Ja dat is inderdaad nog heel lang wachtenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:30 schreef Asmodean het volgende:
godverdomme man, ik mag pas op 2 mei opnieuw op... terwijl ik naar mijn gevoel al maanden goed rij.... en er ook al tijden klaar voor ben... behalve op de dag van mijn rijexamen, want toen ging alles kut... ik baal hier echt zo enorm van... was ik maar bij een grote rijschool gegaan.
dat maakt niet uit hoor, ik zit bij een eenmansbedrijfje en ik mag na 3,5 week al weer opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:30 schreef Asmodean het volgende:
godverdomme man, ik mag pas op 2 mei opnieuw op... terwijl ik naar mijn gevoel al maanden goed rij.... en er ook al tijden klaar voor ben... behalve op de dag van mijn rijexamen, want toen ging alles kut... ik baal hier echt zo enorm van... was ik maar bij een grote rijschool gegaan.
Aanbieding?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:41 schreef randysgz het volgende:
Ik geloof dat ik hier één van de snelste bent met herexamen
21maart gezakt en 3 april voor her examen.
Ik heb het diezelfde dag nog met spoed aangevraagd, 155 euro!![]()
niet echt 155 cash aan de rijschoolquote:
dat had ik ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:57 schreef winxy het volgende:
oja waar ik op gezakt was ....ik moest invoegen op autoweg en zat auto bijna naast mij .....we twijfelden allebei .....of ik harder of hij ..toen examinator .gas gas gas ..........
jup, hier dezelfde fout op me examen dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:04 schreef randysgz het volgende:
[..]
dat had ik ook![]()
volgende keer zorg ik wel op het moment van invoegen dat 120 rijdt!
bezwaar maken lijkt me tricky.. straks laten ze je daarna expres zakken. en als je eenmaal je papiertje hebt, heb je denk ik geen zin meer om moeite te doen om bezwaar te maken.. dus tsja..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:29 schreef Robin__ het volgende:
Kortom verspilde moeite, of je moet zo naief zijn om te denken dat veel klachten iets zullen veranderen aan de gang van zaken bij het cbr.. (waar je zelf dus ook weinig aan zult hebben.. tenzij je heel vaak zakt).
Mooi kut dus, al had ik eigenlijk niet anders verwacht (ik zou ook niet weten hoe ze je tegemoet kunnen komen eerlijk gezegt..)
Lekker realistisch. Rij door een plasje water en ik zit meteen in de een autoquote:Op zondag 26 maart 2006 15:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Leer hier inparkeren: http://skoften.mine.nu/flash/parkingperfection.swf
En dat is nog verdomd moeilijk ook....
quote:Op zondag 26 maart 2006 15:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Leer hier inparkeren: http://skoften.mine.nu/flash/parkingperfection.swf
En dat is nog verdomd moeilijk ook....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |