abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36344282
Pff.. Kneiterhard remmen voor een helling proef is geen strak plan
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:30:38 #202
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_36351272
godverdomme man, ik mag pas op 2 mei opnieuw op... terwijl ik naar mijn gevoel al maanden goed rij.... en er ook al tijden klaar voor ben... behalve op de dag van mijn rijexamen, want toen ging alles kut... ik baal hier echt zo enorm van... was ik maar bij een grote rijschool gegaan.
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_36352703
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:30 schreef Asmodean het volgende:
godverdomme man, ik mag pas op 2 mei opnieuw op... terwijl ik naar mijn gevoel al maanden goed rij.... en er ook al tijden klaar voor ben... behalve op de dag van mijn rijexamen, want toen ging alles kut... ik baal hier echt zo enorm van... was ik maar bij een grote rijschool gegaan.
Ja dat is inderdaad nog heel lang wachten
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_36352717
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:30 schreef Asmodean het volgende:
dat maakt niet uit hoor, ik zit bij een eenmansbedrijfje en ik mag na 3,5 week al weer op 2 mei is idd nog wel erg lang wachten ja
pi_36358885
Ik geloof dat ik hier één van de snelste bent met herexamen

21maart gezakt en 3 april voor her examen.
Ik heb het diezelfde dag nog met spoed aangevraagd, 155 euro!
pi_36358957
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:41 schreef randysgz het volgende:
Ik geloof dat ik hier één van de snelste bent met herexamen

21maart gezakt en 3 april voor her examen.
Ik heb het diezelfde dag nog met spoed aangevraagd, 155 euro!
Aanbieding?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 17:45:30 #207
88233 Steve
Still the best.
pi_36358962
19 Geworden en mijn rijbewijs nog steeds niet.
Maar dit jaar gaat het wél lukken.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_36359074
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:45 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Aanbieding?
niet echt 155 cash aan de rijschool
55 euro op de dag van de examen aan de instructeur
maar die factuur hij aan mn baas same voor de lessen!!!
pi_36359205
ik ben 13 maart gezakt (examen was 155 euro ) nu mn herexamen 5 april (138 euro ) dus ze zijn er g duuur bij jullie .

vandaag trouwens weer les gehad ......instructrice vond dus ook dat het nergens op sloeg dat ik gezakt was ...ze zegt ik heb je verder niks meer te leren je rijd goed .....enz enz
pi_36359321
oja waar ik op gezakt was ....ik moest invoegen op autoweg en zat auto bijna naast mij .....we twijfelden allebei .....of ik harder of hij ..toen examinator .gas gas gas ..........en op afslaan nam ik de bocht te ruim ...............nu moet je weten dat ik wekelijks die afslag neem ........hij zal zn dag wel niet geahd hebben .............hij zei jammer maar niet geslaagt je had hele goeie punten .....dus het is nog even de puntjes op de i zetten .............................voor alle emmenaren ..ik had RENTING
pi_36359529
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:57 schreef winxy het volgende:
oja waar ik op gezakt was ....ik moest invoegen op autoweg en zat auto bijna naast mij .....we twijfelden allebei .....of ik harder of hij ..toen examinator .gas gas gas ..........
dat had ik ook

volgende keer zorg ik wel op het moment van invoegen dat 120 rijdt!
pi_36359617
mooiste komt nog .......naast de autoweg zit tankstation met parkeerplaatsje ..daaar mag je 80 ..rijd ik rijd korte invoegstrook op ......dus zo snel mogelijk naar die 100 met een auto naast me ...ja einde invoegstrook inzicht en auto naast me .....ik wou dus die andere voor laten ..maar die examinator dus niet ...
  zaterdag 25 maart 2006 @ 18:31:09 #213
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36360201
vandaag jarig, ole op naar donderdag 2 uur rijden
pi_36360256
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:04 schreef randysgz het volgende:

[..]

dat had ik ook

volgende keer zorg ik wel op het moment van invoegen dat 120 rijdt!
jup, hier dezelfde fout op me examen dus

erg balen zulke dingen, maar goed, de volgende keer gaan we het gewoon halen
pi_36363576
Achja ik heb het idee, ze kunnen je altijd wel laten zakken als ze willen. Er is altijd wel IETS te vinden. (ookal slaat dat iets dan nergens op)
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 21:12:59 #216
87694 Robin__
letitredno
pi_36364781
Hoe zit het nu eigenlijk met het bezwaar maken bij het cbr? Zijn er hier mensen die dat wel eens gedaan hebben, of via hun rijschool weten hoe dat werkt?

Niet dat ik zelf problemen heb met het cbr, maar als je dit soort dingen leest kan ik me voorstellen dat je witheet word. Tijd terug heeft iemand hier een website gepost.. iets met crimineel bureau rijvaardigheidsbewijzen, daar werd iig aangeraden bezwaar te maken als je het er in alle redelijkheid niet mee eens was.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 21:38:06 #217
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_36365427
Het probleem is dat je toch afhankelijk bent van het CBR of BNOR om je rijbewijs te halen. Ik heb van mijn rijinstructeur begrepen dat je bezwaar kunt maken over je CBR examen, en dat je dan doorverwezen kunt worden naar het BNOR voor een soort 'second opinion'. Als je al bij het BNOR bent beland omdat je vier keer gezakt bent bij het CBR, zijn er eigenlijk geen mogelijkheden om bezwaar te maken; je zult het toch gewoon nog een keer moeten proberen. Het CBR/BNOR heeft een monopoliepositie als het gaat om het afnemen van rijexamens en er is niets dat je eraan kunt doen.
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_36365845
bezwaar maken kan altijd, alleen heeft dat geen invloed op je uitslag!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 22:29:21 #219
87694 Robin__
letitredno
pi_36366647
Kortom verspilde moeite, of je moet zo naief zijn om te denken dat veel klachten iets zullen veranderen aan de gang van zaken bij het cbr.. (waar je zelf dus ook weinig aan zult hebben.. tenzij je heel vaak zakt).

Mooi kut dus, al had ik eigenlijk niet anders verwacht (ik zou ook niet weten hoe ze je tegemoet kunnen komen eerlijk gezegt..)
pi_36378724
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 22:29 schreef Robin__ het volgende:
Kortom verspilde moeite, of je moet zo naief zijn om te denken dat veel klachten iets zullen veranderen aan de gang van zaken bij het cbr.. (waar je zelf dus ook weinig aan zult hebben.. tenzij je heel vaak zakt).

Mooi kut dus, al had ik eigenlijk niet anders verwacht (ik zou ook niet weten hoe ze je tegemoet kunnen komen eerlijk gezegt..)
bezwaar maken lijkt me tricky.. straks laten ze je daarna expres zakken. en als je eenmaal je papiertje hebt, heb je denk ik geen zin meer om moeite te doen om bezwaar te maken.. dus tsja..
maar cbr echt klote, als ik hier af en toe lees dan slagen mensen die echt fouten maken (voetganger geen voorrang verlenen enzo.. kan ik niet echt veilig noemen, gezien de kamikaze voetgangers). en sommige mensen zakken dan om de kleinste dingen. en het ergste is nog wel dat je bijv 55 rijdt en dan bij de ene examinator daarop zakt, bij de volgende rijd je 45-50 en dan zak je omdat je best wel 55 had mogen rijden..etc...
het lijkt wel een soort van kansspel..
"Trust can kill you, or set you free"
  zondag 26 maart 2006 @ 15:21:00 #221
88233 Steve
Still the best.
pi_36378771
Mijn oom, ook een rijinstructeur, heeft me gister nog wat opgepept, dus heb er weer vertrouwen in voor het derde examen.
pi_36379456
Leer hier inparkeren: http://skoften.mine.nu/flash/parkingperfection.swf
En dat is nog verdomd moeilijk ook....
pi_36379606
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lekker realistisch. Rij door een plasje water en ik zit meteen in de een auto
pi_36380183
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:52 schreef ilona-scuderia het volgende:

Die auto wil niet eens naar rechts
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 26 maart 2006 @ 16:34:25 #225
87694 Robin__
letitredno
pi_36380528
je moet steken..

Kom ook tot het 3e level.. maar die plassen zijn gewoon te irritant..
pi_36380937
Weetje wat bij mij het hele verhaal nu is. M'n zelfvertrouwen heeft nu een deuk opgelopen?
Tijdens mn eerste examen, was ik niet zenuwachtig.
Maar nu beginnen de spanningen toch wel aardig optelopen!

hebben meer leden hier last van???
pi_36382382
plassen uitgespeeld, maar daarna is het spel ook gelijk over
pi_36383298
http://www.mousebreaker.com/games/parking2/play.php

Kan je verder.

Maar ik kom niet verder die daarna komt
pi_36383719
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:
vandaag jarig, ole op naar donderdag 2 uur rijden
Gefeliciteerd! 18 geworden dus? (als ik het goed begrijp? )
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:49 schreef randysgz het volgende:
Weetje wat bij mij het hele verhaal nu is. M'n zelfvertrouwen heeft nu een deuk opgelopen?

Ja... Inmiddels vier keer gezakt, vrijdag voor de vijfde keer examen doen (bij de bnor dit keer).
Morgen nog een laatste rijles..

Ik zie het wel..

zondag 26 maart 2006 @ 18:35:09 #230
88233 Steve
Still the best.
pi_36383750
Zonnestraal succes vrijdag! Gaat gewoon lukken nu.
pi_36384505
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:19 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

bezwaar maken lijkt me tricky.. straks laten ze je daarna expres zakken. en als je eenmaal je papiertje hebt, heb je denk ik geen zin meer om moeite te doen om bezwaar te maken.. dus tsja..
maar cbr echt klote, als ik hier af en toe lees dan slagen mensen die echt fouten maken (voetganger geen voorrang verlenen enzo.. kan ik niet echt veilig noemen, gezien de kamikaze voetgangers). en sommige mensen zakken dan om de kleinste dingen. en het ergste is nog wel dat je bijv 55 rijdt en dan bij de ene examinator daarop zakt, bij de volgende rijd je 45-50 en dan zak je omdat je best wel 55 had mogen rijden..etc...
het lijkt wel een soort van kansspel..
Ik voel me niet aangesproken...

Het gaat natuurlijk om het totaalbeeld. Die examinator zal je echt niet laten zakken puur vanwege het feit dat je een stukje 55 reed i.p.v. 50. Het is op zich niet erg als je een keer een foutje maakt door bijv. een keer niet over je schouder te kijken bij het afslaan, als je het maar kan compiseren met goede punten (bijv. op tijd remmen om een vrachtauto, die een enorme uitwijking heeft, vanuit een zijweg voor te laten gaan)...Met dat soort dingen toon je aan dat je voldoende verkeersinzicht hebt, en daar gaat het om! Je moet veilig kunnen deelnemen aan het verkeer...
  zondag 26 maart 2006 @ 19:31:34 #232
87694 Robin__
letitredno
pi_36385153
Dat is nu juist het punt.. natuurlijk krijgen we hier altijd maar 1 kant van het verhaal, maar sommige examinators doen dat dus wel, waar andere je nog laten slagen als je bijna een voetganger van het zebrapad afrijd..
  zondag 26 maart 2006 @ 19:34:11 #233
87694 Robin__
letitredno
pi_36385215
Mogelijk interessant voor sommige hier:

Pas vanaf 24 jaar op zware motor

Ikzelf vond het wel een mooi plan om eerst tot mn 21e met mn autorijbewijs wat meer verkeersinzicht te krijgen (en ook omdat je dan geen gezeur meer hebt met <25kw regels) misschien word dat nu dus 24e dan (als het er dan nog van komt.. ik gok van niet en dat het dan pas veel later word.. time will tell)
pi_36385693
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:34 schreef Robin__ het volgende:

Ikzelf vond het wel een mooi plan om eerst tot mn 21e met mn autorijbewijs wat meer verkeersinzicht te krijgen (en ook omdat je dan geen gezeur meer hebt met <25kw regels) misschien word dat nu dus 24e dan (als het er dan nog van komt.. ik gok van niet en dat het dan pas veel later word.. time will tell)
Zal zelf sowieso moeten wachten tot ik afgestudeerd ben en een goede baan heb (ben nu eerstejaars )... Denk nl. niet dat m'n ouders m'n motorrijbewijs ook willen betalen!
pi_36385764
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:49 schreef randysgz het volgende:

ik was voor mijn 1e examen al redelijk zenuwchtig, en nu ligt de druk nog hoger, dus zie ik er nog meer tegenop
pi_36388213
Ik moet ook beginnen met me rijbewijs dit jaar. Nu zag ik in een kroeg een aanbieding van een rijschool: ¤25,- per les, slaaggganantie etc etc etc. Hieruit kwam ook van vrienden www.rijbewijservice.nl naar voren, schijnt ook vrij goedkoop te zijn.

Ik moet de knoop maar eens doorhakken > gaan lessen!!

Ik woon in Groningen. Iemand tips waar ik het beste rijlessen kan nemen?! Is iemand bekend met www.rijbewijsservice.nl?
pi_36388544
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:16 schreef Stevie_ het volgende:
Ik moet ook beginnen met me rijbewijs dit jaar. Nu zag ik in een kroeg een aanbieding van een rijschool: ¤25,- per les, slaaggganantie etc etc etc. Hieruit kwam ook van vrienden www.rijbewijservice.nl naar voren, schijnt ook vrij goedkoop te zijn.

Ik moet de knoop maar eens doorhakken > gaan lessen!!

Ik woon in Groningen. Iemand tips waar ik het beste rijlessen kan nemen?! Is iemand bekend met www.rijbewijsservice.nl?
Nee, sorry, niet bekend mee, en ik woon ook niet in Groningen!

Wou wel even zeggen dat ik het goed van je vind dat je je er zo in verdiept voordat je gaat lessen. Heel veel plezier en succes alvast!
pi_36388632
Hee hallo,
Leuk topic

Ik word 9 april 18, helaas op een zondag, dus ik begin 10 april met mijn lessen. Ik zit er al ongeveer 3 jaar op te wachten
Ik les bij Noordzee (Delft), bij Ronald... iemand toevallig ervaring mee?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_36388686
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:26 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Nee, sorry, niet bekend mee, en ik woon ook niet in Groningen!

Wou wel even zeggen dat ik het goed van je vind dat je je er zo in verdiept voordat je gaat lessen. Heel veel plezier en succes alvast!
Ja naja...okeej, alvast bedankt dan hé!
Is toch logisch dat je even om je heen kijkt waar je wilt gaan lessen? Volgens mij is er nog wel een lichtelijke concurrentiestrijd tussen de rijscholen gaande. Ik vraag me dan alleen af of de goedkopere ook een beetje kwaliteit kunnen leveren. Anders betaal ik wel liever iets meer

Of pakt iedereen gewoon de gouden gids, zoekt naar rijscholen en belt de eerste beste rijschool en maakt meteen afspraken
pi_36388700
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:34 schreef Robin__ het volgende:

Das klote inderdaad, ik wou ook op mijn 21ste gaan motorrijden..
Maar ik ken een gozer, die is net 21 geworden en gelijk gaan lessen. Hij heeft alvast een zware motor gekocht. Dus wanneer gaat die regel van kracht? Direct? Want dan ken ik een gozer die heeeel erg baalt
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_36389141
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:31 schreef Stevie_ het volgende:

[..]

Ja naja...okeej, alvast bedankt dan hé!
Is toch logisch dat je even om je heen kijkt waar je wilt gaan lessen? Volgens mij is er nog wel een lichtelijke concurrentiestrijd tussen de rijscholen gaande. Ik vraag me dan alleen af of de goedkopere ook een beetje kwaliteit kunnen leveren. Anders betaal ik wel liever iets meer

Of pakt iedereen gewoon de gouden gids, zoekt naar rijscholen en belt de eerste beste rijschool en maakt meteen afspraken
Hier in de buurt (in 'n gehucht) had ik niet superveel keuze.. En had over deze rijschool wel goede dingen gehoord.. en was wel het meest praktisch (dichtst in de buurt, niemand naar huis brengen, thuis opgehaald worden etc)... dus zo had ik gekozen. Maar bij anderen kunnen de keuzes idd wat moeilijker zijn..
pi_36389247
tja, ik heb me er niet echt verdiept, gewoon bij de rijschool waar me broer ook gelesd had rijles genomen, maar toch wel wat problemen ondervonden ( dat hij dingen zoals een TTT vergat enzo) dus me zusje gaat bij een ander lessen over 2 jaar
pi_36390026
Hebben jullie ook soms dat je zin heb om te gaan rijden? Moet me dan echt ff inhouden
pi_36390183
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:15 schreef Knoekie het volgende:
Hebben jullie ook soms dat je zin heb om te gaan rijden? Moet me dan echt ff inhouden
ja, dat heb ik regelmatig, zeker omdat me broer dezelfde auto heeft gekocht als waarin hij lestte en ik nu dus in les, ken die auto op me duimpje, maarja, mag er nog niet in rijden dus
pi_36390243
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, dat heb ik regelmatig, zeker omdat me broer dezelfde auto heeft gekocht als waarin hij lestte en ik nu dus in les, ken die auto op me duimpje, maarja, mag er nog niet in rijden dus

Zo ook wel heel dom zijn om in mijn straat dat te doen. Ik woon naast het bureau van de verkeerspolitie
  zondag 26 maart 2006 @ 22:36:52 #246
87694 Robin__
letitredno
pi_36390682
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:31 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Das klote inderdaad, ik wou ook op mijn 21ste gaan motorrijden..
Maar ik ken een gozer, die is net 21 geworden en gelijk gaan lessen. Hij heeft alvast een zware motor gekocht. Dus wanneer gaat die regel van kracht? Direct? Want dan ken ik een gozer die heeeel erg baalt
Ik gok dat die regel geld voor mensen met een bepaalde geboortedatum (misschien ook niet hoor) dus als ie nu 21 zal er denk ik geen probleem zijn.. maargoed, ik weet ook niet meer dan wat er in dat nieuwsbericht staat.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:40:10 #247
87694 Robin__
letitredno
pi_36390783
quote:
ja!

Over 5 dagen heb ik iig een datum (het is dan wel ttt) maar het is iniedergeval iets
pi_36391008
quote:
Ja!
En ik heb met mijn mannetje afgesproken dat als ik slaag, ik vrijdag zijn geweeeeldige peugeot (106 ) mag lenen! Mijn mannetje is lief!

Als ik slaag, moet ik na m'n afrijden naar Leeuwarden om daar m'n papiertje op te halen en zou anders eerst weer naar m'n ouders moeten om de auto op te halen, en dán pas kunnen rijden, en dat geduld heb ik allemaal niet , vandaar.
pi_36391157
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:48 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ja!
En ik heb met mijn mannetje afgesproken dat als ik slaag, ik vrijdag zijn geweeeeldige peugeot (106 ) mag lenen! Mijn mannetje is lief!

Als ik slaag, moet ik na m'n afrijden naar Leeuwarden om daar m'n papiertje op te halen en zou anders eerst weer naar m'n ouders moeten om de auto op te halen, en dán pas kunnen rijden, en dat geduld heb ik allemaal niet , vandaar.
Mijn ouders zijn dan werken. (mits ik hem haal dan hé, Even afkloppen ) Moet ik van het CBR naar de Gemeente bla bla. En dan met de tram naar huis
pi_36391248
ik kan toch niet rijden als ik me examen heb gehaald, moet hem in Deventer ophalen aangezien ik daar zelf woon, en me ouders in Nijkerk wonen, ds dan wel weer een nadeel van op kamers wonen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')