Hoezo toch? Ik heb nooit gezegd van niet tochquote:Op zondag 19 maart 2006 17:47 schreef Yeahinho het volgende:
Dus Sven gaat het tóch organiseren.
Ik doe mee. Al heb ik totaal geen idee wie er de Mol is enzo
.
Nee, maar ik bedoelde meer van 'dus Sven gaat het organiseren, hoera'quote:Op zondag 19 maart 2006 17:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo toch? Ik heb nooit gezegd van niet toch
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:14 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik het een klein beetje vreemd dat het wekelijks goed voorspellen van de verliezer bijv. evenveel punten oplevert als het correct voorspellen van de Mol, daar gaat het tenslotte toch om.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:00 schreef Svensational het volgende:
Maar.....heb jij de Mol goed geraden, dan levert jou dit 50 punten op.
quote:Als jij de afvaller goed hebt, verdien je 30 punten.
Ik zie nu dat ik daar nog helemaal geen punten voor heb toegekend, of kijk ik nou fout in mijn eigen uitlegquote:Op zondag 19 maart 2006 18:14 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik het een klein beetje vreemd dat het wekelijks goed voorspellen van de verliezer bijv. evenveel punten oplevert als het correct voorspellen van de Mol, daar gaat het tenslotte toch om.
Ten slotte moet je vanaf aflevering 3 (de start van de Prono) ook wekelijks jouw voorspelling doen over de uiteindelijke winnaar, verliezer en mol. Per juiste antwoord kan je hiervoor elke week 10 punten krijgen. . Elke week kan je dus 30 punten (2x10 voor de finalisten en 10 voor de Mol) verdienen. Deze punten worden toegekend na de laatste aflevering van Wie is de Mol.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik daar nog helemaal geen punten voor heb toegekend, of kijk ik nou fout in mijn eigen uitleg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |