ik denk alleen, helaas voor jou, dat de sharia niet echt iets westers is of wat hier zou passen. wat jij?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:29 schreef Relmarokkaan het volgende:
Het beste is als heel de Sharia wordt ingevoerd. Crimininaliteit daalt en de straffen zullen soortgelijks zijn als de reacties op de FP.
En mannen worden dan eindelijk weer de baas. Opzouten met die gefeminiseerde samenleving!![]()
Ja op dit moment is het niet haalbaar. Dus je moet nog even geduld hebben.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk alleen, helaas voor jou, dat de sharia niet echt iets westers is of wat hier zou passen. wat jij?
quote:Op zondag 19 maart 2006 10:36 schreef Relmarokkaan het volgende:
[..]
Ja op dit moment is het niet haalbaar. Dus je moet nog even geduld hebben.
Integreren? Bij mij houd integreren op als ik de taal heb geleerd. De omgeving moet zich maar aan mij aanpassen!quote:Op zondag 19 maart 2006 10:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
ga jij dan in de tussentijd lekker integreren? moet wel een beetje van twee kantjes komen heur.
idd. maar hey come on, het is toch vermakelijk zon rellertje in da house?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
'Relmarokkaan'.![]()
Wat een nepprofiel heb jij zeg.
Waar slaat dat op? Ipv de reactie ga je in op mijn nickname?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd. maar hey come on, het is toch vermakelijk zon rellertje in da house?
Kom op zeg, je hele profiel is lachwekkend en niet serieus te nemen.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:01 schreef Relmarokkaan het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Ipv de reactie ga je in op mijn nickname?
Ja hallo, ik ga toch geen echte informatie geven! Ik heb vijanden.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kom op zeg, je hele profiel is lachwekkend en niet serieus te nemen.![]()
En je reactie's ook trouwens.
die laatste opmerking doet me aan iemand denken, ik kom er wel op...quote:Op zondag 19 maart 2006 11:11 schreef Relmarokkaan het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga toch geen echte informatie geven! Ik heb vijanden.![]()
En mijn reacties zijn altijd meesterlijk.
Vertel!quote:Op zondag 19 maart 2006 11:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die laatste opmerking doet me aan iemand denken, ik kom er wel op...![]()
anyhow, welkom op fok! en heb je je tieten al laten zien?
Edit: En nee ik ben geen kloon ofzo, dat vroeg iemand ook al eerderquote:Op zondag 19 maart 2006 11:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die laatste opmerking doet me aan iemand denken, ik kom er wel op...![]()
anyhow, welkom op fok! en heb je je tieten al laten zien?
nee ik vind van niet, net zoals ik een verbod niet zou begrijpen.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:16 schreef Relmarokkaan het volgende:
[..]
Bedankt, maar tieten?
Vind je nou wel of niet dat verplichting van hoofddoek moet worden ingevoerd?!
Wat zijn dan de nadelen?quote:Op zondag 19 maart 2006 11:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ik vind van niet, net zoals ik een verbod niet zou begrijpen.
Laten we eerlijk zijn, het is wel grappig van de user achter de profiel relmarokkaanquote:Op zondag 19 maart 2006 11:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kom op zeg, je hele profiel is lachwekkend en niet serieus te nemen.![]()
En je reactie's ook trouwens.
het grootste nadeel van verplichte hoofddoekjes is het zelfbeschikkingsrecht dat teniet wordt gedaan ten faveure van hitsige kereltjes. dat is symptoombestrijding en kan ik derhalve niet goedkeuren. zo duidelijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |