lolquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
In dat geval wil ik wel met jou mee!
Kewl.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:11 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zou wel willen kamperen met K_man.
gaan we heen dan.. ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:44 schreef Camplo het volgende:
Salsagirl
Joh, die durft toch nergens te komen in BsAs omdat het er te gevaarlijk is?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:46 schreef k_man het volgende:
Ik zou wel eens door een expert rondgeleid willen worden door de leukste stukjes Buenos Aires, door Diego dus.
Ik ga binnenkort een weekjendje weg met BHFH.quote:
Je hebt lef.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een weekjendje weg met BHFH.Ik zal laten weten of het goed bevallen is.
Ach, ik ben ook wel eens met Lucille op vakantie geweest.quote:
Nemen jullie rubbers mee?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een weekjendje weg met BHFH.Ik zal laten weten of het goed bevallen is.
Rubberen kaplaarzen bedoel je?quote:
Ik denk dat er andere "rubbers" worden bedoeld...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Rubberen kaplaarzen bedoel je?
Ik denk het wel.Je weet nooit wat voor weer het is!
Wilde hij wel kamperen ofzo?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Erger, we gaan in een jeugdherberg zitten!quote:
*Checkt fotobo... oh, geen fotoboek, hm...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:36 schreef MLF het volgende:
wie gaat er met mij mee naar Cuba?
Ehm, hoeveel km is dat?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Erger, we gaan in een jeugdherberg zitten!
Ga je mee? Gaan we gelijk een 2 daagse lopen!
Als jij betaalt!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:36 schreef MLF het volgende:
wie gaat er met mij mee naar Cuba?
Ik ga er dit jaar waarschijnlijk wel heen, dus je kunt je wens ter zijner tijd in vervulling laten gaan!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:43 schreef Furious het volgende:
Met Yvonne en BrauN naar het Oktoberfest.![]()
![]()
.
Zie mail.quote:
Tof.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ga er dit jaar waarschijnlijk wel heen, dus je kunt je wens ter zijner tijd in vervulling laten gaan!
Namen willen wequote:Op maandag 20 maart 2006 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, dat zijn er wel een stuk of 3 hoor
Het is ooit gebeurd. Je hebt een unieke kans gemist...quote:Op zondag 19 maart 2006 23:59 schreef Lucille het volgende:
k_man in een tent, op een camping. Dat zou ik wel eens willen meemaken.
Hoiquote:
En dan neuken met die bink?quote:
Voor die van Barry?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:08 schreef k_man het volgende:
[..]
yvette regelt de hoertjes voor haar vrienden.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |