quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Afschuwelijk is overdreven, maar het stijlvolle van de A8 is wel in 1 klap de prullenbak in ja.
Bo is blijkbaar toch wel voor de oosblok mafia styl0
Mods die dat doen hebben echt geen leven en wens ik per direct een langzame edoch pijnlijke dood toequote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik zou hem gewoon niet posten. TF en ik zullen nooit een ban aanvragen voor iets wat in de SC gebeurt. Maar er lurken ook andere modjes mee (en dan heb ik het niet over Mukie) die WEL medling doen.
ach een bannetje is ook alweer een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik zou hem gewoon niet posten. TF en ik zullen nooit een ban aanvragen voor iets wat in de SC gebeurt. Maar er lurken ook andere modjes mee (en dan heb ik het niet over Mukie) die WEL medling doen.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mods die dat doen hebben echt geen leven en wens ik per direct een langzame edoch pijnlijke dood toe
Ik snap er ook geen hol van, hebben wij dan zo'n verkeerd beeld van de wereld?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:03 schreef Sjoewe het volgende:
Een foto van een oude knar met een knuppel in z'n hol en ducttape om z'n pik wat is daar nou aanstootgevend aan
Goed excuus om samen bier te gaan drinkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:03 schreef BoJo het volgende:
jullie gaan voor de collectieve FBG groep ban ?![]()
de penis is opgesteven door de duct tape, en derhalve mag hij niet gepost worden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:03 schreef Sjoewe het volgende:
Een foto van een oude knar met een knuppel in z'n hol en ducttape om z'n pik wat is daar nou aanstootgevend aan
Denk je dat dat tot de mogelijkheden behoort?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:03 schreef BoJo het volgende:
jullie gaan voor de collectieve FBG groep ban ?![]()
Hebben we dan zo'n slechte jeugd gehad?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hol van, hebben wij dan zo'n verkeerd beeld van de wereld?
Kom je hierheen vanavond?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Goed excuus om samen bier te gaan drinken
Dus als ik die censureer valt het wel binnen de policy?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de penis is opgesteven door de duct tape, en derhalve mag hij niet gepost worden.
vooral door blijven gaan jongens...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Denk je dat dat tot de mogelijkheden behoort?
de fik er in.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:05 schreef PeuRac het volgende:
Tering, de hele collectie oude radio's, TV's en PC's moeten van zolder naar de woonkamer omdat we de zolder gaan verbouwen. Al die loei zware apparaten sjouwen
Huur een container en plaats die onder het raam en flikker de hele teringzooi vanaf je zolder daar in?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:05 schreef PeuRac het volgende:
Tering, de hele collectie oude radio's, TV's en PC's moeten van zolder naar de woonkamer omdat we de zolder gaan verbouwen. Al die loei zware apparaten sjouwen
Tief die oude meuk gelijk in een containerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:05 schreef PeuRac het volgende:
Net voor de kalkoen geserveerd werd kwam bij ons altijd m'n geestelijk niet helemaal in orde zijnde oom aan met een nieuwe suit. Iets soortgelijks als op de foto heb ik meer dan eens gezien, erg puikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hebben we dan zo'n slechte jeugd gehad?Dit was de knaller op onze kerstfeestjes
nee.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus als ik die censureer valt het wel binnen de policy?
GMTAquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
en begin nou niet dat die meuk geld waard is want dat verhaal kennen we al![]()
![]()
Dat zat ik me ook al te bedenken ja...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
en begin nou niet dat die meuk geld waard is want dat verhaal kennen we al![]()
![]()
Maar je zegt net dat het niet mag vanwege de opgesteven penisquote:
de anaal ingevoerde honkbalknuppel is ook niet fijn. post m maar gewoon niet ok?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar je zegt net dat het niet mag vanwege de opgesteven penis
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:08 schreef PeuRac het volgende:![]()
dat is allemaal hardstikke waardevol spul, allemaal demo modellen of ze zitten nog in de doos, sommige zijn wel 50 jaar oud (m'n opa en oma handen een winkel daarin). Alles werkt dus ook nog perfect
JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:08 schreef PeuRac het volgende:![]()
dat is allemaal hardstikke waardevol spul, allemaal demo modellen of ze zitten nog in de doos, sommige zijn wel 50 jaar oud (m'n opa en oma handen een winkel daarin). Alles werkt dus ook nog perfect
onderweg naar boodschapen pakt ik mn camera, en kwam dit tegen boven aan de trapquote:
Voorzitter NOC/NSF zal hem ook geen windeieren leggen...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:11 schreef Hugster het volgende:
ik heb gisteren trouwens de nieuwe waggie van Anton Geesink gezien, hij is naar het nieuwe model S gegaan. Een dikke AMG. Wist niet dat die papzak zo aardig boerde met z'n sportschool?
apartquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
onderweg naar boodschapen pakt ik mn camera, en kwam dit tegen boven aan de trapmeots op de foto uiteraard
(en nee, de trap is nog niet af idd)
Peu, wat kun jij jezelf toch heerlijk voor lul zetten
Je bedoelt een nieuwe S met AMG pakketje? AMG-motorisering is nog niet te koop.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:11 schreef Hugster het volgende:
ik heb gisteren trouwens de nieuwe waggie van Anton Geesink gezien, hij is naar het nieuwe model S gegaan. Een dikke AMG. Wist niet dat die papzak zo aardig boerde met z'n sportschool?
Googelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:12 schreef Googolplexian het volgende:
Iedereen
Alexxxxx: Hoe vindt S d'r webspace? Nog weinig feedback gehoord
Ook goedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:13 schreef M5 het volgende:
[..]
Je bedoelt een nieuwe S met AMG pakketje? AMG-motorisering is nog niet te koop.
ze is niet in de mood er iets aan te doenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:12 schreef Googolplexian het volgende:
Iedereen
Alexxxxx: Hoe vindt S d'r webspace? Nog weinig feedback gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |