abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:38:43 #101
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_36226587
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:36 schreef WalkingDisaster het volgende:

GESLAAGD
Gefeliciteerd!!!
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_36226621
thnx

examinator wou ingrijpen, maar ik was eerder
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
pi_36226829
Gefeliciteerd!!!
pi_36228100
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Robbiej het volgende:
Waarom vinden jullie het allemaal zo zwaar? als ik in de auto zit voel ik me juist vrij. ook al moet ik me dan nog bewijzen aan zo'n geldinner. autorijden is heerlijk.
alleen nog 140 dagen (20 weken ) wachten voordat ik 18 ben..
Over 21 weken kom je maar eens terug .

* Sport_Life is al ruim 1,5 jaar de gelukkige eigenaar van het rose papiertje .
pi_36228163
als je zakt/slaagt, krijg je toch een geel briefje waarin de punten staan wat je fout hebt gedaan... ik had 6 kruisjes.. en gezakt.... dus hoeveel van die kruisjes mag je hebben???
pi_36229085
Tja, dat lijkt me heel erg verschillend. Je kunt 1 hele grote fout maken en dan zakken, dus 1 kruisje. Of veel meer kleine foutjes en dus meerdere kruisjes.
pi_36229252
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 10:11 schreef randysgz het volgende:
Gezakt!!!
2e rijexamen is net met spoed aangevraagd!
Balen zeg Hopelijk mag je snel weer op dan ja
quote:

GESLAAGD
Gefeliciteerd
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:27 schreef X-eCuTe het volgende:
als je zakt/slaagt, krijg je toch een geel briefje waarin de punten staan wat je fout hebt gedaan... ik had 6 kruisjes.. en gezakt.... dus hoeveel van die kruisjes mag je hebben???
Dat ligt er aan wat voor foutjes je maakt, als je 1 grote fout maakt kun je met 1 kruisje zakken, je kunt ook een heleboel kleine foutjes maken waardoor je zakt

Ik zit nog steeds te wachten tot me instructeur belt met me nieuwe afrijdatum
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:30:06 #108
97934 ASroma
Flamboyant
pi_36230102
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:30 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]

Dat is volgens mij stierenstront Na 2 uur rij ik meestal zelfs nog beter dan in het bgein
Tralalalala Die Dom Die Dom
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:36:31 #110
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_36230163
ik vraag me af hoe ik al die weken nog doorkom.. ik word gek van enthousiastme en van het wachten.. tips?

(het ergste is nog dat een maat van me over 14 dagen al op mag.. )
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:39:21 #111
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_36230222
Vind dat ook wel raar met die leer-curve. Ik heb nu lessen van soms 3 uur achter elkaar rijden. Ten eerste vliegt de tijd voorbij, gaat echt heel snel. En ik heb echt niet het idee dat ik dingen ga vergeten, of dat ik me niet meer kan concentreren op de weg/borden.

Misschien komt het wel omdat ik heel graag mijn rijbewijs wil, of omdat m'n vader vrachtwagen chauffeur is. Maar iig denk ik dat die leercurve echt héél erg verschild per persoon.
pi_36231012
Bij mij klopt die leercurve wel aardig, het eerste uur gaat het meestal wel goed, maar na een uur begint mijn aandacht echt wel te verslappen. ( maar mijn concentratie is sowieso al slecht)
pi_36238440
Zo, net rijles nummer 23 en 24 gehad.
Ging weer lekker.
Ik ben nu bezig om m'n bijzondere verrichtingen onder de knie te krijgen.
Overmorgen gaan we een datum prikken voor mijn TTT.
Loop ik nog een beetje op schema of hadden jullie al veel eerder jullie TTT?

(Ik heb 3 weken een andere examinator gehad en die ging niet te veel op die bijzondere verrichtingen in.)

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niets geleerd heb want voorrang verlenen, kijken, voorsorteren, gedrag bij rotondes etc heb ik wel beter onder de knie gekregen.

Edit: Oja, vandaag ook voor het eerst langs de McDrive geweest. (jaja, dat moet ook goed gedaan worden hé )

[ Bericht 13% gewijzigd door LV op 21-03-2006 18:06:35 ]
pi_36238863
34 fucking lessen heb ik dus al gehad nu, en ik ben het beu Vanmiddag gereden, maar het ging helemaal niet lekker, zelfs de auto nog laten afslaan Het word gewoon niet beter heb ik het idee.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36239041
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:09 schreef rena het volgende:
34 fucking lessen heb ik dus al gehad nu, en ik ben het beu Vanmiddag gereden, maar het ging helemaal niet lekker, zelfs de auto nog laten afslaan Het word gewoon niet beter heb ik het idee.
Zolang je maar onthoud dat degene met de langste adem het hardst lacht!
pi_36239197
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Zolang je maar onthoud dat degene met de langste adem het hardst lacht!

Ja, ik weet het , en ik had het er nog over met mijn instructeur. Maar ik word er een beetje moedeloos van, ik vind het wel leuk hoor, maar dat het zo langzaam gaat en zo valt me nogal tegen.
And you know I might
pi_36239294
Morgen les nummer 41 alweer.. Maar nog 15 daagjes en dan mag ik op
Aan de mensen die al eens hebben afgereden... hebben jullie de datum van te voren verteld aan vrienden/familie/collega's?
Want een collega van me hield het stil omdat ze niet wilde dat iedereen elke keer zou vragen of ze al geslaagd was.
Ik vertel het gewoon aan iedereen, met theorie en TTT ook gedaan en beide in 1 keer gehaald. Ben een beetje bijgelovig, dus geloof dat als ik het nu iedereen meld, dat ik dan ook in 1 keer slaag.
Back in business.
pi_36239310
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:20 schreef rena het volgende:

[..]

Ja, ik weet het , en ik had het er nog over met mijn instructeur. Maar ik word er een beetje moedeloos van, ik vind het wel leuk hoor, maar dat het zo langzaam gaat en zo valt me nogal tegen.
tja, ik ken het gevoel, na 44 lessen en 1 examen waar ik voor gezakt ben maar gewoon volhouden en dan halen we het gewoon allebei, niet opgeven

instructeur heeft nog niet gebeld, ik wil echt weten wanneer ik weer op mag...
pi_36239331
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:23 schreef Shirley het volgende:

Aan de mensen die al eens hebben afgereden... hebben jullie de datum van te voren verteld aan
Ja, ik heb het ook gewoon verteld, zodat ze me succes konden wensen en me konden troosten toen ik gezakt was
pi_36239471
Het schijnt dat je het juist niet aan mensen moet vertellen, omdat je dan misschien onbedoeld advies en zo krijgt en dat meestal niet goed afloopt.
And you know I might
pi_36239504
quote:

GESLAAGD
Ik had je nog niet gefeliciteerd! Bij deze! Super!!
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

tja, ik ken het gevoel, na 44 lessen en 1 examen waar ik voor gezakt ben maar gewoon volhouden en dan halen we het gewoon allebei, niet opgeven

instructeur heeft nog niet gebeld, ik wil echt weten wanneer ik weer op mag...
Ik ook, na 56 lessen (van een uur, tegenover Sylvana der lessen van 1,5 uur) en 4 examens waarvoor ik gezakt ben.

Maarja nog 10 daagjes en dan heb ik hem gewoon!
pi_36239711
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:28 schreef rena het volgende:
Het schijnt dat je het juist niet aan mensen moet vertellen, omdat je dan misschien onbedoeld advies en zo krijgt en dat meestal niet goed afloopt.
Adviezen wuif ik gewoon weg. Iedereen rijdt anders, dus aan die adviezen heb je toch niks.
Back in business.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 18:52:58 #123
87694 Robin__
letitredno
pi_36240129
gozer uit mijn klas meld het ook nooit als ie moet afrijden (inmiddels 3 keer gezakt) hij is er eigenlijk altijd (of hij verteld iedereen .. 'die het horen wil laat ik achter wegen' waar ie is) nouja eerste keer wist niemand waar ie was (viel wel meteen op.. rust) nouja viavia hoorde we dan dat ie gezakt was voor zn rijexamen.. 2e keer zelfde verhaal, dus volgende dag 'en geslaagt' hij 'HUH' klopte dus wel.. nouja 3e keer zelfde verhaal.. Ik ga het gewoon vertellen aan iedereen die het wel horen wil
pi_36240175
Geslaagden: Gefeliciteerd
Gezakten: Balen!

Morgen mijn 19e en 20e les.
Op 7 april moet ik afrijden in Utrecht. Ik heb dan 35 uur les gehad.
pi_36240538
overmorgen ff bellen voor de afrijdatum, het zal ergens in april zijn?
  dinsdag 21 maart 2006 @ 19:12:36 #126
87694 Robin__
letitredno
pi_36240619
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:30 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]

Kijk hoelang die prestatie as is haha er word dus sowieso niet echt optimaal gepreseteerd
pi_36243004
quote:
Morgen les nummer 41 alweer.. Maar nog 15 daagjes en dan mag ik op
Aan de mensen die al eens hebben afgereden... hebben jullie de datum van te voren verteld aan vrienden/familie/collega's?
Want een collega van me hield het stil omdat ze niet wilde dat iedereen elke keer zou vragen of ze al geslaagd was.
Ik vertel het gewoon aan iedereen, met theorie en TTT ook gedaan en beide in 1 keer gehaald. Ben een beetje bijgelovig, dus geloof dat als ik het nu iedereen meld, dat ik dan ook in 1 keer slaag.
de eerste keer had ik het aan iedereen verteld. d8 ook dat ik t wel zou halen dus waarom niet maar toen zakte ik dus en toen wou iedereen weten hoe of wat. De 2e keer wist alleen mn vriendje het. d8 dat ik weer ging zakken. maar toen was ik geslaagd toen vertelde ik het iedereen achteraf ook al geloofden de meesten het niet meteen

gefeliciteerd he walkingdisaster heb je hem al opgehaald?
"Trust can kill you, or set you free"
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:38:07 #128
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_36243449
quote:

De eerste keer wist zeg maar "iedereen" het

Toen ik gezakt was en de tweede keer:

Alleen m'n vader en m'n vriedin wisten het toe.
Ik kreeg het 2 weken van te voren te horen, ik kon nog ergens tussen. Dus ik hoefde het toch niet zolang te verzwijgen.
Toen had ik het alleen tegen mijn vriendin vertelt want die bleef maar zeuren.
2 dagen van te voren tegen m'n vader vertelt, want die moest me weg brengen. Anders zou ik 3 uur op het CBR moeten wachten.

Toen ik geslaagd was ik m'n moeder bellen; "Mam, ik ben geslaagd"
Blijft het stil,... "waarvoor dan"
Dat was wel lachen.
Ik had dit gedaan zodat ik niet tegen iedereen hoefde te zeggen als ik gezakt was
Maar des te groter was de verrassing toen ik geslaagd was
* I_PANDA_I al maanden plezier heeft van het rijbewijs, en iedereen succes wenst
BOE!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:43:20 #129
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_36243631
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:28 schreef rena het volgende:
Ik heb nooit adviezen van mensen gekregen (behalve van mijn rijinstructeur) en het wel altijd aan een aantal mensen verteld (sowieso mijn werk, want ik wilde steeds vrij hebben) en dus ook steeds moeten vertellen als het niet gelukt was. Dat kun je vervelend vinden, maar ik vond het ook wel fijn dat mensen meeleefden. En toen ik uiteindelijk wel slaagde was iedereen extra blij voor me. En zakken is echt geen schande hoor, aangezien de slagingspercentages bij de meeste CBR's rond de 50% liggen.
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
  woensdag 22 maart 2006 @ 07:58:48 #130
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36254412
Ben met me theorie nog niet veel opgeschoten, bijna het boek uit
pi_36257056
Succes zonnestraaltje! het gaat je lukken!

@ iedereen: thnx

Ik heb hem gister opgehaald met mn moeder, die thuis gedumpt en meteen de hele dag aant scheure geweest
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
pi_36259592
gister ook m'n 1e rijles gehad, ging best lekker
pi_36261657
Arg, me instructeur heeft nog niet gebeld, ik wil echt weten wanneer ik weer mag afrijden, zodat ik ook beetje kan kijken wanneer ik nog wat lesjes kan inplannen enzo
pi_36261731
Vandaag weer wezen rijlessen. Ging eigenlijk wel goed behalve dat ik in de 4 op een rotonde zat dus een rondje over de rotonde gedaan. Schrok er een beetje van en rij instructeur deed niks want het was niet gevaarlijk:). We konden er wel om lachen. Later bijna de band van de auto kapot gereden zat te dicht op een stoeprand en dus een stuuringreep gehad. Maar verder ging het wel goed.

pi_36263800
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:39 schreef WalkingDisaster het volgende:
Succes zonnestraaltje! het gaat je lukken!
Dankjewel!! Zou héél fijn zijn idd!
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:12 schreef Sylvana het volgende:
Arg, me instructeur heeft nog niet gebeld, ik wil echt weten wanneer ik weer mag afrijden, zodat ik ook beetje kan kijken wanneer ik nog wat lesjes kan inplannen enzo
Waarom bel je hém niet
pi_36264016
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 14:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Dankjewel!! Zou héél fijn zijn idd!
[..]

Waarom bel je hém niet
Wanneer moet je weer?
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_36265913
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 14:29 schreef -Jean- het volgende:

[..]

Wanneer moet je weer?
Volgende week vrijdag.
pi_36266473
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 14:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Waarom bel je hém niet
omdat hij mij zou bellen als hij het wist en dat was in het begin van de week, dus dat kan opzich vandaag ook wel, als ik vandaag nog niks gehoord heb dan bel ik hem morgen idd zelf wel even
pi_36267291
Zonnestraaltje, wij moeten gelijk afrijden Ik moet om 10:45 volgende week vrijdag
pi_36268165
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:57 schreef Nuna het volgende:
Zonnestraaltje, wij moeten gelijk afrijden Ik moet om 10:45 volgende week vrijdag
Cool!

Maarja mijn examen duurt langer hé omdat het bij de Bnor is..

M'n instructeur komt me dan al om 09.15 uur ophalen lekker op tijd..
En verder nog maar één lesje..

Ergens heb ik nog wel hoop.. maar.. blegh.. ik weet het niet..
pi_36268729
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Cool!

Maarja mijn examen duurt langer hé omdat het bij de Bnor is..

M'n instructeur komt me dan al om 09.15 uur ophalen lekker op tijd..
En verder nog maar één lesje..

Ergens heb ik nog wel hoop.. maar.. blegh.. ik weet het niet..
Gaat goedkomen Ik heb nog 5 lessen nu voor mijn examen.. Allemaal volgende week.
pi_36270193
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:37 schreef Nuna het volgende:

[..]

Gaat goedkomen Ik heb nog 5 lessen nu voor mijn examen.. Allemaal volgende week.
Dat kan bij mij dus niet, omdat ik op kamers woon. (en dan niet alleen doordeweeks maar 's weekends vaak ook, hoezo onhandig met rijles )
pi_36271418
Nou, mijn les vandaag ging op z'n zachtst gezegd gewoon klote. Invoegen op de snelweg ging niet zoals het hoort, moest ergens naar links, en reed gewoon door, twijfelde met voorrang geven... zoals het vandaag ging heb ik totaal geen vertrouwen in m'n examen over 2 weken.
Back in business.
  woensdag 22 maart 2006 @ 18:07:46 #144
87694 Robin__
letitredno
pi_36271606
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:02 schreef Shirley het volgende:
Nou, mijn les vandaag ging op z'n zachtst gezegd gewoon klote. Invoegen op de snelweg ging niet zoals het hoort, moest ergens naar links, en reed gewoon door, twijfelde met voorrang geven... zoals het vandaag ging heb ik totaal geen vertrouwen in m'n examen over 2 weken.
Liever nu dan op je examen, ja toch, je kunt het blijkbaar wel, anders had je niet op examen gemogen Gewoon goed je best blijven doen, laatste stukie nog, dan ben je er vanaf

Fijn dat ik trouwens niet de enige ben met dat soort acties vaak zat links-rechts omgedraait, 1e links ipv 2e links genomen enzo (gelukkig al tijd niet gebeurt )
pi_36271792
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:07 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Liever nu dan op je examen, ja toch, je kunt het blijkbaar wel, anders had je niet op examen gemogen Gewoon goed je best blijven doen, laatste stukie nog, dan ben je er vanaf

Fijn dat ik trouwens niet de enige ben met dat soort acties vaak zat links-rechts omgedraait, 1e links ipv 2e links genomen enzo (gelukkig al tijd niet gebeurt )
Ja, ik prbeer positief te blijven hoor, maar het zat gewoon ff tegen vandaag. En die acties..ik heb ze helaas wel vaker..
Back in business.
pi_36272245
Morgen nog eens op voor mn theorie..
pi_36274443
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen nog eens op voor mn theorie..
Succes!
And you know I might
pi_36276365