Das wel erg weinig..quote:Op zondag 19 maart 2006 19:20 schreef Grumpey het volgende:een uitmuntende middenvelder met zwak ervaring en goed spehervatting met uitstekend conditie en zwak passen/verdedigen van 26 voor 7 ton....
ik geniet hier met inkopen doen
edit: en nog 1, ook 26, nu alleen zwak verdedigen maar wel matig ervaring en is technical voor 7,5 ton.... geen geld....![]()
ik had geluk, want er was echt even niemand die meebood voor zeg 15 minuten, nu zijn er wel weer wat mensen....quote:
TC was tussen de 1000 en 1400kquote:Asher Wallis (95378361)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 1 750
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Selfors Kickers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Maar wel precies voor Studio Voetbal klaarquote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef KaheemSaid het volgende:
Rot divisie X, blij dat ik daar binnenkort uit ben, nog 7 minuten en dan begint mijn match pas.
quote:(21:07:04) (@Pannenkoek[0-0]) Ik heb een speler die Apotheker heet... Kan ik nu 1 dokter minder huren? ;-)
Ja, een botquote:0 - 7 is de ruststand. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Rangers, met 89 procent balbezit.
ik snap dat resultaten belangrijk zijn. en een overwinningsreeks leuk, maar toch vind ik training opgeven zonde...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef Lennox het volgende:
0-0 bij rust. Deze x 4-4-2![]()
63% bb en overwicht.
1 wedstrijd per seizoen, dat moet kunnen. Die ene week training compenseer ik dan wel met mn nieuwe trainer die een seizoen eerder is gekomen dan verwachtquote:Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik snap dat resultaten belangrijk zijn. en een overwinningsreeks leuk, maar toch vind ik training opgeven zonde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |