Ik denk ook dat zeer onverstandig was om een 12e divisie voor 1 seizoen te creeëren, slaat nergens op eigenlijk, maar ja..quote:Op zondag 19 maart 2006 16:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens, maar helaas denken ze er bij HT anders over. En zie het bericht hierboven, ze zijn er "mee bezig" en dat is weer zo'n hypocriete kutuitspraak die politici ook altijd doen.. beetje mensen tevreden houden, maar over 4 jaar is de situatie exact hetzelfde (of zelfs slechter). Als ze bij hattrick teveel gebruikers hebben, dan lassen ze gewoon een gebruikersstop in. Ik ben van mening dat het hun eigen domme fout is (door o.a. zoveel divisies toe te voegen waar ontzettend veel bots in spelen). Ik heb al eerder een spel naar de klote zien gaan -> Breedster (dat was dat spelletje dat je een bug was en dat je jezelf kon voortplanten enzo, ze hebben daar toen een soort van SOA's in gestopt, om uiteindelijk gewoon heel die community kapot te maken).
Ik hoop dat het volgend seizoen na het weghalen van de botteams beter wordt.. immers er zijn dan 2 lege divisies die weg kunnen.
Ik denk van wel... maar zeker weten doe je het niet... maar het aanbod wordt naar het einde altijd weer minder dus de prijzen zullen wel weer licht stijgen. Het kan natuurlijk ook zijn dat de dalende trend zich volgend seizoen gewoon voortzet en dan zitten we wel met een probleem, want iedereen gaat dan als een gek overschakelen op multiskilled playersquote:Op zondag 19 maart 2006 16:20 schreef komrad het volgende:
Iemand al een idee wanneer de zaak weer aan gaat trekken, ik heb nog 2-3 duurdere spelers die ik wil verkopen maar nu dus niet, is het over 2 weken beter>
kijk maar naar de spelers die ik gekocht heb, probleem is dat ik dus ook nog een aantal spelers wil verkopen maar daar wel wat meer voor wil hebben.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:20 schreef maniack28 het volgende:
Overigens ben ik degene die nu flink profiteerd van bijv. de dalende prijzen en het down zijn van de server gisteren. Ik heb namelijk al mijn spelers aan het begin van het seizoen verkocht en er veel voor gekregen en nu kan ik goedkoop nieuwe spelers kopen. Mijn briljant pos had ik nu bijv. niet verkocht voor 1.8 milEn ik had gisteren dus voor behoorlijk weinig weer een WC mid, dus ik kom absoluut niet voor mezelf op en heb ook eigenlijk niet zoveel last gehad van het gezeik.
pssst, daar ben ik al mee bezigquote:Op zondag 19 maart 2006 16:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk van wel... maar zeker weten doe je het niet... maar het aanbod wordt naar het einde altijd weer minder dus de prijzen zullen wel weer licht stijgen. Het kan natuurlijk ook zijn dat de dalende trend zich volgend seizoen gewoon voortzet en dan zitten we wel met een probleem, want iedereen gaat dan als een gek overschakelen op multiskilled players
Ik koop dan nu 17 jarigen, die op hetzelfde niveau zitten als 17 jarigen die je aan het begin van het seizoen koopt. Bijv een uitstekend/redelijk spits oidquote:Op zondag 19 maart 2006 16:27 schreef Daemon19 het volgende:
Trainees zijn over 5-6 weken al weer een jaar ouder.
Dus ik weet niet of je echt vol 17-jarige wil trainen, of dat je 18-jarige ook goed vind..
idd.. denk het ookquote:Op zondag 19 maart 2006 16:27 schreef komrad het volgende:
ik zou op traineehunt gaan, vooral LT trainees zijn natuurlijk lucratief als je er vanuit gaat dat de prijzen weer gaan stijgen
quote:Wout Klijn (98935668)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 380
Loon: 540 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
ik heb een uitstkend def met SN SP te koop staan voor iets boven de 600k, iets voor je misschien?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
idd.. denk het ookOverigens ga ik geld overhouden. Had 5 mil voor trainees begroot (is best veel) en hou straks 6 mil (na stadionverbouwing) over
. Toch maar een defje erbij
Ik heb hem gebookmarkd.. zie wel of ik hem koop... Krijg tenslotte halverwege volgend seizoen mijn eigen SPertquote:Op zondag 19 maart 2006 16:39 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb een uitstkend def met SN SP te koop staan voor iets boven de 600k, iets voor je misschien?
heeft er dit seizoen al 9 inliggen
Idd.. ok.. ik vind het wel een slechte zaak dat die servers zo slecht werken, maar door te betalen heb je geen garantie gekregen dat de servers goed zouden moeten werken.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Mijn punt is nu juist:
Als je vrijwillig betaald aan iets waarbij ze niets beweren dat de server beter of up to date is, moet je daar ook niet over moeilijk doen. Rest slechts 1 ding als je dat toch vind dat je dat mag doen --> gewoon niet betalen. Maar ga niet lopen zeiken, dat is behoorlijk vermoeiend voor anderen om telkens weer te moeten lezen. vind ik overigens.
Niet dat de servers goed werekn....wel dat je extra's hebt. Zolang de servers niet werken mag ik klagen dat ik mijn extra's niet kan bereikenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:17 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Idd.. ok.. ik vind het wel een slechte zaak dat die servers zo slecht werken, maar door te betalen heb je geen garantie gekregen dat de servers goed zouden moeten werken.
Maar extra's zijn bovenop de basis.. en als de basis er niet is kunnen er ook geen extra's zijn vanzelf..quote:Op zondag 19 maart 2006 17:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Niet dat de servers goed werekn....wel dat je extra's hebt. Zolang de servers niet werken mag ik klagen dat ik mijn extra's niet kan bereiken
Nee!!!! Echt??quote:Op zondag 19 maart 2006 17:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Maar extra's zijn bovenop de basis.. en als de basis er niet is kunnen er ook geen extra's zijn vanzelf..
zelfde gedachtengang hierquote:Op zondag 19 maart 2006 10:37 schreef komrad het volgende:
YP is weer een drama, hopelijk word ik gecompenseerd in week 1
Vandaar dat mijn supporter aan het eind van dit termijn waarschijnlijk zal verlopen. Tenzij hun performance radicaal verbeterd. Ik ga niet doneren als zij het geld niet in het spel stoppen.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:52 schreef FritsFluitketel het volgende:
Jij vindt dat ze er dan geen geld voor mogen vragen, maar ondertussen doen ze niks verkeerds. Niemand heeft jou 24/7 uptime gegarandeerd toen jij voor je supporter betaalde.
Dat is het niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:08 schreef maniack28 het volgende:
Even commentaar op de OP:
de url van irc.fokhattrick.nl (bijna onderaan) doet het niet goed.. denk een "/"je teveel...
Das wel erg weinig..quote:Op zondag 19 maart 2006 19:20 schreef Grumpey het volgende:een uitmuntende middenvelder met zwak ervaring en goed spehervatting met uitstekend conditie en zwak passen/verdedigen van 26 voor 7 ton....
ik geniet hier met inkopen doen
edit: en nog 1, ook 26, nu alleen zwak verdedigen maar wel matig ervaring en is technical voor 7,5 ton.... geen geld....![]()
ik had geluk, want er was echt even niemand die meebood voor zeg 15 minuten, nu zijn er wel weer wat mensen....quote:
TC was tussen de 1000 en 1400kquote:Asher Wallis (95378361)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 1 750
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Selfors Kickers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Maar wel precies voor Studio Voetbal klaarquote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef KaheemSaid het volgende:
Rot divisie X, blij dat ik daar binnenkort uit ben, nog 7 minuten en dan begint mijn match pas.
quote:(21:07:04) (@Pannenkoek[0-0]) Ik heb een speler die Apotheker heet... Kan ik nu 1 dokter minder huren? ;-)
Ja, een botquote:0 - 7 is de ruststand. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Rangers, met 89 procent balbezit.
ik snap dat resultaten belangrijk zijn. en een overwinningsreeks leuk, maar toch vind ik training opgeven zonde...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef Lennox het volgende:
0-0 bij rust. Deze x 4-4-2![]()
63% bb en overwicht.
1 wedstrijd per seizoen, dat moet kunnen. Die ene week training compenseer ik dan wel met mn nieuwe trainer die een seizoen eerder is gekomen dan verwachtquote:Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik snap dat resultaten belangrijk zijn. en een overwinningsreeks leuk, maar toch vind ik training opgeven zonde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |