Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:11 schreef Agiath het volgende:
Het heet gewoon zo, al gebruik ik het woord liever ook niet...
Ik zeg dan gewoon "kom we spelen een potje counterstrike"
Maar niet kom we gaan "gamen"
Eigenlijk klinkt het best wel slecht ja
Dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:20 schreef Chriz2k het volgende:
Dat klinkt nog altijd minder retarded dan ''computerspelletjes spelen''
Kut hè, dat er maar 3 spellen ofzo zijn voor de Mac!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:12 schreef tonks het volgende:
Nee maar opzich heb je gelijk, gamen is een kutwoord. en computerspelletjes zijn voor kinderen
Wheheh.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kut hè, dat er maar 3 spellen ofzo zijn voor de Mac!
Daarom speel ik ook XboX-360-spelletjes.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:20 schreef Chriz2k het volgende:
Dat klinkt nog altijd minder retarded dan ''computerspelletjes spelen''
zeg HuHu ben je weer aan het gamen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:22 schreef HuHu het volgende:
Daarom speel ik ook XboX-360-spelletjes.
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:25 schreef Herald het volgende:
[..]
zeg HuHu ben je weer aan het gamen?
nee ik ben aan het Xboxen![]()
Nix mis met het woord gamenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:09 schreef vethard het volgende:
Wat haat ik dat woord toch. Mensen die zeggen dat ze 'gamen', zijn voor mij per definitie nurd.
Natuurlijk is een spelletje spelen tot daar aan toe. Maar als een fokker zegt dat hij graag nachtenlang gamed. Dan zie ik het al helemaal voor mij hoe diegene er wel niet uit moet zien (namelijk een puberig slaperige jongen die de gehele dag WTF en dat soort onzin uitkraamt.)
Ik zal het wel verkeerd hebben![]()
Hebben jullie dat ook wel eens? Dus als iemand zegt dat hij graag 24 uur gamed dat je het voor je ziet van wat die persoon is. (Los daarvan of je um kansloos vind ofzo)
geeeemen...![]()
Hahaha!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kut hè, dat er maar 3 spellen ofzo zijn voor de Mac!
Ik mag hopen dat als je gaat Klaverjassen, Risk-en, Monopolie-en of een ander bordspel, je dan niet zegt dat je gaat 'gamen'.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:43 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nix mis met het woord gamenal voldoe ik totaal niet aan het stereotype beeld waar jij het over hebt
. Mja, gamen is gewoon gamen: dat kan elk spel zijn
. Daarom is dat woord relaxed
Gamer!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:43 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nix mis met het woord gamenal voldoe ik totaal niet aan het stereotype beeld waar jij het over hebt
. Mja, gamen is gewoon gamen: dat kan elk spel zijn
. Daarom is dat woord relaxed. Gamen is uiteraard alleen op de pc, xboxen doe ik op de box, wat imho ook stukken beter klinkt
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef vethard het volgende:
[..]
Gamer!
(heb ik je nu beledigd? nee dat niet
(kun je er *trots* op zijn? ik niet, ik zou mezelf absoluut geen gamer willen noemen. Dat zal ook wel komen omdat ik geen spellen speel. Straks verander ik nog.
Nee meestal noem je het bordspel bij de naam omdat je er tog wel een tijdje zoet mee bentquote:Ik mag hopen dat als je gaat Klaverjassen, Risk-en, Monopolie-en of een ander bordspel, je dan niet zegt dat je gaat 'gamen'.
bordspellenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:46 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat als je gaat Klaverjassen, Risk-en, Monopolie-en of een ander bordspel, je dan niet zegt dat je gaat 'gamen'.
Zo heette het ook tot ergens in de jaren '90quote:Op zondag 19 maart 2006 00:21 schreef TC03 het volgende:
Ik vind gamen ook 'overdone' (net zoals overdone). Ik heb het liever over spelletjes spelen.
voor een nerd zie je er niet onaardig uitquote:Op zondag 19 maart 2006 03:18 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben een teringlekker wijf en heb gister 8 uur bijna non-stop Tekken gespeeld.
maw, ik heb de hele dag zitten gamen..
Naaah...zo lekker ben je niet,quote:Op zondag 19 maart 2006 03:18 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben een teringlekker wijf en heb gister 8 uur bijna non-stop Tekken gespeeld.
Tekkenquote:Op zondag 19 maart 2006 03:18 schreef Insomaniac het volgende:
Waarschijnlijk ben je een breezah sletje de de gehele dag gamedquote:Op zondag 19 maart 2006 03:18 schreef Insomaniac het volgende:
Jij lijkt niet op het beeld wat ik heb bij gamers. Jij lijkt eerder op jamaiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben even Gamen.
Kansloosquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:58 schreef KreKkeR het volgende:
Ik heb laatst tot diep in de nacht potje Civilization gespeeld
dat doe jij he ^^quote:Op zondag 19 maart 2006 14:52 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Kansloos
Nog kanslozer is als je gaat opscheppen op bijvoorbeeld een chat kanaal hoe groot je beschaving wel niet is geworden.
Kap eens even met je Gamer-onderonsjes.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:52 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Kansloos
Nog kanslozer is als je gaat opscheppen op bijvoorbeeld een chat kanaal hoe groot je beschaving wel niet is geworden.
Zal ik ff een Globe of Darkness over je heen gooien ofzo?!quote:
*uche*XA*uche*quote:Op zondag 19 maart 2006 00:21 schreef TC03 het volgende:
Ik vind gamen ook 'overdone' (net zoals overdone). Ik heb het liever over spelletjes spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |