Ik heb het niet zo op vijandsbeelden, rotte appel(s) is een betere termquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb dus niet ''de volledige eradicatie van beide polen'' voor ogen, voor alle duidelijkheid, maar gelijkberechtiging.
wil je graag een banaan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:37 schreef RichardQuest het volgende:
Verkapte banaanvraag?
SideQuestquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:37 schreef RichardQuest het volgende:
Verkapte banaanvraag?
Mij hou je niet voor de gekquote:
quote:Kabinet wil regelzucht alsnog te lijf
Van onze verslaggevers Sanne ten Hoove, Philippe Remarque
DEN HAAG - De strijd van het kabinet tegen de bureaucratie dreigt te mislukken. Burgers en bedrijven merken er na drie jaar te weinig van, vindt premier Balkenende. Hij heeft daarom voor maandag een speciale ministerraad bijeengeroepen op het Catshuis.
Het kabinet wil concrete plannen voor het laatste jaar maken. Er wordt gedacht aan vereenvoudigingen voor de burger op gebieden die veel ergernis opwekken, zoals de kinderopvang, de zorg en de jaarlijkse APK-keuring.
‘De premier wil kijken of bij de regeldruk nog een slag kan worden gemaakt’, zegt Balkenendes woordvoerder. ‘De mensen merken er nog niet zo veel van.’
‘Er moet meer dan een tandje bovenop’, zegt minister Pechtold voor Bestuurlijke Vernieuwing. Vooral voor uitkeringsgerechtigden, chronisch zieken, ouderen en vrijwilligers wil hij het contact met de instanties makkelijker maken.
Pechtold bestuurt het megaproject Andere Overheid. Dat moet de overheid efficiënter en klantvriendelijker maken, maar wordt zelf bekritiseerd als een bureaucratische moloch. Uit de Tweede Kamer klinkt bittere kritiek: ‘Regel het nou’, zegt CDA-Kamerlid Spies, die zelf al anderhalf jaar op een bouwvergunning wacht.
Toch zijn er verbeteringen. Steeds meer overheidsdiensten zijn via internet bereikbaar. In de toekomst hoeven burgers niet langer steeds opnieuw hun gegevens verstrekken. ‘Laten we voor de burgers ook eens duidelijk onderstrepen: ziet u wel dat het makkelijker is geworden’, zegt Pechtold.
Het kabinet heeft zich ten doel gesteld de ‘administratieve lastendruk’ met 25 procent te verlagen. Maar van veel geschrapte regels hadden bedrijven en mensen weinig last. Daarom staat voortaan hun ergernis voorop.
maar je hebt zelf de coolste van het stel. Ik heb zelfs hardcore terror gabberparty X achtige troep moeten downloaden, maar kep geen enkele vergelijkbare gevondenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:16 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag je hebben.
Moet je best lenig voor zijn en veel wilskracht voor hebben, denk ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:16 schreef Monidique het volgende:
De eigen reet likkende kerels zijn not done,.
Te stresserig, als je 'm langzamer zou zetten, dan maakt het wel indruk denk ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:23 schreef George-Butters het volgende:
Deze past wel goed bij me.
einzelgangerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Zo langzamerhand ben ik de enige met een politieke avatar.
bron?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:22 schreef Johan_de_With het volgende:
X-Ray was vroeger gabber.
Is de mijne dan niet politiek?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Zo langzamerhand ben ik de enige met een politieke avatar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |