Over 21 weken kom je maar eens terugquote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Robbiej het volgende:
Waarom vinden jullie het allemaal zo zwaar? als ik in de auto zit voel ik me juist vrij. ook al moet ik me dan nog bewijzen aan zo'n geldinner. autorijden is heerlijk.
alleen nog 140 dagen (20 weken) wachten voordat ik 18 ben..
Balen zegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:11 schreef randysgz het volgende:
Gezakt!!!
2e rijexamen is net met spoed aangevraagd!
Gefeliciteerdquote:
Dat ligt er aan wat voor foutjes je maakt, als je 1 grote fout maakt kun je met 1 kruisje zakken, je kunt ook een heleboel kleine foutjes maken waardoor je zaktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:27 schreef X-eCuTe het volgende:
als je zakt/slaagt, krijg je toch een geel briefje waarin de punten staan wat je fout hebt gedaan... ik had 6 kruisjes.. en gezakt.... dus hoeveel van die kruisjes mag je hebben???
Dat is volgens mij stierenstrontquote:
Zolang je maar onthoud dat degene met de langste adem het hardst lacht!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:09 schreef rena het volgende:
34 fucking lessen heb ik dus al gehad nu, en ik ben het beuVanmiddag gereden, maar het ging helemaal niet lekker, zelfs de auto nog laten afslaan
![]()
Het word gewoon niet beter heb ik het idee.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Zolang je maar onthoud dat degene met de langste adem het hardst lacht!
tja, ik ken het gevoel, na 44 lessen en 1 examen waar ik voor gezakt benquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:20 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, en ik had het er nog over met mijn instructeur. Maar ik word er een beetje moedeloos van, ik vind het wel leuk hoor, maar dat het zo langzaam gaat en zo valt me nogal tegen.
Ja, ik heb het ook gewoon verteld, zodat ze me succes konden wensen en me konden troosten toen ik gezakt wasquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:23 schreef Shirley het volgende:
Aan de mensen die al eens hebben afgereden... hebben jullie de datum van te voren verteld aan
quote:
Ik ook, na 56 lessen (van een uur, tegenover Sylvana der lessen van 1,5 uur) en 4 examens waarvoor ik gezakt ben.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik ken het gevoel, na 44 lessen en 1 examen waar ik voor gezakt benmaar gewoon volhouden en dan halen we het gewoon allebei, niet opgeven
instructeur heeft nog niet gebeld, ik wil echt weten wanneer ik weer op mag...
Adviezen wuif ik gewoon weg. Iedereen rijdt anders, dus aan die adviezen heb je toch niks.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:28 schreef rena het volgende:
Het schijnt dat je het juist niet aan mensen moet vertellen, omdat je dan misschien onbedoeld advies en zo krijgt en dat meestal niet goed afloopt.
de eerste keer had ik het aan iedereen verteld. d8 ook dat ik t wel zou halen dus waarom nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:23 schreef Shirley het volgende:
Morgen les nummer 41 alweer..Maar nog 15 daagjes en dan mag ik op
Aan de mensen die al eens hebben afgereden... hebben jullie de datum van te voren verteld aan vrienden/familie/collega's?
Want een collega van me hield het stil omdat ze niet wilde dat iedereen elke keer zou vragen of ze al geslaagd was.
Ik vertel het gewoon aan iedereen, met theorie en TTT ook gedaan en beide in 1 keer gehaald. Ben een beetje bijgelovig, dus geloof dat als ik het nu iedereen meld, dat ik dan ook in 1 keer slaag.![]()
De eerste keer wist zeg maar "iedereen" hetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:23 schreef Shirley het volgende:
Aan de mensen die al eens hebben afgereden... hebben jullie de datum van te voren verteld aan vrienden/familie/collega's?
Ik heb nooit adviezen van mensen gekregen (behalve van mijn rijinstructeur) en het wel altijd aan een aantal mensen verteld (sowieso mijn werk, want ik wilde steeds vrij hebben) en dus ook steeds moeten vertellen als het niet gelukt was. Dat kun je vervelend vinden, maar ik vond het ook wel fijn dat mensen meeleefden. En toen ik uiteindelijk wel slaagde was iedereen extra blij voor me. En zakken is echt geen schande hoor, aangezien de slagingspercentages bij de meeste CBR's rond de 50% liggen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:28 schreef rena het volgende:
Het schijnt dat je het juist niet aan mensen moet vertellen, omdat je dan misschien onbedoeld advies en zo krijgt en dat meestal niet goed afloopt.
Dankjewel!! Zou héél fijn zijn idd!quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:39 schreef WalkingDisaster het volgende:
Succes zonnestraaltje! het gaat je lukken!![]()
Waarom bel je hém nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:12 schreef Sylvana het volgende:
Arg, me instructeur heeft nog niet gebeld, ik wil echt weten wanneer ik weer mag afrijden, zodat ik ook beetje kan kijken wanneer ik nog wat lesjes kan inplannen enzo
Wanneer moet je weer?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dankjewel!! Zou héél fijn zijn idd!![]()
[..]
Waarom bel je hém niet
omdat hij mij zou bellen als hij het wist en dat was in het begin van de week, dus dat kan opzich vandaag ook wel, als ik vandaag nog niks gehoord heb dan bel ik hem morgen idd zelf wel evenquote:
Cool!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:57 schreef Nuna het volgende:
Zonnestraaltje, wij moeten gelijk afrijdenIk moet om 10:45 volgende week vrijdag
Gaat goedkomenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Cool!![]()
Maarja mijn examen duurt langer héomdat het bij de Bnor is..
M'n instructeur komt me dan al om 09.15 uur ophalenlekker op tijd..
En verder nog maar één lesje..![]()
Ergens heb ik nog wel hoop.. maar..blegh.. ik weet het niet..
Dat kan bij mij dus niet, omdat ik op kamers woon. (en dan niet alleen doordeweeks maar 's weekends vaak ook, hoezo onhandig met rijlesquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:37 schreef Nuna het volgende:
[..]
Gaat goedkomenIk heb nog 5 lessen nu voor mijn examen.. Allemaal volgende week.
Liever nu dan op je examen, ja toch, je kunt het blijkbaar wel, anders had je niet op examen gemogenquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:02 schreef Shirley het volgende:
Nou, mijn les vandaag ging op z'n zachtst gezegd gewoon klote. Invoegen op de snelweg ging niet zoals het hoort, moest ergens naar links, en reed gewoon door, twijfelde met voorrang geven... zoals het vandaag ging heb ik totaal geen vertrouwen in m'n examen over 2 weken.
Ja, ik prbeer positief te blijven hoor, maar het zat gewoon ff tegen vandaag. En die acties..ik heb ze helaas wel vaker..quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:07 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Liever nu dan op je examen, ja toch, je kunt het blijkbaar wel, anders had je niet op examen gemogenGewoon goed je best blijven doen, laatste stukie nog, dan ben je er vanaf
![]()
Fijn dat ik trouwens niet de enige ben met dat soort actiesvaak zat links-rechts omgedraait, 1e links ipv 2e links genomen enzo
(gelukkig al tijd niet gebeurt
)
Succes!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen nog eens op voor mn theorie..
Succes!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen nog eens op voor mn theorie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |