jij was te vroegquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
deze dicht, want M5 zou geen OP's meer maken.
Sjoewe is aan het hobby-bobbenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:20 schreef Hugster het volgende:
ja blits.
Sjoe, deze zaten wij toch te loeren met Best Motoring? Met dat v-cam systeem?
sukkelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
Kut zeg, ik had in het andere topic iedereen de groetjes moeten doen
waaaaaaaaaaaarom bara nou niet dan.....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wil graag iedereen de groeten doen behalve Bara
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaarom bara nou niet dan.....![]()
Vuile vieslapquote:Op een niet nader te noemen site schreef PeuRac het volgende:
Hallo,
Ik ben al een tijdje lid van deze site maar ik heb nog nooit iets durven te schrijven over mijn ultieme fantasie. Omdat ik de juiste vrouw nog steeds niet gevonden heb probeer ik het hier, misschien wel tegen beter weten in. Ik vind het namelijk ontzettend sexy wanneer vrouwen winden laten. Iedere vrouw doet het..... maar nooit waar ik bij ben. Omdat "het" in principe een no-no issue is voor vrouwen vind ik het zo sexy (het geluid dan). Ik ben al lange tijd op zoek naar die vrouw die "het" goed kan. Mijn vraag is of iemand ervaring met zo'n vrouw heeft gehad (al dan niet gewild) of iemand weet die het voor mij kan en zou willen doen. Alvast bedankt.
Gr. Robbie
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:25 schreef BaraCuda het volgende:
Denken mag hoorZolang ik blij ben met m'n leven is het goed he? Of moet ik soms aan jou standaarden voldoen misschien?
Sukkel
quote:
Het is dat je blauw bent anders had je een goede relkloon geweestquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaarom bara nou niet dan.....![]()
En ik wens jou graag doodquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wil graag iedereen de groeten doen behalve Bara
Nu kan je 2 dingen doen, of je verwijderd deze post snel, of ik vraag bij deze openlijk een ban voor je aan, waarbij er binnen een minuut of 2 een mail richting de (F)A's gaat.quote:
In jouw geval waarschijnlijk niet neequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:29 schreef Fugie het volgende:
is dood nou eigleijk wel zon slecht ding ?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu kan je 2 dingen doen, of je verwijderd deze post snel, of ik vraag bij deze openlijk een ban voor je aan, waarbij er binnen een minuut of 2 een mail richting de (F)A's gaat.
Edit - uiteraard mag je ook bewijzen natuurlijk dat ik dat ergens heb gepost ooit
nouja, stel dat er een hemel ofzo is en stel dat je daar terechtkomt bedoel. Wie zit er dan nog te wachten op het gezeik hier, bedoel, je mag niet met kanker schelden, je mag niet te hard rijden, je moet belasting betalen ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In jouw geval waarschijnlijk niet nee
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu kan je 2 dingen doen, of je verwijderd deze post snel, of ik vraag bij deze openlijk een ban voor je aan, waarbij er binnen een minuut of 2 een mail richting de (F)A's gaat.
Edit - uiteraard mag je ook bewijzen natuurlijk dat ik dat ergens heb gepost ooit
Als je er zo tegenaan kijkt zou ik mezelf inderdaad maar snel voor een trein gooien ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
nouja, stel dat er een hemel ofzo is en stel dat je daar terechtkomt bedoel. Wie zit er dan nog te wachten op het gezeik hier, bedoel, je mag niet met kanker schelden, je mag niet te hard rijden, je moet belasting betalen ?
blauw betekent niet dat ik niet meer mag rellen hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is dat je blauw bent anders had je een goede relkloon geweest
ik ben niet depressiefquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je er zo tegenaan kijkt zou ik mezelf inderdaad maar snel voor een trein gooien ja.
Maar ik neem aan dat je niet zo depressief bent
Dat is waarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
blauw betekent niet dat ik niet meer mag rellen hoor![]()
nou, reuzequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:34 schreef Klonk het volgende:
is het het nu weer een beetje gezellig ?
So truequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben niet depressiefDat woord ken ik niet eens
Kijk als je nou zo die post van peu leest zie ik daar toch wel een potentiele treinkandidaat alstie niet gauw een vrouw aan de haak slaat die teveeel poepjes laat.
wou je soms zeggen dat het net niet gezellig was ofzoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:34 schreef Klonk het volgende:
is het het nu weer een beetje gezellig ?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar je post vrijwel alleen maar als er iets te rellen is![]()
ik zeg maar zo, ik zeg maar nietsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wou je soms zeggen dat het net niet gezellig was ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |