1 Def naar +2 getrapt van mij. Met een paar extra dokteren kom ik weer aan de 10 traineesquote:Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik snap dat resultaten belangrijk zijn. en een overwinningsreeks leuk, maar toch vind ik training opgeven zonde...
Loddar heeft met middenveld te maken geloof ik. Stond zo in Mozilla bij mij (foxtrick).quote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef Oldbie het volgende:
Wat zijn LoddarStats en PStats?
Goed voor mijn doelsaldoquote:De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Rangers, met 95 procent balbezit.
De wedstrijd eindigt op 0 - 12.
quote:0-1 Mario Lunghi (19)
0-2 Quinton Prince (24)
0-3 Rogier Baeyens (38)
0-4 Emmanuel Sans (39)
0-5 Emmanuel Sans (40)
0-6 Emmanuel Sans (40)
0-7 Đorđe Sladojević (42)
0-8 Rémi Couillaud (56)
0-9 Rogier Baeyens (67)
0-10 Mario Lunghi (81)
0-11 Albert-Jan Adder (85)
0-12 Quinton Prince (89)
Jezus, wat een spelertje!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef maniack28 het volgende:
Mijn eerste trainee voor het nieuwe seizoen...
[..]
TC was tussen de 1000 en 1400kik had hem voor 850
6 weken nog, is ie begin volgend seizoen uitstekend (hij zit wel laag denk ik). Dan is ie in week 7-8 ofzo formi en dan levert ie 1.8 mil op... maar ik hou hem denk ik als LT.
Goed voor je topscorersbonus..quote:Op zondag 19 maart 2006 21:58 schreef pekel het volgende:
1-0 Wietse Kranenbarg
2-0 Wietse Kranenbarg
3-0 Reto Mapes
4-0 Óscar Orden
5-0 Wietse Kranenbarg
6-0 Wietse Kranenbarg
7-0 Wietse Kranenbarg
8-0 Reto Mapes
9-0 Wietse Kranenbarg
nicequote:Op zondag 19 maart 2006 22:39 schreef komrad het volgende:
VK, ik heb net weer een gele kaart gescoord om in de race te blijven
7-1 voor inmiddels
quote:Ajax-Hooligans - diep gaat voor breed 4 - 3
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 19-03-2006 om 21:00
MatchID: 65301594
Stadion: Ajax-Hooligans Arena
Toeschouwers: 12781
Onder een dreigende hemel zaten er 12781 voetbalfans in Ajax-Hooligans Arena, maar gelukkig kwam er geen regen. De coach van Ajax-Hooligans had voor een 3-5-2-formatie gekozen. De volgende spelers kwamen het veld op: Wiedijk - Bommer, Voss, Hiemstra - Sagres, Cornelissen, Pinckers, Car, Wermeille - Strobl, Coveliers.
breed startte in een strategische 3-4-3-opstelling. De volgende spelers kwamen het veld op: Thorstensson - Cuesta, Pacheco, Rosenast - Dimvula, Chantra, Polette, Hasselborn - Brīmers, Issakainen, Drotleff.
Ajax-Hooligans leek zich te concentreren op de centrumaanval. breed negeerde meestal de vleugels ten faveure van de centrumaanval. Fatih Dimvula domineerde op zijn flank en bleef maar prima voorzetten geven richting het strafschopgebied. Christoph Drotleff kon één hiervan goed raken en zo in de 9e minuut de 0 - 1 maken. Vilnis Brīmers van breed buitte in de 15e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde zo 0 - 2. In de 24e minuut kwamen de bezoekers op 0 - 3, nadat Arto Issakainen een aanval van links wist af te ronden na een spectaculaire schaarbeweging die iedereen op het verkeerde been zette. Een verrassende vrije trap in de 27e minuut leverde bijna nog een doelpunt op voor de bezoekers, maar de aanvaller bij wie de bal terechtkwam stond net buitenspel. Na 28 minuten had Tim Strobl de achterstand kunnen verkleinen, als keeper Jan Thorstensson het schot niet uitstekend had geblokt. De scheidsrechter toonde Vilnis Brīmers van breed de gele kaart na een heel nare overtreding. Rust: met een stand van 0 - 3 gingen de spelers naar de kleedkamer. breed had het meeste balbezit, namelijk 52 procent.
In de 48e minuut wist Kas Coveliers door de centrale verdediging van de gasten te glippen en de 1 - 3 te scoren. Ajax-Hooligans zal het een tijdje zonder Bo Voss moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op. Hij werd vervangen door René Reymond. Ajax-Hooligans scoorde via een strafschop 2 - 3. Tiago Sagres schoot de bal onhoudbaar in de rechter benedenhoek. Met een schot van net buiten het strafschopgebied wist Norberto Wermeille van Ajax-Hooligans de stand weer gelijk te trekken: 3 - 3. Ajax-Hooligans-speler Kylian Bommer kreeg geel na een zware overtreding. Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Ajax-Hooligans-speler Kylian Bommer in de 78e minuut het veld verlaten en werd vervangen door Jamai Flamm. Ajax-Hooligans nam in de 81e minuut de leiding doordat Tiago Sagres met een oogverblindende vrije trap de stand op 4 - 3 bracht. Met 53 procent balbezit was breed in deze helft de sterkste ploeg.
De uitblinker bij Ajax-Hooligans was Gabriël Hiemstra. Jamai Flamm was vandaag niet al te best. Zonder enige twijfel was Vilnis Brīmers de beste speler van breed. Jérémy Polette was vandaag niet al te best. De eindstand was 4 - 3.
HOOGTEPUNTEN
0-1 Christoph Drotleff (9)
0-2 Vilnis Brīmers (15)
0-3 Arto Issakainen (24)
1-3 Kas Coveliers (48)
2-3 Tiago Sagres (71)
3-3 Norberto Wermeille (72)
4-3 Tiago Sagres (81)
[#] Vilnis Brīmers (30)
[#] Kylian Bommer (75)
ik sta trouwens ook 1e in mijn divisie, eindelijkquote:Op zondag 19 maart 2006 22:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nice
zou t trouwens bijna vergeten, JD én refused 3 punten gepakt voor VJ, dus ook goede zaken voor Gary Lineker![]()
Moet te verkopen zijnquote:Moses Eurlings (98975320) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos [
Spelers die snachts aflopen zijn lievquote:Joseph Franquet (96255472)
17 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 1 590
Loon: 1 128 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
| Forum Opties | |