Vreemd dat je twee keer wat anders denktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:48 schreef Magics het volgende:
Top 7:
1. Milouska
2.Frederique
Mol: Richard
Uiteindelijke winnaar: Peggy
Uiteindelijke verliezer: Richard
De Mol:Milouska
Oh ja, kut, dat ben ik vergeten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:54 schreef BVO het volgende:
Een vraagje: hoe wordt de Mol meegenomen in de top 7?
de mol kan niet afvallen, dus hoeft niet in die lijst te staanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:54 schreef BVO het volgende:
Een vraagje: hoe wordt de Mol meegenomen in de top 7?
Die blijft zo ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:58 schreef babette21 het volgende:
de top7 die nu gemaakt wordt, blijft die zo, of moeten we volgende week een top 6, dan een top 5, enz. maken??
Je maakt nu een top 7, die het hele spel meegaat. Volgende week voorspel je alleen afvaller, winnaar, verliezer, mol.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:58 schreef babette21 het volgende:
de top7 die nu gemaakt wordt, blijft die zo, of moeten we volgende week een top 6, dan een top 5, enz. maken??
Tuurlijk wel, jouw mol is gisteren afgevallen. Dit zou je dan 35 punten gekost hebben, als we eerder begonnen waren.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
de mol kan niet afvallen, dus hoeft niet in die lijst te staan
[onderaan de lijst zet je wie volgens jou de mol is]
maar mag je dan ook een nieuwe mol "aanstellen"quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:00 schreef Svensational het volgende:
Als jouw mol voortijdig afvalt kost dat je punten.
Uiteraard mag dat, het lijkt me niet meer dan logisch dat als je denkt dat zij de Mol is dat je dat bij beide voorspellingen invult.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik weet niet of je de zelfde naam mag invullen, zoals ik Mary-Lou 2keer ingevuld hebt![]()
Ok, thanx,quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uiteraard mag dat, het lijkt me niet meer dan logisch dat als je denkt dat zij de Mol is dat je dat bij beide voorspellingen invult.
Alleen de ene keer denk je dat Toine in de finale verliest, en de andere keer denk je Richard?quote:
hetzelfde geldt voor winnaar/verliezer he... die heb je nu niet gelijk aan je lijstje, maar 't mag welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Ok, thanx,
Ow, volgende week goed opletten !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
hetzelfde geldt voor winnaar/verliezer he... die heb je nu niet gelijk aan je lijstje, maar 't mag wel
edit: wat Sven zegt dus
Hoezo toch? Ik heb nooit gezegd van niet tochquote:Op zondag 19 maart 2006 17:47 schreef Yeahinho het volgende:
Dus Sven gaat het tóch organiseren.
Ik doe mee. Al heb ik totaal geen idee wie er de Mol is enzo
.
Nee, maar ik bedoelde meer van 'dus Sven gaat het organiseren, hoera'quote:Op zondag 19 maart 2006 17:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo toch? Ik heb nooit gezegd van niet toch
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:14 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik het een klein beetje vreemd dat het wekelijks goed voorspellen van de verliezer bijv. evenveel punten oplevert als het correct voorspellen van de Mol, daar gaat het tenslotte toch om.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:00 schreef Svensational het volgende:
Maar.....heb jij de Mol goed geraden, dan levert jou dit 50 punten op.
quote:Als jij de afvaller goed hebt, verdien je 30 punten.
Ik zie nu dat ik daar nog helemaal geen punten voor heb toegekend, of kijk ik nou fout in mijn eigen uitlegquote:Op zondag 19 maart 2006 18:14 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik het een klein beetje vreemd dat het wekelijks goed voorspellen van de verliezer bijv. evenveel punten oplevert als het correct voorspellen van de Mol, daar gaat het tenslotte toch om.
Ten slotte moet je vanaf aflevering 3 (de start van de Prono) ook wekelijks jouw voorspelling doen over de uiteindelijke winnaar, verliezer en mol. Per juiste antwoord kan je hiervoor elke week 10 punten krijgen. . Elke week kan je dus 30 punten (2x10 voor de finalisten en 10 voor de Mol) verdienen. Deze punten worden toegekend na de laatste aflevering van Wie is de Mol.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik daar nog helemaal geen punten voor heb toegekend, of kijk ik nou fout in mijn eigen uitleg?
Het kan maar zo. Je weet pas zeker dat ze het níet is, als ze af valt.quote:
Dat zou wel weer leuk zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 16:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je het goed blijkt te hebben! *cash*.
Ik ga hem sowieso voortaan vrijdag inleveren, zit nu alweer te twijfelen en anders blijf ik bezig met aanpassenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:02 schreef Eveli het volgende:
[..]
Het kan maar zo. Je weet pas zeker dat ze het níet is, als ze af valt.Maar ja volgens mij je nog wel je lijstje aanpassen, als het maar voor de nieuwe uitzending is.
Ja goed plan maar er wel eerst goed over nadenken he?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga hem sowieso voortaan vrijdag inleveren, zit nu alweer te twijfelen en anders blijf ik bezig met aanpassen.
Wat zou jij doen danquote:Op maandag 20 maart 2006 12:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ten slotte moet je vanaf aflevering 3 (de start van de Prono) ook wekelijks jouw voorspelling doen over de uiteindelijke winnaar, verliezer en mol. Per juiste antwoord kan je hiervoor elke week 10 punten krijgen. . Elke week kan je dus 30 punten (2x10 voor de finalisten en 10 voor de Mol) verdienen. Deze punten worden toegekend na de laatste aflevering van Wie is de Mol.
Oh ik weet niet, het lijkt me alleen logischer dat je voor het Mol-stuk meer punten krijgt. De verhouding weet ik niet dan, 20 ofzo voor de Mol. Hoeft natuurlijk niet, maar het viel me opquote:
Ja, daar heb je ook gelijk inquote:Op maandag 20 maart 2006 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ik weet niet, het lijkt me alleen logischer dat je voor het Mol-stuk meer punten krijgt. De verhouding weet ik niet dan, 20 ofzo voor de Mol. Hoeft natuurlijk niet, maar het viel me op.
Heb jij nu opeens de prono in je handenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgen voor 20.30 invullen ?
En jijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heb jij nu opeens de prono in je handen![]()
'k moet wel goed nadenken hoe ik de prono zou inleverenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:55 schreef BVO het volgende:
Inderdaad Haaibaaike, voor de uitzending begint moet je de prono inleveren.
Dit wordt hemquote:Op maandag 20 maart 2006 15:57 schreef BVO het volgende:
Weet je wat, ik verander het gewoon.
Top 7:
1. Mary-Lou.
2. Roderick.
3. Frédérique.
4. Liz.
5. Peggy.
6. Richard.
7. Milouska.
Mol: Toine.
Komende afvaller: Milouska.
Uiteindelijke winnaar: Mary-Lou.
Uiteindelijke verliezer: Roderick.
De Mol: Toine.
als je het jammer vindt, waarom stop je dan?!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik stop met prono !
Wat ik wel jammer vind
Maar 't is te moeilijk![]()
Met jammer bedoel ik dus, dat het te moeilijk is.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je het jammer vindt, waarom stop je dan?!
je hebt toch niks te verliezen?!?!?
maar vind je het te moeilijk om een voorspelling te doen, of vind je de opzet van 't spel te moeilijk?!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Met jammer bedoel ik dus, dat het te moeilijk is.
En ik heb geen verplichtingenDus laat het maar zo !!
je mag best de mijne kopierenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee Babette hoeft echt niet hoor !
Lief bedoelt van je ! Het geeft echt niks.
Ik blijf wel kijken hoor.
oh boy oh boyquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:02 schreef Svensational het volgende:
Nog 29 minuten.
Jaquote:
JJa, maar jij had wel een vreemd lijstje, De top 7 kwam niet overeen met je voorspelling voor vandaag:quote:
Dat had ze idd beter wel kunnen doen jaquote:
?quote:
Het lijstje blijft gewoon staan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
Over volgende week is niks bekende he, wordt alleen afvaller, mol, verliezer en winnaar voorspellen dan maar...
Als je in je ranglijst er 1 of 2 plekken naast zit, krijg je 10 punten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:01 schreef babette21 het volgende:
heb ik nou 10 punten omdat ik met Richard soort van in de buurt zat?!?
Die Top bedoel je? Ja, die blijft gewoon staan...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het lijstje blijft gewoon staan?
En wat dan als iemand uit jouw top eruit gaat?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
Die Top bedoel je? Ja, die blijft gewoon staan...
Uit de OP:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat dan als iemand uit jouw top eruit gaat?
Dus als bijv. Milouska wint, krijg jij daar 10 minpunten voor, omdat je er dan 6 plekken naast zit. Volgende week kan je sowieso maar 10 punten krijgen voor jouw lijst, omdat jouw verwachte afvaller die aflevering er al uit is...quote:Als jij de afvaller goed hebt, verdien je 30 punten. Had je 'm in jouw ranglijst ook goed, krijg je 20 extra punten. Zit je er 1 of 2 plekken naast, krijg je 10 extra punten. Bij 3 of 4 plekken ernaast krijg je 5 minpunten. Zit je er 5 of 6 plekken naast, krijg je 10 minpunten.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
Als je in je ranglijst er 1 of 2 plekken naast zit, krijg je 10 punten.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:06 schreef Svensational het volgende:
Uit de OP:
<...>
Dus als bijv. Milouska wint, krijg jij daar 10 minpunten voor, omdat je er dan 6 plekken naast zit. Volgende week kan je sowieso maar 10 punten krijgen voor jouw lijst, omdat jouw verwachte afvaller die aflevering er al uit is...
Top 7 Copycat
1. Liz Snoyink
2. Toine van Peperstraten
3. Roderick Veelo
4. Peggy Vrijens
5. Mary Lou van Steenis
6. Richard Groenendijk
7. Milouska Meulens
Uhuhquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
even checken nu, voor mijn eigen overzicht:
- dus vanaf nu alleen mol/afvaller/winnaar/verliezer voorspellen
- elke week punten evt. scoren voor afvaller in wekelijkse voorspelling
- elke week evt. punten scoren voor afvaller indien goede plek in vaste lijst [en uberhaupt indien nog aanwezig]
- aan het einde met terugwerkende kracht evt punten scoren voor mol/winnaar/verliezer
Ja, had je 'm goed gehad had je 50 punten gekregen. (20 voor juiste plek in de lijst, 30 voor de afvaller).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:11 schreef Copycat het volgende:
Dus... deze week krijg ik pluspunten omdat ik er maar één aflevering naast zat voordat die nicht er uit lag?
![]()
ohja, als je er heel ver naast zitquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
Uhuh. En met die dikgedrukte kan je dus ook punten verliezen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |