lolquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
In dat geval wil ik wel met jou mee!
Kewl.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:11 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zou wel willen kamperen met K_man.
gaan we heen dan.. ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:44 schreef Camplo het volgende:
Salsagirl
Joh, die durft toch nergens te komen in BsAs omdat het er te gevaarlijk is?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:46 schreef k_man het volgende:
Ik zou wel eens door een expert rondgeleid willen worden door de leukste stukjes Buenos Aires, door Diego dus.
Ik ga binnenkort een weekjendje weg met BHFH.quote:
Je hebt lef.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een weekjendje weg met BHFH.Ik zal laten weten of het goed bevallen is.
Ach, ik ben ook wel eens met Lucille op vakantie geweest.quote:
Nemen jullie rubbers mee?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een weekjendje weg met BHFH.Ik zal laten weten of het goed bevallen is.
Rubberen kaplaarzen bedoel je?quote:
Ik denk dat er andere "rubbers" worden bedoeld...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Rubberen kaplaarzen bedoel je?
Ik denk het wel.Je weet nooit wat voor weer het is!
Wilde hij wel kamperen ofzo?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Erger, we gaan in een jeugdherberg zitten!quote:
*Checkt fotobo... oh, geen fotoboek, hm...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:36 schreef MLF het volgende:
wie gaat er met mij mee naar Cuba?
Ehm, hoeveel km is dat?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Erger, we gaan in een jeugdherberg zitten!
Ga je mee? Gaan we gelijk een 2 daagse lopen!
Als jij betaalt!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:36 schreef MLF het volgende:
wie gaat er met mij mee naar Cuba?
Ik ga er dit jaar waarschijnlijk wel heen, dus je kunt je wens ter zijner tijd in vervulling laten gaan!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:43 schreef Furious het volgende:
Met Yvonne en BrauN naar het Oktoberfest.![]()
![]()
.
Zie mail.quote:
Tof.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ga er dit jaar waarschijnlijk wel heen, dus je kunt je wens ter zijner tijd in vervulling laten gaan!
Namen willen wequote:Op maandag 20 maart 2006 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, dat zijn er wel een stuk of 3 hoor
Het is ooit gebeurd. Je hebt een unieke kans gemist...quote:Op zondag 19 maart 2006 23:59 schreef Lucille het volgende:
k_man in een tent, op een camping. Dat zou ik wel eens willen meemaken.
Hoiquote:
En dan neuken met die bink?quote:
Voor die van Barry?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:08 schreef k_man het volgende:
[..]
yvette regelt de hoertjes voor haar vrienden.![]()
Ik kan zo snel het reisverslag niet vinden. En ook de foto's niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is ooit gebeurd. Je hebt een unieke kans gemist...![]()
Je was me voorquote:Op zondag 19 maart 2006 18:35 schreef Sport_Life het volgende:
Met een stel sportklimmers van Fok! (jah die zijn er!) een paar dagen in de Alpen vertoeven lijkt me wel wat!
Maar eerst met pasen (met bekenden) een paar dagen klimmen in de Vogezen
.
Tuurlijk, al zie ik jou nog niet naar AKL komen.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:12 schreef Douwe het volgende:
We kunnen het toch combineren? Een zuipvakantie in Athene?
Geef jij mij een tour door Auckland, dan?
Nee maar wel een pluspuntquote:Op maandag 20 maart 2006 09:28 schreef renzell het volgende:
Ik woon ongeveer naast het PSV- stadion... is dat een pre?![]()
Classified material...quote:Op maandag 20 maart 2006 09:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik kan zo snel het reisverslag niet vinden. En ook de foto's niet.
De sigaren ook.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:08 schreef k_man het volgende:
[..]
yvette regelt de hoertjes voor haar vrienden.![]()
hee!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:00 schreef ia het volgende:
Ik zou met deze user wel een keer willen..
Leuke schrijfstijl, lekker ding..
En je wilt zélfs niet met mij?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 06:16 schreef SeLang het volgende:
Als ik met één of meer personen reis dan gaat het me vooral om die personen, niet om de bestemming
Als ik een bepaalde bestemming wil zien dan reis ik liever alleen. Dan zie/ ervaar je gewoon meer.
Wil jij je eens gedragen mij een kloon te noemen...quote:
Wanneer gaan wequote:Op donderdag 30 maart 2006 12:30 schreef Coconut het volgende:
Ik zou wel met amokjeeh willen backpacken in Thailand, met aansluitend een relax vakantie aan het strand![]()
Een vakantie met veel fotomogelijkhedenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wil jij je eens gedragen mij een kloon te noemen...Krijg je mot met Yvonne hoor.
![]()
En als ik op vakantie zou willen met een Fok! user, dan altijd nog met Kleintje, FrauBitch, Prupke, Puckzzz en nog wat meer dames van FOT![]()
Waar gaan we heen? En wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:44 schreef Elefes het volgende:
[..]
Een vakantie met veel fotomogelijkhedenLijkt mij een goed idee
Is dat geen dude dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:44 schreef Camplo het volgende:
Salsagirl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |