Houd je ook van andere sporten of alleen van schaatsen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:32 schreef Mirri het volgende:
Ik denk dat we nu wel moeten wachten tot het volgende schaatsseizoen.
Ach, het is al bijna oktober.![]()
Ik vind tennis ook heel erg leuk, vooral Roger Federerquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:41 schreef maril het volgende:
[..]
Houd je ook van andere sporten of alleen van schaatsen.
Ik zie dat je van wielrennen houd er zijn hier prono,s en topic over wielrennen en ook tennis.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vind tennis ook heel erg leuk, vooral Roger Federer![]()
Het WK voetbal zal ik ook wel volgen. En verder vind ik het leuk om sommige sporten alleen te kijken, zoals kunstschaatsen, skiën en wielrennen. Maar er gaat bij mij niets boven schaatsen.![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:20 schreef Remzz het volgende:
Misschien kunnen we volgend jaar eens een schaats prono organiseren
leukquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:20 schreef Remzz het volgende:
Leuk stukje, Mirri.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:59 schreef Mirri het volgende:
Er zijn nog twee heeeel verrassende nieuwtjes over Cindy!
1) Van het geld dat ze heeft verdiend met haar WR op de 1000 m wil ze misschien een motor gaan kopen! Wordt ze straks ook nog een biker babe.![]()
2) Cindy werd laatst in haar woonplaats Winnipeg door 10.000 Winnipeggers ruim 2 minuten toegejuichd, en toen moest ze huilen.Dat had nog nooit iemand gezien, niet in Turijn of ergens anders, en ineens kwamen de emoties. "Het heeft mijn hart geraakt," legde ze later uit..
![]()
Ze kwam op het vliegveld aan en daar werd ze belaagd door kleine kinderen die handtekeningen wilden.![]()
[afbeelding]
En dat was nog niet alles, want in Winnipeg is vorige week een straat en een recreatiecentrum vernoemd naar Cindy. Ze heten respectievelijk Cindy Klassen Way en Cindy Klassen Recreation Complex.
Cindy
![]()
Wat is een schaatsprono?quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:20 schreef Remzz het volgende:
De top 5 (of iets anders) voorspellen van schaatswedstrijden.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:55 schreef Mirri het volgende:
Wat is een schaatsprono?
komt het wel op neer, voor nummers 2 en 3 switch je tussne anni en ireen en je komt een heel eindquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
De top 5 (of iets anders) voorspellen van schaatswedstrijden.
Dat betekent dus Cindy overal op nummer 1 invullen.
prono of iets andersquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:22 schreef MiLalaa het volgende:
Maar toen was Klassen nog niet eens in d'r supertopvorm![]()
Ik mis em wel, de prono... Ik moet op zoek naar andere leuke..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |