Homo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Nouja, goed, goed. Goed voor een horrorfilm, dan.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
In the Mouth of Madness.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
In the Mouth of Madness.
Homo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
En Wishmaster III dan? Da's toch jouw lievelingsfilm?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:01 schreef ScienceFriction het volgende:
The Blob (uit de jaren '80)
Cabin Fever
The Amityville Horror
Saw
Texas Chainsaw Massacre (2003)
Alien 3 (sciencefiction/horror)
Final Destination 1 en 2
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:01 schreef ScienceFriction het volgende:
The Blob (uit de jaren '80) --> ronduit lachwekkend
Cabin Fever --> Grappig goed
The Amityville Horror --> Goed, maar is dit eigenlijk wel Horror?
Saw --> Serieus goede film. Het is weer eens iets helemaal nieuws
Texas Chainsaw Massacre (2003) --> Ok, total Gore
Alien 3 (sciencefiction/horror) --> Kijk ze gewoon allemaal achter elkaar
Final Destination 1 en 2 --> Lolz, Maar ok, erg leuk
U-Turn --> Texas Chainsaw Massacre meets Friday 13th
Nah... Wishmaster 1 is de beste uit de serie, maar wel best kut...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:05 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
En Wishmaster III dan? Da's toch jouw lievelingsfilm?
Volgens mij ben jij ERG jong.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:08 schreef Vandaahl het volgende:
the beyond (ERG oud)
homo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Ik ben verder niks van plan hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 00:44 schreef Herald het volgende:
wat bedoel je precies met die smilies?
Homoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
the grudge...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:34 schreef jeroen2497 het volgende:
Ik wil vanavond met wat vrienden een GOEIE!!!horror film huren, maar veel zijn toch best klote..
Welke heeft een goed verhaal, logisch, en is spannend?
Gr Jeroen
Yes idd, hij was opzich wel goed (Y)quote:Op zondag 19 maart 2006 11:40 schreef TheThirdMark het volgende:
The Diary of Ellen Rimbauer.
Een prequel van Rose Red
Ja maar jij bent een meisjequote:Op zondag 19 maart 2006 12:01 schreef saartje1102 het volgende:
[..]
the grudge...
die vind ik tenminste al erg spannend![]()
The Grudge was lief! Niet spannend of eng, gewoon liefquote:Op zondag 19 maart 2006 12:44 schreef jeroen2497 het volgende:
[..]
Yes idd, hij was opzich wel goed (Y)
[..]
Ja maar jij bent een meisje![]()
The Fly laatst nog weer gezien, maar het was voor die tijd wel een erg goede film hoor ('86 geloof ik).quote:
Hij is redelijk oud in vergelijking met de reeds genoemde films. Ik voelde mij behoorlijk oud omdat de eerste film die in mijn gedachten opkwam nog steeds niet werd genoemd.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom die domme smiley erachter?
Bedoel je de originele "The Fly" uit 1958? Of de remake met Jeff Goldblum uit de jaren '80? De laatste is namelijk wel goed (goede acting van Goldblum vind ik)quote:Op zondag 19 maart 2006 14:06 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Hij is redelijk oud in vergelijking met de reeds genoemde films. Ik voelde mij behoorlijk oud omdat de eerste film die in mijn gedachten opkwam nog steeds niet werd genoemd.
Oh en deel twee van 'The Fly' moet je echt mijden!
"The lucky ones die firstquote:Op zondag 19 maart 2006 14:21 schreef arucard het volgende:
De remake van The hills have eyes, alleen die is nog niet op dvd..
Jeff Goldblum natuurlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 14:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Bedoel je de originele "The Fly" uit 1958? Of de remake met Jeff Goldblum uit de jaren '80? De laatste is namelijk wel goed (goede acting van Goldblum vind ik)
Poltergeist films zijn meesterwerken.quote:
Draait nu een dikke week in the USAquote:Op zondag 19 maart 2006 14:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
"The lucky ones die firstRemake lijkt wel mooi, maar is geloof ik nog niet eens in de bioscoop in de VS.
Thanks... binnenkort eens even gaan reviewen danquote:Op zondag 19 maart 2006 16:46 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
Draait nu een dikke week in the USA
http://www.imdb.com/title/tt0454841/releaseinfo
volgens mij is ie thais.....quote:Op zondag 19 maart 2006 13:25 schreef Stallion75 het volgende:
Voor een goede Japanse Horror is de film SHUTTER http://www.imdb.com/title/tt0440803/ voor mij toch wel een topper in zijn genre![]()
Verhaal is misschien niet zo heel bijzonder maar de schrikmomenten,geluidseffecten en de sfeer zijn wel erg sterk en geven je dat moeilijk kijken gevoel.
[afbeelding]
A young photographer Thun and his girlfriend Jane discover mysterious shadows in their photographs after fleeing the sceen of an accident. As they investigate the phenomenon, they find other photographs contain similar supernatural images, that Thun's best friends are being haunted as well, and Jane discovers that her boyfriend has not told her everything. It soon becomes clear that you can not escape your past.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Zeer waarschijnlijk in de bioscoop. Ik heb de trailer al afgelopen week in de sneak gezien. Alhoewel niets zeker is uiteraard.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:16 schreef arucard het volgende:
11 Mei in Nederland..
Zou hij dan in de bioscoop komen of op dvd?
Ja klopt is een Thaise film, my badquote:Op zondag 19 maart 2006 19:08 schreef linebear het volgende:
[..]
volgens mij is ie thais.....
en te zien op 2 april in Amsterdam op het Cinemasia festival
Er is ook een remakequote:Op maandag 20 maart 2006 06:11 schreef TheThirdMark het volgende:
The Blob is trouwens ook wel een Golden Oldie
mwah raad dan august underground mordum aan. reviewquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:13 schreef Doderok het volgende:
Cannibal Holocaust: blair witch project, adult version...
IMDB
http://www.cannibalholocaust.net/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |