie stopt, nieuwe NFS wordt Most Wanted :\
Halo 2.5Nuff said.
Tja, het is niet echt geweldig, maar het is nog maar afwachten of de concurrentie hier dik overheen zal gaan...
Als deze spellen bij de launch beschikbaar zijn, koop ik direct zo'n ding. Ik wacht nu al veel te lang op de opvolger (of prequelquote:Op zondag 24 april 2005 01:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Titels die zeer waarschijnlijk behoren tot de Xbox 360 launch line-up
- Test Drive (Atari)
- Burnout (EA/Criterion)
- Rennspiel von Namco
Dat bedoelt hij geloof ik niet. Hij bedoelt meer dat die batterij gewoon slijt op een gegeven moment en je hem dus steeds vaker en sneller achter elkaar moet op laden, totdat de batterij gewoon op is en je er niks meer mee kan.quote:Op zondag 24 april 2005 12:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lijkt me bull als je de goede batterij gebruikt, net als mijn MX700. En hij verzend niet constant, alleen als je een knopje indruktAls ik de laser van mijn MX700 zou disablen, en alleen de muisknoppen zou gebruiken, zou ik er zeker 2 weken mee kunnen doen
Dan koop je een nieuwe joypad. Die dingen van nu gaan echt niet langer mee, zijn echt van glas gemaakt, dus dat ze nog fragieler worden kan ik me bijna niet voorstellen.quote:Op zondag 24 april 2005 14:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij geloof ik niet. Hij bedoelt meer dat die batterij gewoon slijt op een gegeven moment en je hem dus steeds vaker en sneller achter elkaar moet op laden, totdat de batterij gewoon op is en je er niks meer mee kan.
Dus ik zou dan een nieuwe gamepad moeten kopen omdat mijn oude op zijn qua batterij. Je snapt dat ik dan om het (half) jaar aan het vervangen blijf?quote:Op zondag 24 april 2005 16:11 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dan koop je een nieuwe joypad. Die dingen van nu gaan echt niet langer mee, zijn echt van glas gemaakt, dus dat ze nog fragieler worden kan ik me bijna niet voorstellen.
dat valt wel mee hoor, kijk maar naar de huidige pda's/telefoons. De meeste mensen laden deze ook elke dag en gaan meer dan 2 jaar meequote:Op zondag 24 april 2005 14:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij geloof ik niet. Hij bedoelt meer dat die batterij gewoon slijt op een gegeven moment en je hem dus steeds vaker en sneller achter elkaar moet op laden, totdat de batterij gewoon op is en je er niks meer mee kan.
M'n GC controllers doen het nog steeds perfect, zijn van de launch, jaartje of drie nu?quote:Op zondag 24 april 2005 16:11 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dan koop je een nieuwe joypad. Die dingen van nu gaan echt niet langer mee, zijn echt van glas gemaakt, dus dat ze nog fragieler worden kan ik me bijna niet voorstellen.
Goeie trilfunctie heeft die MX700 ook, met 2 van die zware trilmotoren erinquote:Op zondag 24 april 2005 17:26 schreef Geqxon het volgende:
Mijn MX700 gaat nu al 3 jaar gewoon goed meeNog nooit batterijen hoeven te vervangen
Mijn Dreamcast controllers zijn ook van de launch, werken ook nog steeds goed en kunnen tegen een stootje. De xbox controllers daarintegen, S en groot begeven het na een keer op de grond tikken.quote:Op zondag 24 april 2005 18:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
M'n GC controllers doen het nog steeds perfect, zijn van de launch, jaartje of drie nu?
Wat een flauwe kul, mijn oversized controller en mn S controller zijn sinds ik ze heb vanaf de launch van de Xbox regelmatig op de grond gestuiterd (per ongeluk uiteraard) en ze doen het allebei nog perfect. Ik weet niet wat jij er mee doet? Tegen de muur aan smijten??quote:Op zondag 24 april 2005 18:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Mijn Dreamcast controllers zijn ook van de launch, werken ook nog steeds goed en kunnen tegen een stootje. De xbox controllers daarintegen, S en groot begeven het na een keer op de grond tikken.
Waarschijnlijk tik ik ze iets harder tegen de grond dan jij maar feit is wel dat ze niet even sterk zijn als o.a. de' minder robuust aanvoelende Dreamcast controllers.'quote:Op zondag 24 april 2005 19:19 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Wat een flauwe kul, mijn oversized controller en mn S controller zijn sinds ik ze heb vanaf de launch van de Xbox regelmatig op de grond gestuiterd en ze doen het allebei nog perfect. Ik weet niet wat jij er mee doet? Tegen de muur aan smijten??
Ik ook.quote:Op zondag 24 april 2005 22:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga schijnbaar als enige wél goed om met controllers / randapperatuur
* Cerbie meld zich ookquote:Op zondag 24 april 2005 22:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik gooi ook helemaal nooit met spullen (controllers) tijdens een game-sessie. Ik dacht eerst dat het juist normaal was...
Als dit het gaat worden:quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:02 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |