Homoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Nouja, goed, goed. Goed voor een horrorfilm, dan.
the grudge...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:34 schreef jeroen2497 het volgende:
Ik wil vanavond met wat vrienden een GOEIE!!!horror film huren, maar veel zijn toch best klote..
Welke heeft een goed verhaal, logisch, en is spannend?
Gr Jeroen
Yes idd, hij was opzich wel goed (Y)quote:Op zondag 19 maart 2006 11:40 schreef TheThirdMark het volgende:
The Diary of Ellen Rimbauer.
Een prequel van Rose Red
Ja maar jij bent een meisjequote:Op zondag 19 maart 2006 12:01 schreef saartje1102 het volgende:
[..]
the grudge...
die vind ik tenminste al erg spannend![]()
The Grudge was lief! Niet spannend of eng, gewoon liefquote:Op zondag 19 maart 2006 12:44 schreef jeroen2497 het volgende:
[..]
Yes idd, hij was opzich wel goed (Y)
[..]
Ja maar jij bent een meisje![]()
Homo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:37 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Nouja, goed, goed. Goed voor een horrorfilm, dan.
The Fly laatst nog weer gezien, maar het was voor die tijd wel een erg goede film hoor ('86 geloof ik).quote:
Hij is redelijk oud in vergelijking met de reeds genoemde films. Ik voelde mij behoorlijk oud omdat de eerste film die in mijn gedachten opkwam nog steeds niet werd genoemd.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom die domme smiley erachter?
Bedoel je de originele "The Fly" uit 1958? Of de remake met Jeff Goldblum uit de jaren '80? De laatste is namelijk wel goed (goede acting van Goldblum vind ik)quote:Op zondag 19 maart 2006 14:06 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Hij is redelijk oud in vergelijking met de reeds genoemde films. Ik voelde mij behoorlijk oud omdat de eerste film die in mijn gedachten opkwam nog steeds niet werd genoemd.
Oh en deel twee van 'The Fly' moet je echt mijden!
"The lucky ones die firstquote:Op zondag 19 maart 2006 14:21 schreef arucard het volgende:
De remake van The hills have eyes, alleen die is nog niet op dvd..
Jeff Goldblum natuurlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 14:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Bedoel je de originele "The Fly" uit 1958? Of de remake met Jeff Goldblum uit de jaren '80? De laatste is namelijk wel goed (goede acting van Goldblum vind ik)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |