Homo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Nouja, goed, goed. Goed voor een horrorfilm, dan.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
In the Mouth of Madness.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
In the Mouth of Madness.
Homo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
En Wishmaster III dan? Da's toch jouw lievelingsfilm?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:01 schreef ScienceFriction het volgende:
The Blob (uit de jaren '80)
Cabin Fever
The Amityville Horror
Saw
Texas Chainsaw Massacre (2003)
Alien 3 (sciencefiction/horror)
Final Destination 1 en 2
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:01 schreef ScienceFriction het volgende:
The Blob (uit de jaren '80) --> ronduit lachwekkend
Cabin Fever --> Grappig goed
The Amityville Horror --> Goed, maar is dit eigenlijk wel Horror?
Saw --> Serieus goede film. Het is weer eens iets helemaal nieuws
Texas Chainsaw Massacre (2003) --> Ok, total Gore
Alien 3 (sciencefiction/horror) --> Kijk ze gewoon allemaal achter elkaar
Final Destination 1 en 2 --> Lolz, Maar ok, erg leuk
U-Turn --> Texas Chainsaw Massacre meets Friday 13th
Nah... Wishmaster 1 is de beste uit de serie, maar wel best kut...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:05 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
En Wishmaster III dan? Da's toch jouw lievelingsfilm?
Volgens mij ben jij ERG jong.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:08 schreef Vandaahl het volgende:
the beyond (ERG oud)
homo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Ik ben verder niks van plan hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 00:44 schreef Herald het volgende:
wat bedoel je precies met die smilies?
Homoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
the grudge...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:34 schreef jeroen2497 het volgende:
Ik wil vanavond met wat vrienden een GOEIE!!!horror film huren, maar veel zijn toch best klote..
Welke heeft een goed verhaal, logisch, en is spannend?
Gr Jeroen
Yes idd, hij was opzich wel goed (Y)quote:Op zondag 19 maart 2006 11:40 schreef TheThirdMark het volgende:
The Diary of Ellen Rimbauer.
Een prequel van Rose Red
Ja maar jij bent een meisjequote:Op zondag 19 maart 2006 12:01 schreef saartje1102 het volgende:
[..]
the grudge...
die vind ik tenminste al erg spannend![]()
The Grudge was lief! Niet spannend of eng, gewoon liefquote:Op zondag 19 maart 2006 12:44 schreef jeroen2497 het volgende:
[..]
Yes idd, hij was opzich wel goed (Y)
[..]
Ja maar jij bent een meisje![]()
The Fly laatst nog weer gezien, maar het was voor die tijd wel een erg goede film hoor ('86 geloof ik).quote:
Hij is redelijk oud in vergelijking met de reeds genoemde films. Ik voelde mij behoorlijk oud omdat de eerste film die in mijn gedachten opkwam nog steeds niet werd genoemd.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom die domme smiley erachter?
Bedoel je de originele "The Fly" uit 1958? Of de remake met Jeff Goldblum uit de jaren '80? De laatste is namelijk wel goed (goede acting van Goldblum vind ik)quote:Op zondag 19 maart 2006 14:06 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Hij is redelijk oud in vergelijking met de reeds genoemde films. Ik voelde mij behoorlijk oud omdat de eerste film die in mijn gedachten opkwam nog steeds niet werd genoemd.
Oh en deel twee van 'The Fly' moet je echt mijden!
"The lucky ones die firstquote:Op zondag 19 maart 2006 14:21 schreef arucard het volgende:
De remake van The hills have eyes, alleen die is nog niet op dvd..
Jeff Goldblum natuurlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 14:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Bedoel je de originele "The Fly" uit 1958? Of de remake met Jeff Goldblum uit de jaren '80? De laatste is namelijk wel goed (goede acting van Goldblum vind ik)
Poltergeist films zijn meesterwerken.quote:
Draait nu een dikke week in the USAquote:Op zondag 19 maart 2006 14:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
"The lucky ones die firstRemake lijkt wel mooi, maar is geloof ik nog niet eens in de bioscoop in de VS.
Thanks... binnenkort eens even gaan reviewen danquote:Op zondag 19 maart 2006 16:46 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
Draait nu een dikke week in the USA
http://www.imdb.com/title/tt0454841/releaseinfo
volgens mij is ie thais.....quote:Op zondag 19 maart 2006 13:25 schreef Stallion75 het volgende:
Voor een goede Japanse Horror is de film SHUTTER http://www.imdb.com/title/tt0440803/ voor mij toch wel een topper in zijn genre![]()
Verhaal is misschien niet zo heel bijzonder maar de schrikmomenten,geluidseffecten en de sfeer zijn wel erg sterk en geven je dat moeilijk kijken gevoel.
[afbeelding]
A young photographer Thun and his girlfriend Jane discover mysterious shadows in their photographs after fleeing the sceen of an accident. As they investigate the phenomenon, they find other photographs contain similar supernatural images, that Thun's best friends are being haunted as well, and Jane discovers that her boyfriend has not told her everything. It soon becomes clear that you can not escape your past.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Zeer waarschijnlijk in de bioscoop. Ik heb de trailer al afgelopen week in de sneak gezien. Alhoewel niets zeker is uiteraard.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:16 schreef arucard het volgende:
11 Mei in Nederland..
Zou hij dan in de bioscoop komen of op dvd?
Ja klopt is een Thaise film, my badquote:Op zondag 19 maart 2006 19:08 schreef linebear het volgende:
[..]
volgens mij is ie thais.....
en te zien op 2 april in Amsterdam op het Cinemasia festival
Er is ook een remakequote:Op maandag 20 maart 2006 06:11 schreef TheThirdMark het volgende:
The Blob is trouwens ook wel een Golden Oldie
mwah raad dan august underground mordum aan. reviewquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:13 schreef Doderok het volgende:
Cannibal Holocaust: blair witch project, adult version...
IMDB
http://www.cannibalholocaust.net/
Hoop ik zekers!quote:Op zondag 9 april 2006 00:47 schreef VirgilReality het volgende:
Silent HillAlthans ik hoop dat ie goed wordt.
Resident Evil 1..... was redelijk als film, maar had niets van het spel zelf.quote:Op zondag 9 april 2006 16:34 schreef VirgilReality het volgende:
Inderdaad ik ben benieuwd of het gevenaard word. Dit had ik ook met resident evil en dat was me een teleurstelling.
hellraiser 1tm7....... 1 en 2 zijn leuk daarna houdt het toch een beetje opquote:Op maandag 10 april 2006 11:47 schreef metalheadBOC het volgende:
Le Noti Del Terrore oftewel Zombie 3
Quella villa accanto al cimitero Oftewel House by the Cemeteryzoiezo iedere Fulci film rockt
veel gore overgesynchroniseerde stemmen die helemaal nergens op slaan verhaal... uhh geen verhaal
oftwel garand voor avondje humor
anders is er nog altijd de Evil Dead Triologie, Saw 1&2, Texas Chainsaw Massacre (uit 1974), House of 1000 corpses en het vervolg The Devil's Rejects, Hellraiser 1tm7
en Japanners zijn ook erg goed in het horror genre zie;
The Eye 1&2
Ju-On The grude 1&2 en Ju-On The Curse
Ring deeltje 1tm 5
oftewel genoeg opties![]()
de oude versie zeker jaquote:Op maandag 10 april 2006 11:50 schreef Killaht het volgende:
Dawn of the Dead is leuk zkr een goeie.
Het Silent Hill: The movie topicquote:Op zondag 9 april 2006 16:01 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
Hoop ik zekers!
Het spel is THE BOMB, dat kan je echt niet zomaar evenaren in een movie.
wel in de goede volgorde kijken he! 1st Night of the living dead daarna Dawn of the dead en daarna day of the dead en daarna Land of the dead. George Romero zn films zijn altijd goedquote:Op maandag 10 april 2006 11:50 schreef Killaht het volgende:
Dawn of the Dead is leuk zkr een goeie.
eensch..quote:Op zondag 19 maart 2006 13:25 schreef Stallion75 het volgende:
Voor een goede Japanse Horror is de film SHUTTER http://www.imdb.com/title/tt0440803/ voor mij toch wel een topper in zijn genre
Machinist horror???quote:Op maandag 10 april 2006 12:29 schreef BdR het volgende:
[..]
eensch..
ook goeie horror films:
Jacob's Ladder (1990)
Ôdishon (1999) aka Audition
El Maquinista (2004) aka The Machinist
Mwah vind Fulci best leuke films hebben gemaakt (the Beyond, Zombie 2 etc.) maar ben meer een liefhebber van Argento.....quote:Op maandag 10 april 2006 12:32 schreef metalheadBOC het volgende:
Niet echt veel Fulci fans hierHad van Kinky_Queen nog wel wat verw8
het is de comedy horror a la Nightmare on Elmstreet... U-turn was meer actie dan horror...quote:Op maandag 10 april 2006 13:25 schreef PDOA het volgende:
Degene die U-Turn en Army of Darkness schaart onder horror is niet goed bij zijn hoofd.
Army of Darkness is slapstick. En U-Turn is een film van Oliver Stone met Sean Pean, J.Lo en Nick Nolte.quote:Op maandag 10 april 2006 13:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
het is de comedy horror a la Nightmare on Elmstreet... U-turn was meer actie dan horror...
edit... is U-turn dezelfde film als Wrong Turn? (die met Eliza Dushku?)
Over nasycnhroniseren gesproken: is er nou al eens een originiele franse versie van [b]Haute Tension[b] op de markt? Ik zag een tijdje terug de amerikaanse na-gelulde versie maar die sleept je af en toe wel behoorlijk uit de film vandaan, en dat was jammer want voor een franse horror was ie best te pruimen (onthoofding mbv piano!quote:Op maandag 10 april 2006 13:21 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Mwah vind Fulci best leuke films hebben gemaakt (the Beyond, Zombie 2 etc.) maar ben meer een liefhebber van Argento.....al blijf ik moeite hebben met nagesynchroniseerde films... blijf me eraan irriteren dat het dan voor me gevoel niet echt klopt.
Als ik dat zie, krijg ik meteen weer een idee van The grudge en The ring.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:25 schreef Stallion75 het volgende:
Voor een goede Japanse Horror is de film SHUTTER http://www.imdb.com/title/tt0440803/ voor mij toch wel een topper in zijn genre![]()
Verhaal is misschien niet zo heel bijzonder maar de schrikmomenten,geluidseffecten en de sfeer zijn wel erg sterk en geven je dat moeilijk kijken gevoel.
[afbeelding]
a young photographer Thun and his girlfriend Jane discover mysterious shadows in their photographs after fleeing the sceen of an accident. As they investigate the phenomenon, they find other photographs contain similar supernatural images, that Thun's best friends are being haunted as well, and Jane discovers that her boyfriend has not told her everything. It soon becomes clear that you can not escape your past.
[afbeelding]
[afbeelding]
zeker een goede film ja!! 2 jaar terug de limited uncut versie via cd-wow gekocht maar volgens mij is zowel de R1unrated als de R2 UK gewoon frans met engelse OTquote:Op maandag 10 april 2006 13:40 schreef japzooi het volgende:
[..]
Over nasycnhroniseren gesproken: is er nou al eens een originiele franse versie van [b]Haute Tension[b] op de markt? Ik zag een tijdje terug de amerikaanse na-gelulde versie maar die sleept je af en toe wel behoorlijk uit de film vandaan, en dat was jammer want voor een franse horror was ie best te pruimen (onthoofding mbv piano!).
quote:Op maandag 10 april 2006 22:04 schreef Tobbes het volgende:
What Lies Beneath.
I still know what you did last summer.
Hide nd Seek.
Ik ben zelden tevreden over de verfilmingen van SK. Is deze een spreekwoordelijke uitzondering? Zou toevallig zijn want is zover ik weet de enige SK die ik nog niet heb gezien, toch es kijken.quote:
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:44 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik ben zelden tevreden over de verfilmingen van SK. Is deze een spreekwoordelijke uitzondering? Zou toevallig zijn want is zover ik weet de enige SK die ik nog niet heb gezien, toch es kijken.
Commentaar van zomaar een kijker:quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:44 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik ben zelden tevreden over de verfilmingen van SK. Is deze een spreekwoordelijke uitzondering? Zou toevallig zijn want is zover ik weet de enige SK die ik nog niet heb gezien, toch es kijken.
Als dat heel toevallig op imdb is? En heel toevallig de enige reactie? Dan laat maar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:51 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Commentaar van zomaar een kijker:
Night Flier is so far one of the best vampire films up to date.While it delivers an extremely high violence level,it delivers some laughter sometimes(very rarely).The film has great acting that makes the movie great in many ways,Its entertaiment level is high,and the blood effects are spectacular.While it leaves out many elements that vampire movies have,it manages to make up for it in acting and violence.Some horror fans may not like The Night Flier,but it is almost guaranteed to deliver entertaiment to the average horror fan.Best part of the movie is the ending and the blood effects,and the worst part of the movie is the one scene where it is nothing but rancid acting.Other than that,Night Flier delivers great make-up effects,great acting in all but one scene,and perfect story line.Great movie to watch.8 out of 10.
Nou, omdat je zo je best doet zal ik hem toch maar gaan kijken, eerder kan ik toch geen oordeel vellen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:02 schreef Casperrrr het volgende:
http://www.phantasmagoria.nl/html/night_flier.html
http://www.moviemeter.nl/film/6656/info/ (krijgt ~3 sterren, gemiddeld dus)
http://www.amazon.com/gp/product/customer-reviews/6304936397/ref=cm_cr_dp_pt/102-5382924-7192929?%5Fencoding=UTF8&n=130&s=dvd
je bent je ervan bewust dat het grootste gedeelte nep is in de faces of death serie....?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:34 schreef beestjuh het volgende:
Faces of Death.
Och nee, het moest een film zijn..
Nou ja, bij deze ook meteen mijn motivatie: In het echt is het altijd smeriger.
klik
Het spijt me maar The Nightflier is een abominabel slechte rukfilm. Laat alsjeblieft ver links liggen en ga Carrie nog maar eens kijken.quote:Ik ben zelden tevreden over de verfilmingen van SK. Is deze een spreekwoordelijke uitzondering? Zou toevallig zijn want is zover ik weet de enige SK die ik nog niet heb gezien, toch es kijken.
Over the Stand en It (resp. verliefd op het boek, en jeugdsentiment vermengd met nu nog af en toe een nachtmerrie) moet ik het met je oneens zijn. Voor de rest, een mooie lijst. Ik schrok even toen ik the Shining in het onderste lijstje zag maar idd, de remake is zo ruk. Carrie hoef ik niet nog een keer te zien. Goeie, neen, fenomenale rol van Sissy Spacek.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:51 schreef japzooi het volgende:
[..]
Het spijt me maar The Nightflier is een abominabel slechte rukfilm. Laat alsjeblieft ver links liggen en ga Carrie nog maar eens kijken.
Goeie King:
Carrie (Brian DePalma)
Christine (John Carpenter)
Cujo (Lewis Teague)
Salem's Lot (Tobe Hooper)
Salem's Lot (2004 miniserie) (Zowaar een goeie miniserie naar King voor op TV. Zeldzaam. Rutger Hauer als Barlow)
The Stand (Mick Garris)
The Shining (Stanley Kubrick)
Misery (Rob Reiner)
The Mangler (Tobe Hooper)
Firestarter
The Dead Zone (David Cronenberg)
Needful Things
Silver Bullet
The Dark Half (George A. Romero)
Slechte King:
The Langoliers[/ (Na het zien van deze film uit de buurt blijven van scherpe objecten vanwege het gevaar voor uitsteken van je eigen ogen!)
The Nightflier (Voor vampiers: zie Salem's Lot)
IT (Nee, zelfs de fantastische Tim Curry als de clown kon hieraan niks meer recht breien)
The Shining (1997 miniserie) (King zelf was hier meer tevreden mee als met Kubrick's visie. De rest van de wereld deelde dit sentiment niet. Reteruk.)
The Tommyknockers
Thinner
The Secret Window (nee, ook die niet)
En zo gaat de lijst nog wel even door helaas...
En nee, ik vergeet The Shawshank Redemption, The Green Mile, Hearts in Atlantis en Apt Pupil niet, maar dat zijn geen 'horrorfilms'.
Oh en nog een kleine eigenaardigheid: Maximium Overdrive, de enige film ooit gerigisseerd door King. En gelukkig is het daarbij gebleven.
Zo, dat is wel even genoeg Stephen King dacht ik zo.
je vergeet the lawnmower man en sleepwalkersquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:51 schreef japzooi het volgende:
[..]
Het spijt me maar The Nightflier is een abominabel slechte rukfilm. Laat alsjeblieft ver links liggen en ga Carrie nog maar eens kijken.
Goeie King:
Carrie (Brian DePalma)
Christine (John Carpenter)
Cujo (Lewis Teague)
Salem's Lot (Tobe Hooper)
Salem's Lot (2004 miniserie) (Zowaar een goeie miniserie naar King voor op TV. Zeldzaam. Rutger Hauer als Barlow)
The Stand (Mick Garris)
The Shining (Stanley Kubrick)
Misery (Rob Reiner)
The Mangler (Tobe Hooper)
Firestarter
The Dead Zone (David Cronenberg)
Needful Things
Silver Bullet
The Dark Half (George A. Romero)
Slechte King:
The Langoliers[/ (Na het zien van deze film uit de buurt blijven van scherpe objecten vanwege het gevaar voor uitsteken van je eigen ogen!)
The Nightflier (Voor vampiers: zie Salem's Lot)
IT (Nee, zelfs de fantastische Tim Curry als de clown kon hieraan niks meer recht breien)
The Shining (1997 miniserie) (King zelf was hier meer tevreden mee als met Kubrick's visie. De rest van de wereld deelde dit sentiment niet. Reteruk.)
The Tommyknockers
Thinner
The Secret Window (nee, ook die niet)
En zo gaat de lijst nog wel even door helaas...
En nee, ik vergeet The Shawshank Redemption, The Green Mile, Hearts in Atlantis en Apt Pupil niet, maar dat zijn geen 'horrorfilms'.
Oh en nog een kleine eigenaardigheid: Maximium Overdrive, de enige film ooit gerigisseerd door King. En gelukkig is het daarbij gebleven.
Zo, dat is wel even genoeg Stephen King dacht ik zo.
Lawnmowerman is geen horror IMO en Sleepwalkers was ook niet fantastisch (kijk liever eens naar Nightbreed (van Clive Barker met o.a. David Cronenberg). Creepshow verdiende idd nog wel plaatsje in de 'Goeie King' divisie (staat me iets bij van een kerel die in een plant veranderd?).quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:01 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je vergeet the lawnmower man en sleepwalkersoverigens is Creepshow ook wel grappig (SK en George "GOD" Romero)
The Stand en IT blijven altijd een beetje twijfelgevallen. Je moet er net wat in zien denk ik. B.v. Tim Curry in IT is echt fantastisch maar de rest van de rollen vond ik zo tegenkrommend slecht neergezet dat ik geen greintje medeleven had met de hoofdrolspelers, terwijl ik dat bij het lezen van het boek juist helemaal niet had.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:31 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Over the Stand en It (resp. verliefd op het boek, en jeugdsentiment vermengd met nu nog af en toe een nachtmerrie) moet ik het met je oneens zijn. Voor de rest, een mooie lijst. Ik schrok even toen ik the Shining in het onderste lijstje zag maar idd, de remake is zo ruk. Carrie hoef ik niet nog een keer te zien. Goeie, neen, fenomenale rol van Sissy Spacek.
Ja ik weet het, en nee, het was geen foutje. Ik vergeef het je als je het er niet mee eens ben. Dat is een rare kronkel bij mij in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Mangler bij goeie King?
nightbreed heb ik alweer enige tijd in mn collectie. een stukje jeugdsentiment uit de tijd dat ik horror films nog een beetje eng vondquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:35 schreef japzooi het volgende:
[..]
Lawnmowerman is geen horror IMO en Sleepwalkers was ook niet fantastisch (kijk liever eens naar Nightbreed (van Clive Barker met o.a. David Cronenberg). Creepshow verdiende idd nog wel plaatsje in de 'Goeie King' divisie (staat me iets bij van een kerel die in een plant veranderd?).
De 1974 of de 2003 versie?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:49 schreef stampgek_carool het volgende:
The Texas Chainsaw Massacreblijft een leuke met die kettingzaag!!
die ene die ik heb gezien is denk ik de 2003-versiequote:
Jessica Bielquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:54 schreef stampgek_carool het volgende:
[..]
die ene die ik heb gezien is denk ik de 2003-versie
ik heb de originele uit 1974 niet gezien, dus ik kan niet zeggen of deze uit 2003 een goede remake is, ik weet alleen wel dat ik het een kei leuke film vond!! en heb hem al een paar keer gezienquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:55 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Jessica Biel![]()
Ik vond het in elk geval een goede remake.
Van het lachen om zo'n belachelijke film inderdaad..quote:Op maandag 10 april 2006 13:28 schreef japzooi het volgende:
Voor zieke horror zijn er zat maar begin maar eens bij Ichi the Killer van Takashi Miike. Geeft wel een lekkere zure nasmaak in je mond.
Toevallig heb ik deze film eergisteren nog op DVD gekeken. Een van mijn favorieten, en ik heb weer genoten ook al heb ik hem al 5x gezien.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef Elegy het volgende:
Volgens mij is Nightshift/Graveyardshift ook een verfilming van King, of tenminste gebaseerd op een verhaal van hem. Ook niet zo'n beste film , maar wel vermakelijk
Deze al gezien? Death Bed: The Bed That Eatsquote:Op woensdag 12 april 2006 08:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben een grote fan van films waarbij de bad guy of de bedreiging iemand/iets erg onnozel is, zoals daar zijn:
Killer Condom, The Killer Tongue, Killer Pussy (spreken voor zichzelf)
Jack Frost (een sneeuwman)
Slugs (slakken)
Squirm (wormen)
Marabunta (mieren)
They Nest (kakkerlakken)
Night of the Lepus (konijntjes)
Monsturd (een grote drol)
Cornman (een hybride van een maiskolf en een asperge)
Al is die laatste niet echt horror, meer iets zoals The Killer Tomatoes.
Nee, maar die die wil ik ooit wel eens zien, net als The Refrigerator, The Microwave Massacre en Oversexed Rugsuckers from Mars.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:28 schreef japzooi het volgende:
[..]
Deze al gezien? Death Bed: The Bed That Eats
"From the acclaimed director that brought you: Babes 2: Lost in Beaver Creek"quote:Op woensdag 12 april 2006 09:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
...Oversexed Rugsuckers from Mars.
Dan kan ik je ook Killer Klowns from Outer Space aanraden en Terror Toonsquote:Op woensdag 12 april 2006 08:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben een grote fan van films waarbij de bad guy of de bedreiging iemand/iets erg onnozel is, zoals daar zijn:
Yep Dellamorte Dellamore is zeker een aanraderquote:Op maandag 11 september 2006 14:19 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Dan kan ik je ook Killer Klowns from Outer Space aanraden en Terror Toons![]()
Een andere wel aardige horror film die ik laatst zag was Cemetry Man... vond hem zelfs mooi af en toe![]()
Dellamorte is eigenlijk meer een sprookje vind ikquote:Op maandag 11 september 2006 14:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Yep Dellamorte Dellamore is zeker een aanraderalhoewel ie niet bepaald eng is.. blijft het een goede film
ja zo kan je het eigenlijk ook wel omschrijven een wat luguber sprookje dat welquote:Op maandag 11 september 2006 19:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dellamorte is eigenlijk meer een sprookje vind ik
The Wicker Manquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:11 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Van het lachen om zo'n belachelijke film inderdaad..![]()
ontopic:
Cannibal Holocaust
The Brood
Texas Chainsaw Massacre
The Legend Of Hell House
The Wicker Man
Mijn favo deel is deel 3 (the dreammasters)quote:Op zondag 19 maart 2006 16:36 schreef ScienceFriction het volgende:
Nightmare on Elmstreet 5 vind ik persoonlijk de beste in de serie (die overigens niet erg serieus is).
Dat vind ik ook:quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:27 schreef kinky_queen het volgende:
Een goede horrorfilm is toch als een luguber sprookje? Een heel mooi voorbeeld daarvan vind ik HELLRAISER
![]()
Die laatste valt nog mee vind ik, 'Trucks' is pas beroerd!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef Elegy het volgende:
Volgens mij is Nightshift/Graveyardshift ook een verfilming van King, of tenminste gebaseerd op een verhaal van hem. Ook niet zo'n beste film , maar wel vermakelijk
Stand by me vind ik een erg mooie SK verfilming, maar is geen horror.
Children of the corn, da's pas een rukverfilming
27 topics...quote:Op zondag 17 september 2006 19:03 schreef Morrigun99 het volgende:
Hoeveel van deze topics komen er nog?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |