abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36138841
Het blijkt dat bij de gemeenteraadsverkiezingen, niet westerse allochtonen massaal op de PvdA gestemd hebben.
De PvdA wordt zelfs al de Partij van de Allochtonen genoemd.

(Was o.a. vanmorgen op radio 1 te horen)

In Rotterdam heb je nu een bruine/zwarte partij: De PvdA en een blanke partij Leefbaar Rotterdam om het maar even simpel te zeggen.

Toch wel verontrustend dat Alllochtonen, die voor een groot deel hier niet geboren en daarom wat mij betreft geen stemrecht hadden mogen hebben, nu van Nederland nog net geen communistische staat maken.
quote:
Allochtonen stemmen massaal op PvdA
Bij de allochtone kiezers was de PvdA duidelijk favoriet bij de verkiezingen voor de gemeenteraad. 80 procent van de allochtonen die gingen stemmen, heeft op de PvdA gestemd, blijkt uit een peiling van de Universiteit van Amsterdam.

Van de Turken heeft 84 procent op de PvdA gestemd. Van de Surinamers en Antillianen koos 81 procent voor de PvdA en van de Marokkanen 78.
Bron Nos.nl

[ Bericht 15% gewijzigd door more op 18-03-2006 12:50:50 ]
pi_36138889
aan de ene kant zal het waar zijn - waar moeten ze anders opstemmen? de meeste vallen relatief binnen de laagste inkomensgroepen en daar is de pvda natuurlijk aantrekkelijker voor dan de vvd.

anderzijds is het een prachtig gevoelsargument dat wordt gebruikt om mensen te beinvloeden toch maar geen pvda te stemmen.
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  zaterdag 18 maart 2006 @ 12:07:58 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_36138993

Allochtonen aller landen ontwaakt!

Oh en natuurlijk is links slecht, de bron van al het kwaad, liever dood dan rood!
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_36139026
Nochtans ben ik links en een autochtoon, dus dat kan ook nog.
A spoonful of sugar...
pi_36139033
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:02 schreef more het volgende:
Het blijkt dat bij de gemeenteraadsverkiezingen, allochtonen massaal op de PvdA gestemd hebben.
De PvdA wordt zelfs al de Partij van de Allochtonen genoemd.

(Was o.a. vanmorgen op radio 1 te horen)

In Rotterdam heb je nu een bruine/zwarte partij: De PvdA en een blanke partij Leefbaar Rotterdam om het maar even simpel te zeggen.

Toch wel verontrustend dat Alllochtonen, die voor een groot deel hier niet geboren en daarom wat mij betreft geen stemrecht hadden mogen hebben, nu van Nederland nog net geen communistische staat maken.
Om het communisme er meteen bij te halen is ook overdreven, maar het is wel een verontrustende ontwikkeling. Overigens zie ik niet in waarom allochtonen niet op een rechtse partij zouden stemmen (op racistische partijen na). Veiligheid, economie etc.. zijn ook in hun belang. Het komt op mij een beetje over als schaapjes gedrag..
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_36139055
quote:

"nog net geen communistische staat maken."

Er zijn voorlopig nog steeds meer autochtonen, dan allochtonen die op de linkse partijen hebben gestemd hoor....
pi_36139079
Wonderbaarlijk dat rechts Nederland het vreemd vindt dat allochtonen links stemmen. Ze zijn immers zo tolerant en aardig voor ze geweest de afgelopen jaren. Een schande hoor. En dan maar roepen dat links zo wereldvreemd is.
pi_36139088
waarom zou je het eigenlijk erg vinden dat veel allochtonen links stemmen? zo zit de democratie in nederland toch in elkaar - je stemt op de partij waarbij je je thuisvoelt.

wat me meer zorgen zou baren is als er een grote moslimpartij zou komen welke de moslim-ideeen het liefst in de wet opgenomen ziet.
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_36139130
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:09 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Overigens zie ik niet in waarom allochtonen niet op een rechtse partij zouden stemmen
Dat doen ze dus niet. Ze hebben massaal op de PvdA gestemd.
quote:
Allochtonen stemmen massaal op PvdA
Bij de allochtone kiezers was de PvdA duidelijk favoriet bij de verkiezingen voor de gemeenteraad. 80 procent van de allochtonen die gingen stemmen, heeft op de PvdA gestemd, blijkt uit een peiling van de Universiteit van Amsterdam.

Van de Turken heeft 84 procent op de PvdA gestemd. Van de Surinamers en Antillianen koos 81 procent voor de PvdA en van de Marokkanen 78.
Bron Nos.nl

pi_36139161
Beetje mierengeneuk wat de topic opener hier doet.....niet alleen de allochtonen zijn ontevreden over het huidige beleid maar ook de autotochne nederlanders die walgen van wat het kabinet balkenende met dit land doet. Iedereen is er dankzij het CDA en de VVd er weer op achteruit gegaan terwijl die balkenende al jaren roept dat het volgend jaar weer zogenaamd beter wordt...dat roept hij nu al paar jaar achter elkaar .....allemaal bullshit...dus dat er massaal op links gestemd is gewoon logisch.
pi_36139165
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:12 schreef more het volgende:

[..]

[..]

Bron Nos.nl
En die andere 20%?

Waar hebben die op gestemd dan?
pi_36139186
quote:

Incorrect. Je hebt een partij die zijn stemmers haalt uit alle verschillende bevolkingsgroepen die er in Rotterdam zijn, en je hebt een partij die voornamelijk scoort bij het blanke autochtone gedeelte.

Trouwens, de allochtonen in Nederland zijn in meerderheid ook blank, en afkomstig uit België, Duitsland en andere westerse landen.
pi_36139214
Maar goed, ik begrijp dat de TS wel zou stemmen op figuren die jou en je vrienden zien als aanhangers van een achterlijke cultuur, je onaangepast vinden, je geloof belachelijk maken en je het liefst morgen uit Nederland zien verdwijnen.
pi_36139224
quote:

[..]

Er staat ook 'zouden stemmen'. Ik weet dat ze niet rechts stemmen, maar de reden is me niet duidelijk.
pi_36139288
quote:

[..]

[..]

Bron Nos.nl

Drieduizend allochtonen (zouden ze allochtonen bedoel, of toch allochtonen uit islamitische landen en dergelijke?) in vier steden.
pi_36139392
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:15 schreef gelly het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat de TS wel zou stemmen op figuren die jou en je vrienden zien als aanhangers van een achterlijke cultuur, je onaangepast vinden, je geloof belachelijk maken en je het liefst morgen uit Nederland zien verdwijnen.
Ik stem VVD. En allochtonen zijn helemaal niet achtelijk, al zijn er wel veel met een achterstand. Maar alleen als je hier geboren bent moet je stemrecht krijgen.
pi_36139400
Tsja, Pastors en consorten hebben het er zelf naar gemaakt.

Dan krijg je met al dat polariseren en bashen .

Waar hebben ze voorheen op gestemd?

pi_36139465
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:22 schreef more het volgende:

[..]

Ik stem VVD. En allochtonen zijn helemaal niet achtelijk, al zijn er wel veel met een achterstand. Maar alleen als je hier geboren bent moet je stemrecht krijgen.
Het grootste deel van de allochtonen is hier gewoon geboren. Je beeld van 'de' allochtoon is wat vertekend denk ik.
pi_36139476
misschien bleven de 'rechtse' allochtonen gewoon thuis, slechts 37 procent vd kiesgerechtigde allochtonen zou gestemd hebben immers
pi_36139510
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:25 schreef gelly het volgende:

[..]

Het grootste deel van de allochtonen is hier gewoon geboren. Je beeld van 'de' allochtoon is wat vertekend denk ik.
Ik beweer toch ook niet dat er een verband is.

Ik heb het over een "groot deel"
pi_36139556
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:27 schreef more het volgende:

[..]

Ik beweer toch ook niet dat er een verband is.
Wacht even hoor. Je stelt ten eerste dat de PvdA een bruine/zwarte partij is, ten tweede dat het communisten zijn en ten derde dat allochtonen van Nederland een communistisch land willen maken. Vervolgens ga je je in allerhande bochten wringen om het anders te doen lijken.

Wat wil je nu eigenlijk ?
pi_36139603
En waarom is de PvdA in Rotterdam een bruine/zwarte partij?
pi_36139637
Ik mag toch hopen dat ROtterdam niet representatief voor heel Nederland is ? Als Rotterdamse allochtoon zou ik ook PvdA stemmen als tegengewicht voor Pastors. Maar Nederland breed zou ik het nog zo net niet weten.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_36139654
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:22 schreef more het volgende:

[..]

Er zijn volgens mij net zoveel autotochen met een achterstand in Nederland.........
pi_36139776
Door de jaren heen is het ons allen ingewreven dat we tolerant en politiek correct dienen te zijn, enige trots betreffende cultuur danwel normen en waarden is lange tijd als nationalistisch bestempeld, door al dat softe geknuffel is iedere vorm van vaderlandsliefde heden ten dage zo ongeveer gelijkgesteld aan neonazisme.

Gelijktijdig is door het ontbreken van een duidelijk beleid een situatie ontstaan waardoor de oorspronkelijke bevolking gedwongen wordt de lasten van deze onkunde te dragen.

De rol van " links" in dit geval bestaat uit het onbespreekbaar houden van de ernst van de situatie en door symbolische ingrepen de inmiddels geheel politiek correcte achterban een rad voor ogen te draaien.
Gaat het nog goed komen?
Naar mijn mening niet, waarom niet vraagt u zich wellicht af.

Ik ben van mening dat om het Nederland dat wij allen missen weer in de vorm te krijgen die wij allen zo graag zien het nodig is duidelijke grenzen te stellen en maatregelen te nemen tegen al hetgeen die trots die eens zo duidelijk aanwezig was in de weg staat.

Let wel ik heb niets tegen allochtonen, mits zij zich onvoorwaardelijk aanpassen aan de cultuur van het land waarin zij zich vestigen.
Ben ik dan rechts?
Nee.
Ben ik trots op Nederland?
Nee.

Vanuit een prachtig christelijk monocultureel Litouwen groet ik U allen.

P.S. @ TS Yanks rule (jammer dat 't een ford is)
pi_36139802
Daarom moeten er niet meer bijkomen. Zo zetten ze de regering/overheid naar hun hand, terwijl dit oorspronkelijk ons land is..
pi_36139830
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:29 schreef gelly het volgende:

[..]

Wacht even hoor. Je stelt ten eerste dat de PvdA een bruine/zwarte partij is,
In de grote steden is dat ook zo.
quote:
ten tweede dat het communisten zijn en ten derde dat allochtonen van Nederland een communistisch land willen maken.
Ik zei: "van Nederland nog net geen communistische staat maken"
quote:
Vervolgens ga je je in allerhande bochten wringen om het anders te doen lijken.

Wat wil je nu eigenlijk ?
Misschien moet je beter lezen!

Ik laat het helemaal niet anders lijken

Ik reageerde alleen op:
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:25 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik schreef: "Dat Allochtonen, waarvan een groot deel hier niet geboren is" en een groot deel is niet de meerderheid, de Pvda is in de peilingen ook de grootste, dus groot maar heeft geen meerderheid. Neemt niet weg dat allochtonen massaal op de PvdA stemmen.
pi_36139857
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:34 schreef rednajt het volgende:

[..]

Er zijn volgens mij net zoveel autotochen met een achterstand in Nederland.........
autotochen Inderdaad.
pi_36139858
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:13 schreef rednajt het volgende:
Beetje mierengeneuk wat de topic opener hier doet.....niet alleen de allochtonen zijn ontevreden over het huidige beleid maar ook de autotochne nederlanders die walgen van wat het kabinet balkenende met dit land doet. Iedereen is er dankzij het CDA en de VVd er weer op achteruit gegaan terwijl die balkenende al jaren roept dat het volgend jaar weer zogenaamd beter wordt...dat roept hij nu al paar jaar achter elkaar .....allemaal bullshit...dus dat er massaal op links gestemd is gewoon logisch.
Dit kabinet heeft ook zat goed gedaan. Het probleem is dat mensen altijd wel wat te zeiken hebben, als er nu een links kabinet zou komen zouden ze het nog nieteens 2 maanden uithouden. Hun zouden een stuk meer fout doen hoor. Kijk 'ns hoe de economie is bijgetrokken de afgelopen jaren, jij kijkt vast alleen naar die paar euro's die minder in je portomonee zitten.
pi_36139865
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:44 schreef Gebleekte het volgende:
Daarom moeten er niet meer bijkomen. Zo zetten ze de regering/overheid naar hun hand, terwijl dit oorspronkelijk ons land is..
Jij klets poep man...

Toen er in Nederland nog helemaal niet zoveel buitenlanders waren zijn de overgrote deel van de kabinetten in de historie van Nederland ook links geweest...

dus wat voor poep lult die topicopener en een paar anderen hier?????????????????
pi_36139893
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:46 schreef more het volgende:
Neemt niet weg dat allochtonen massal op de PvdA stemmen.
Is dat omdat de allochtoon links is of omdat de allochtoon het niet zo op heeft met lieden als Pastors en zijn partij Leefbaar Rotterdam ?
pi_36139923
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:49 schreef gelly het volgende:

[..]

Is dat omdat de allochtoon links is of omdat de allochtoon het niet zo op heeft met lieden als Pastors en zijn partij Leefbaar Rotterdam ?
Ik denk eerder omdat massaal in de moskee verkondigd wordt dat er op de PvdA gestemd dient te worden..
pi_36139947
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:48 schreef rednajt het volgende:

[..]

Jij klets poep man...

Toen er in Nederland nog helemaal niet zoveel buitenlanders waren zijn de overgrote deel van de kabinetten in de historie van Nederland ook links geweest...

dus wat voor poep lult die topicopener en een paar anderen hier?????????????????
Idd, en hun hebben er voor gezorgd dat ze hierheen kwamen en bleven.
pi_36139948
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:51 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Ik denk eerder omdat massaal in de moskee verkondigd wordt dat er op de PvdA gestemd dient te worden..
Heb je daar ook maar enig bewijs voor ?
pi_36139966
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:46 schreef more het volgende:

[..]

In de grote steden is dat ook zo.
Waar blijtk dat uit?
pi_36139968
quote:

[..]

zijn zat andere partijen als Leefbaar Rotterdam
pi_36139983
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:53 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waar blijtk dat uit?
Volg je nooit 't nieuws, lees de krant weleens ofzo?
pi_36139990
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:54 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Volg je nooit 't nieuws, lees de krant weleens ofzo?
Af en toe. Nooit gelezen dat de PvdA een "bruine/zwarte partij" is, wat dat ook moge zijn.
pi_36140003
Het is ook wel grappig dat men er vanuit gaat dat de allochtoon in Rotterdam automatisch een islamiet is.
pi_36140007
quote:

[..]

De meeste kiezers stemmen wat goed is voor hun portemonnee, en links is voor hogere uitkeringen en voor minder druk op mensen, die in de bijstand zitten, om werk te zoeken. (Kijk maar naar Nijmegen daar zijn relatief gezien het minste mensen in de bijstand aan het werk gezet. Nijmegen heeft een links college)
pi_36140033
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:52 schreef gelly het volgende:

[..]

Heb je daar ook maar enig bewijs voor ?
Hier alvast een stukje uit Trouw:
quote:
Zo geeft de deelraadvoorzitter voor de PvdA in Delfshaven, Tom Harreman, toe: ’We zijn bijvoorbeeld naar de Mevlana- moskee gegaan en we hebben ze uitgelegd dat ze deze ene keer geen CDA moesten stemmen, omdat ze Leefbaar Rotterdam er dan gratis zouden bij krijgen. Nou, dat snapten die mannen wel, hoor.’ Alle slagen zijn dus geoorloofd om zieltjes/stemmen te winnen, ook al moet er wat seculiere beginselen overboord worden gegooid. Wordt de PvdA de partij van de moskeeën en zo ja wat staat hier tegenover? Sommigen hebben niet lang gewacht om hun eisen op tafel te gooien.
pi_36140046
Laten we eerlijk wezen het is een feit dat allochtonen een procentuele meerderheid vormen als het gaat om bijvoorbeeld aanspraak op uitkeeringen/subsidies, maar ook wat betreft belasting van het justitieel apparaat.
Daarnaast is ook feitelijk vast komen te staan dat een erg grote groep nalaat danwel weigert te zich aan te passen/intergreren.

Natuurlijk stemmen deze mensen op een partij die deze groep de hand boven het hoofd houdt, dat dat in dit geval een linkse PVDA is komt slechts door een gebrek aan alternatieven.

Uiteindelijk zal deze groep ervoor zorgen dat er meer mensen rechts gaan stemmen, het duurt waarschijnlijk alleen nog even voordat de geindoctrineerde autochtone dat door heeft.
pi_36140056
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Af en toe. Nooit gelezen dat de PvdA een "bruine/zwarte partij" is, wat dat ook moge zijn.
Misschien is niet westerse allochtoon duidelijker.
pi_36140062
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:55 schreef gelly het volgende:
Het is ook wel grappig dat men er vanuit gaat dat de allochtoon in Rotterdam automatisch een islamiet is.
Niet allemaal uiteraard, maar het leeuwendeel wel.
pi_36140070
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Oh, in bv Amsterdam en Rotterdam heeft de PvdA grote winsten behaald, en zijn er veel allochtone raadsleden bijgekomen van de PvdA. Dit duidt dus duidelijk op grote steun van de allochtone bevolking.

Overigens heeft Bos het al als probleem aangekaard dat er zoveel allochtone raadsleden ineens zijn in zijn partij
pi_36140095
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:58 schreef more het volgende:

[..]

Misschien is niet westerse allochtoon duidelijker. [afbeelding]
Hoe bedoel je "duidelijker"? Een buitenproportioneel en voornamelijk niet-westerse allochtonen partij, ofzo?
pi_36140113
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:59 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Oh, in bv Amsterdam en Rotterdam heeft de PvdA grote winsten behaald, en zijn er veel allochtone raadsleden bijgekomen van de PvdA. Dit duidt dus duidelijk op grote steun van de allochtone bevolking.
Ja, ze krijgen ongetwijfeld grote steun van allochtonen. Nu, hoe maakt dit de partij bruin/zwart?
pi_36140125
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:57 schreef synthetictherapy het volgende:
Laten we eerlijk wezen het is een feit dat allochtonen een procentuele meerderheid vormen als het gaat om bijvoorbeeld aanspraak op uitkeeringen/subsidies, maar ook wat betreft belasting van het justitieel apparaat.
Daarnaast is ook feitelijk vast komen te staan dat een erg grote groep nalaat danwel weigert te zich aan te passen/intergreren.

Natuurlijk stemmen deze mensen op een partij die deze groep de hand boven het hoofd houdt, dat dat in dit geval een linkse PVDA is komt slechts door een gebrek aan alternatieven.

Uiteindelijk zal deze groep ervoor zorgen dat er meer mensen rechts gaan stemmen, het duurt waarschijnlijk alleen nog even voordat de geindoctrineerde autochtone dat door heeft.
De vraag is alleen nog hoelang dat nog gaat duren
pi_36140154
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, ze krijgen ongetwijfeld grote steun van allochtonen. Nu, hoe maakt dit de partij bruin/zwart?
Leer eens lezen. Omdat er veel allochtonen ( donkere ) raadsleden bij zijn gekomen
pi_36140175
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:59 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Dat maakt het nog geen bruin/zwarte partij. Zie mijn eerdere reactie...
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:14 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Incorrect. Je hebt een partij die zijn stemmers haalt uit alle verschillende bevolkingsgroepen die er in Rotterdam zijn, en je hebt een partij die voornamelijk scoort bij het blanke autochtone gedeelte.

Trouwens, de allochtonen in Nederland zijn in meerderheid ook blank, en afkomstig uit België, Duitsland en andere westerse landen.
pi_36140185
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:01 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

De vraag is alleen nog hoelang dat nog gaat duren
Ik denk dat dat duurt tot dat er een serieuze aanleiding komt voor de massa om erover na te denken, bijvoorbeeld rellen/aanslag etc.

Let wel ik wens dit niet maar ik verwacht dat het pas dan voor de meerderheid van de nederlanders duidelijk wordt dat het een zooitje is.
pi_36140188
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:03 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Leer eens lezen. Omdat er veel allochtonen ( donkere ) raadsleden bij zijn gekomen
Ik geloof dat ik redelijk kan lezen en ik heb nog niet gelezen wat de definitie van een bruin/zwarte partij is, hoe deze op de PvdA toegepast kan worden en waar men die informatie vandaan heeft gehaald...
pi_36140220
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:03 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Dat maakt het nog geen bruin/zwarte partij. Zie mijn eerdere reactie...
[..]
Duitsers/Belgen komen hier omdat ze hier betere banen kunnen krijgen als daar. Vaak wel hoog opgeleid, en die niet veel in aanmerking komen voor een uitkering. In tegenstelling tot de donkere klasse. Dus waarschijnlijk vallen de Belgen/Duitsers buiten de boot om op de PvdA te stemmen, iig niet in grote mate.
pi_36140267
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:04 schreef synthetictherapy het volgende:

[..]

Ik denk dat dat duurt tot dat er een serieuze aanleiding komt voor de massa om erover na te denken, bijvoorbeeld rellen/aanslag etc.

Let wel ik wens dit niet maar ik verwacht dat het pas dan voor de meerderheid van de nederlanders duidelijk wordt dat het een zooitje is.
Ben benieuwd. Ik denk dat er wel minder extreme aanleidingen te bedenken zijn hoor. Maar ben benieuwd
pi_36140313
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:04 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik redelijk kan lezen en ik heb nog niet gelezen wat de definitie van een bruin/zwarte partij is, hoe deze op de PvdA toegepast kan worden en waar men die informatie vandaan heeft gehaald...
Of je blijft miereneuken over de definitie van een bruin/zwarte partij,

Een school met allochtone leerlingen wordt in de volksmond een zwarte school genoemd, ik zou zelf voldoende fantasie hebben om dan te durven concluderen dat een zwarte partij dus een soortgelijke samenstelling zou hebben reeds dan zonder scholieren wel te hopen maar met allochtone raadsleden.

Welke gelukkig door de pvda eerst nog even op cursus gestuurd worden omdat er vanwege het hoge aantal voorkeurstemmen personen geplaatst worden waarvan de verwachting bestaat zij niet capabel zijn voor deze functie.

Lang leve links.
pi_36140326
Hoe kunne de allochtonen Nederland links maken terwijl het grootste deel van Nederland nog bestaat uit autochtonen nederlanders......

dus hoe kan de minderheid de meerderheid vormen in dit land??????????????????????
pi_36140393
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:10 schreef rednajt het volgende:
Hoe kunne de allochtonen Nederland links maken terwijl het grootste deel van Nederland nog bestaat uit autochtonen nederlanders......

dus hoe kan de minderheid de meerderheid vormen in dit land??????????????????????
In het rechts-realistische wereldbeeld is alles mogelijk. Van het "even aanpassen" van de grondwet omdat het zo uitkomt, het uitzetten van mensen met een Nederlands paspoort tot het toedichten van een meerderheidsbelang aan een minderheidsgroepering.
pi_36140424
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:09 schreef synthetictherapy het volgende:

[..]

Of je blijft miereneuken over de definitie van een bruin/zwarte partij,
Mijn neiging concreet te blijven en niet te vervallen tot ongebaseerde verkondigingen, is inderdaad stuitend.
quote:
Een school met allochtone leerlingen wordt in de volksmond een zwarte school genoemd, ik zou zelf voldoende fantasie hebben om dan te durven concluderen dat een zwarte partij dus een soortgelijke samenstelling zou hebben reeds dan zonder scholieren wel te hopen maar met allochtone raadsleden.
Het gaat dus alleen om de raadsleden? Alleen daarom?
quote:
Lang leve links.
Eens.
pi_36140431
quote:

Nederland is historisch redelijk links , tel daar bij op de allochtonen die hun misbruik veilig willen stellen in combinatie van de gedwongen politieke correctheid van de ontwetende nederlander en hopsakidee.

Overigens is de stelling dat de meerderheid autochtoon is al bijna achterhaald als je weet dat onder autochtoon maar een generatie teruggeteld wordt.
pi_36140482
Allochtonen stem links door figuren als Wilders en Pastors, generaliserende populistische figuren die geen goed woord over hebben met allochtonen. Als ik allochtoon was in een ander land zou ik ook niet op die mensen gaan stemmen. Het is gewoon gezond verstand gebruiken want een stem op dat soort rechtse figuren werk in je eigen nadeel. Dat veel allochtonen het verschil niet zien tussen populistisch rechts en liberaal rechts is een ander verhaal.
pi_36140488
quote:

Doordat het evenwicht verstoord wordt. Er is een balans tussen links en rechts. Gaat een bepaalde bevolkingsgroep meer links stemmen, dan verschuift het politieke kilmaat ook naar links.
pi_36140507
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:09 schreef synthetictherapy het volgende:

[..]

Welke gelukkig door de pvda eerst nog even op cursus gestuurd worden omdat er vanwege het hoge aantal voorkeurstemmen personen geplaatst worden waarvan de verwachting bestaat zij niet capabel zijn voor deze functie.

Lang leve links.
De LOI heeft schriftelijke cursussen "Hoe geef ik zoveel mogelijk belastinggeld uit, voor allochtone PvdA's" en hoe "Hoe kan ik zoveel mogelijk en zo lang mogelijk profiteren van wachtgeld als ik misluk" laatstgenoemde wordt begeleidt door oud SP-er en oud PvdA-er Ali-Lazrak profiteur eerste klas.
pi_36140513
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:14 schreef Monidique het volgende:

[..]

Mijn neiging concreet te blijven en niet te vervallen tot ongebaseerde verkondigingen, is inderdaad stuitend.
[..]
Nee hoor.

Het gaat dus alleen om de raadsleden? Alleen daarom?
[..]

Ik ga er op dit moment gemakshalve nog even van uit vanwege de recente gemeenteraads verkiezingen, ik ben eer eerlijkheidshalve ook vanuit gegaan dat TS dat zo bedoelt heeft, mocht ik daarin fout zijn mijn excuses.

Eens.
incl ?
pi_36140558
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:17 schreef more het volgende:

[..]

De LOI heeft schriftelijke cursussen "Hoe geef ik zoveel mogelijk belastinggeld uit, voor allochtone PvdA's" en hoe "Hoe kan ik zoveel mogelijk en zo lang mogelijk profiteren van wachtgeld als ik misluk" laatstgenoemde wordt begeleidt door oud SP-er en oud PvdA-er Ali-Lazrak profiteur eerste klas.
Bron?

Met dit soort pauperreacties draai je je eigen discussie de nek om. Ga nu eens inhoudelijk in op de argumenten, in plaats van alleen maar ononderbouwde vooroordelen te spuien.
pi_36140569
quote:
Ik ga er op dit moment gemakshalve nog even van uit vanwege de recente gemeenteraads verkiezingen, ik ben eer eerlijkheidshalve ook vanuit gegaan dat TS dat zo bedoelt heeft, mocht ik daarin fout zijn mijn excuses.
More noemt de PvdA een bruine/zwarte partij en plaatst dan een bericht dat veel allochtonen op die partij gestemd hebben. Ik zie geen raadsleden, wel kiezers.
pi_36140592
De openingspost was erg bashy.
Om dit duidelijk te maken heb ik wat begrippen in zijn tegendeel gezet

Het blijkt dat bij de gemeenteraadsverkiezingen, autochtonen niet massaal op de PvdA gestemd hebben.
De PvdA wordt zelfs al de Partij van de niet-autochtonen genoemd.

In Rotterdam heb je nu een niet-blanke partij: De PvdA en een niet-donkere partij Leefbaar Rotterdam om het maar even simpel te zeggen.

Toch wel bemoedigend dat autochtonen, die voor een groot deel hier geboren en daarom wat mij betreft stemrecht hadden mogen hebben, nu van Nederland nog net geen fascistische staat maken.
Niet-bron Nos.nl

pi_36140610
Maken de allochtonen Nederland links?

Dat zou fijn zijn,

Eigenlijk ongelofelijk dat zij er in de toekomst voor zorgen, dat nederland weer nederland word.
pi_36140625
Naja agh, het komt allemaal goed. Zodra links maar 1 misstap maakt en de mensen hebben wat meer geld ( en de staatsschuld is weer omhoog ) gaan mensen toch weer rechts stemmen.

De Nederlanders stemmen toch alleen maar links omdat ze aan hun portomonee wat te leeg is, als die weer wat aangedikt is komen hun anti-buitelander gevoelens weer naar boven.
pi_36140665
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:19 schreef Monidique het volgende:

[..]

More noemt de PvdA een bruine/zwarte partij en plaatst dan een bericht dat veel allochtonen op die partij gestemd hebben. Ik zie geen raadsleden, wel kiezers.
Ga de krant lezen joh. En wat verder als de sportpagina misschien dat je dan meer kennis opdoet over deze kwestie.
pi_36140698
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:23 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ga de krant lezen joh. En wat verder als de sportpagina misschien dat je dan meer kennis opdoet over deze kwestie.
Helaas weet ik niet precies wat je bedoelt. Staat in de krant dat more eigenlijk wél vindt dat het aantal allochtonen bepalend is of een partij bruin/zwart is en per abuis daar een bericht over allochtonen die massaal PvdA stemmen bij heeft geplaats?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')