Zoals eerder vermeld, ik sta 3de in mijn competitie en het zal vrij lastig worden om nog tweede te worden, ik vroeg me af hoe goed ik er nu voor sta:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:11 schreef Daemon19 het volgende:
Je moet kijken bij overzicht bij jouw team.
Staat onder je divisie 'ranglijst', die moet je hebben.
Dit wordt de verdeling voor volgend seizoen!
1 0 t/m 8
2 9 t/m 40
3 41 t/m 168
4 169 t/m 680
5 681 t/m 2728
6 2729 t/m 10920
7 10921 t/m 19112
8 19113 t/m 35496
9 35497 t/m 51880
10 51881 t/m 84648
11 84649 t/m 117416
probleem is dat ik nog moet tegen de nummer 1 en 2....dus als ik de laatste wedstrijden win hoef ik me geen zorgen meer te maken voor de ranking want dan zit ik bij de eerste 2.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:04 schreef Lennox het volgende:
Of je wint de laatste wedstrijden en klimt nog in de ranking
moet je ff zoeken op google naar maptrick.. daar kan je dat zienquote:Op maandag 20 maart 2006 17:08 schreef halleekes het volgende:
Iemand een idee hoeveel BOT teams er uberhaupt zijn?
of hij telt ze even voor ons.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
moet je ff zoeken op google naar maptrick.. daar kan je dat zien
http://websec.science.uva.nl/~lhoek/maptrick.php?zoneid=0&leagueid=14&action=0quote:
dat zijn er genoeg.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
http://websec.science.uva.nl/~lhoek/maptrick.php?zoneid=0&leagueid=14&action=0
In VII: 411 divisies met 1 bot, 215 met 2 bots, 58 met 3 bot, 9 met 4 bots en 1 met 5 bots... maakt het totaal aantal bots in VII: 411 + 430 + 174 + 36 + 5 = 1066 bots
quote:20-03-2006 Hardware Problem Found?
Our server manufacturer has replaced a faulty memory chip in our main server which they think caused the problems on Saturday. Hattrick will be shut down Tuesday afternoon HT time while we move the main database back to the main server. However, we cannot guarantee that this will solve the problem and we may have to move everything back to the spare server once again. This is why we have reserved most of the afternoon for this work. We apologise for any inconvenience this may cause you. For more information, please read HT-Johans editorial on this page.
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:58 schreef maniack28 het volgende:
Morgenavond de hele middag HT down:
[..]
Wat een schatjequote:Viggo van Vossen (47389440)
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 16 110
Loon: 7 872 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: F.C. Obre
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wereldklasse
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Gavril Nedelcu
TSI = 1 600, 26 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een slecht leider [Krachtig]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
mooi zoquote:Op maandag 20 maart 2006 19:21 schreef maniack28 het volgende:
Dit is een mooi bedrag.. jammer van zn verkeerde specialiteitmaar 408k is echt dik in orde hoor
Volgens mij kloppen ze niet, want ik geloof dat de ranglijst gaat over alle actieve teams, dus je blijft of je ga naar VIII als het zo blijft.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:58 schreef halleekes het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeld, ik sta 3de in mijn competitie en het zal vrij lastig worden om nog tweede te worden, ik vroeg me af hoe goed ik er nu voor sta:
Als ik nu naar de ranglijst kijk sta ik: 19908. Alle mensen die nu laatste staan of een na laatste in klasse 7 staan hoger op de ranglijst dan ik. Ik neem aan dat bij de opschoning, die degradanten voorang krijgen boven de nummers 3 uit de 8e? als dat zo is, dan zouden er voor mijn promotie 19908-19112 = 796 bot teams moeten zijn in de 7de klasse en hoger (onder voorwaarde dat ik 19908 blijf).
Kloppen mijn redenaties ofniet?
Had een hattrick dit weekend, dus ik verwacht veel van hemquote:Shachar Tamuz
TSI = 720, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: bovennatuurlijk
Nu is de huidige economische situatie:quote:Datum Van Aan Prijs TSI toen
20-03-2006 Red Daemons Quickies2 34 000 ¤ 640
22-02-2006 SOA Red Daemons 11 000 ¤ 530
En ik heb nog 2 thuiswedstrijden (van de 3), dus dat is nog eens 2x 130k!!quote:Kapitaal: 142 140 ¤ (163 219) ¤
in princiepe niks, maar ik wilde hem niet hebben. Had geboden om JD te helpen. Hij is btw wel wat oud, dus lange blessuretijd... ik koop nu allemaal 21 en 22 jarigen met slecht ervaring, die zijn minder lang geblesseerd en stijgen in waarde omdat ze meer exp. krijgenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:11 schreef stefmans het volgende:
kan iemand me uitleggen wat er mis is met die speler.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
Joralfdie actie met JD's speler
kunnen we weer onthouden voor de koei award, die daarna gerust in de Joralf-award kan worden omgedoopt
vind t trouwens wel goed dat ze t onderhoud nu iig wel aankondigen
op die manier, ik heb begin volgend seizoen wel een formie PM matig vleugel voor je als je hem wil.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
in princiepe niks, maar ik wilde hem niet hebben. Had geboden om JD te helpen. Hij is btw wel wat oud, dus lange blessuretijd... ik koop nu allemaal 21 en 22 jarigen met slecht ervaring, die zijn minder lang geblesseerd en stijgen in waarde omdat ze meer exp. krijgen
Maar goed, het was dus niet gepland... aan de andere kant gebruik ik hem nu gewoon als winger to the middle en koop ik ergens volgend seizoen een nieuwe (en gaat deze in de verkoop).
Ik zocht meer in de richting van uitmuntend met redelijk ofzo... en hij moet eigenlijk koppen hebben... maar misschien is dit ook wel de kans om even te sparen voor een echte goeie winger met pos en met passen en snel of onvoorspelbaar specialiteit. Als ik er zo'n heb, dan is mn team echt compleetquote:Op maandag 20 maart 2006 22:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
op die manier, ik heb begin volgend seizoen wel een formie PM matig vleugel voor je als je hem wil.![]()
zoeen heb ik net gekocht, maar die train in door op vleugelquote:Op maandag 20 maart 2006 22:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zocht meer in de richting van uitmuntend met redelijk ofzo... en hij moet eigenlijk koppen hebben... maar misschien is dit ook wel de kans om even te sparen voor een echte goeie winger met pos en met passen en snel of onvoorspelbaar specialiteit. Als ik er zo'n heb, dan is mn team echt compleet
Vind het een strak planquote:Op maandag 20 maart 2006 22:41 schreef halleekes het volgende:
1. FC Noordwijk 11 49 - 10 30
2. Pulske United 11 38 - 10 25
3. FC__Paniek 11 24 - 7 25
4. fiskerswingers 11 35 - 14 19
5. Noozers 11 13 - 30 13
6. Rood Witte Leeuwen 11 16 - 18 12
7. FC_Wesley_Sneijder 11 10 - 51 6
8. 8ste 11 1 - 46 0
Hoe langer ik erover denk...hoe kleiner ik de kans schat dat ik promoveer. Pulske United moet nog tegen 2 bot teams en tegen mij. Ikzelf moet nog tegen 1 bot team, FC Noordwijk thuis en Pulske United thuis. Ik moet dus alle 3 de potten winnen.
Ik scoor zo ontzettend moeilijk, Ik ga denk ik een wereldklasse spits kopen! (in divisie VIII![]()
)
Het was deze speler (en ik hou hem niet zelf vanwege het slechte passen, minder winst op lange termijn)quote:20-03-2006 Kristiansund Ks Jadwisin Front 500 000 ¤ 800
13-03-2006 HHC Hardenberg Kristiansund 167 000 ¤ 760
Zo diep is de markt dus toch nog niet gezaktquote:Keimpe Verwij (97559688)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 800
Loon: 820 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
jah ik meen dat van die wereldklasse spits, ik heb er namelijk volgende week het geld voor (2 trainees gaan eruit op uitmuntend verdedigen). Ik heb in de nacht van zondag nog een uitmuntende middenvelder gehaald, die is dus nog niet meegerekend met mijn stats!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vind het een strak planMisschien voor aanvang van de wedstrijd je stats en zijn stats eens posten.. misschien kan je qua tactiek nog het een en ander aanpassen
mijn eerste tegenstander, de koploper heeft dit als ratings (3-5-2):quote:FC__Paniek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: goed (zeer hoog)
Centrale verdediging: formidabel (heel laag)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (heel laag)
en mijn concurent voor de tweede plaats, pulske united de volgende (442, met aan een kant vleugelspelers en de andere kant ingesteld als centrale middenvelder):quote:FC Noordwijk
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: slecht (zeer hoog)
Iemand advies? Ik heb zo 2-3 miljoen te besteden voor deze wedstrijdenquote:Pulske United
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: goed (heel laag)
ik ben van mening dat je ze beide kan pakken. Met een nieuwe spits (niet persee een WC spits, kan ook uitmuntend oid, maar dat moet je zelf weten, ook met het oog op de toekomst) haal je genoeg aanval om één kant van hun verdediging aan te pakken. Wat ik zou doen is even kijken of ze altijd links danwel rechts zo'n slechte verdediging hebben en de kant die altijd het zwakst is aanvallen. Bovendien heeft de eerste bijna geen goeie aanvalsratings, dus kan je een def op aanvallend zetten (of dat met counter ook voordelig werkt weet ik niet). De 2e haalt evenveel middenveld als jij en dus kan je proberen hoger middenveld te halen en niet te counteren. Het is immers de laatste wedstrijd. Ik ben er nog niet zeker van, maar mij lijkt de beste tactiek: pic volgende week, pic tegen FC Noordwijk en zorg voor een goeie aanvalskant en een goeie verdediging en mots daarna tegen Pulske United...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:08 schreef halleekes het volgende:
[..]
jah ik meen dat van die wereldklasse spits, ik heb er namelijk volgende week het geld voor (2 trainees gaan eruit op uitmuntend verdedigen). Ik heb in de nacht van zondag nog een uitmuntende middenvelder gehaald, die is dus nog niet meegerekend met mijn stats!
dit zijn mijn stats ongeveer (5-3-2 counter)
[..]
mijn eerste tegenstander, de koploper heeft dit als ratings (3-5-2):
[..]
en mijn concurent voor de tweede plaats, pulske united de volgende (442, met aan een kant vleugelspelers en de andere kant ingesteld als centrale middenvelder):
[..]
Iemand advies?
Vleugelaanval niet, je countert immers (al zou het de laatste wedstrijd met mots en zonder counter wel kunnen). Ik bedoel dat je je aanval moet concentreren op zijn slechte verdedigingskant. Stel dat de rechterverdediging van een willekeurig team het slechts is en jouw verdediging is meer dan goed om zijn aanval tegen te houden, dan doe je het volgende:quote:Op maandag 20 maart 2006 23:32 schreef halleekes het volgende:
dank je voor je (snelle) reactie. Ik begrijp echter niet wat je precies bedoelt met de zwakste zijkant aanvallen, bedoel je dat ik mijn spitsen dan op naar de wing zet en dan vleugelaanval moet spelen?
Graag gedaanquote:Op maandag 20 maart 2006 23:52 schreef halleekes het volgende:
dank je voor de uitleg!wat is hattrick toch een mooi spel![]()
ik ga woensdag middag eens op zoek naar een leuke spits!
Dus je aanvalsrating en kant waar je aanvalt is als counterhufteraar zeker wel belangrijkquote:Op maandag 20 maart 2006 23:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
voor de duidelijkheid, bij counter is het belangrijk dat je TEN EERSTE de aanval van je tegenstander tegenhoudt, met genoeg counterskill (verkregen door passen (2X) en def) een counter opzet en dan moet je aanval sterk genoeg zijn om door de def van je tegenstander te komen (dit kan dus centraal of via vleugels, verdeling ongeveer hetzelfde als met normale aanvallen) om de counteraanval af te maken. dus volgorde van belangrijkheid, def->aanval-> middenveld.
idd, daar heb je een punt, de central def moet niet aanvallend want dat boost idd alleen je middenveld (ik denk altijd te offensivequote:wat joralf zegt over defs aanvallend zetten zou ik dan ook niet doen, aanvallende defs boosten alleen je middenveld, en je def is t belangrijkste! plus het effect van aanvallende defs op je middenveld is marginaal, vooral waarschijnlijk met trainee defs...
Nee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:11 schreef halleekes het volgende:
Is het geen optie voor me om counter 5-3-2 te spelen met 2 vle ugelmiddenvelders op aanvallend, en 1 centrale middenvelder?
Hoe hoog moet je middenveld dan wel met counter zijn? 1 hoofdklasse lager als je tegenstander?dus bv: hij heeft slecht ++ dan moet ik waardeloos ++ hebben?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:38 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Nee.
Dan is je middenveld der mate laag, dat je geen enkele bal zal krijgen.![]()
Valt mee hoor. Ik heb er wel eens wedstrijden mee gewonnenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:38 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Nee.
Dan is je middenveld der mate laag, dat je geen enkele bal zal krijgen.![]()
Mijn ervaringen met aanvallende wingbacks zijn goed en daarom geef ik het als tip... maar goed.. ieder moet natuurlijk doen wat hij/zij het prettigst vindt..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
1 hoofdklasse lager is doorgaans nog wel te doen. maar het relatieve verschil tussen formidabel hoofdniveau en uitstekend hoofdniveau is (8 tov 7) is groter dan tussen slecht en waardeloos (3 tov 2), en uiteindelijk moet je dus kijken naar het balbezit. afhankelijk van hoe sterk je aanval is, wil je minimaal toch wel 30% balbezit halen. idealiter natuurlijk 49%
10% balbezit kan natuurlijk ook, maar dan moet je def ten eerste superieur zijn en je aanval indrukwekkend. met een sterke centrale mid en afhankelijk wat je tegenstanders voor middenveld halen is het goed mogelijk met twee wingers in 5-3-2 te spelen.
nog even, aanvallende wingbacks zou ik ook niet doen, vooral omdat je qua wing defense daar voor het grootste deel op vertrouwt en wederom je wing attack daar weinig van profiteert.
kijk maar eens naar de effecten van de verschillende spelers/eigenschappen op linker/rechter aanval:
Attack Left wing
1.Winger left winger
2.Scoring forwards
3.Passing left winger
4.Passing left inner midfielder
5.Winger left wing back
ALS je t doet, zet dan een paar centrale defs naar de vleugel toe.
och, wat is counteren toch leuk, je kunt er alle kanten mee uit![]()
![]()
Precies andersom tochquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
1 hoofdklasse lager is doorgaans nog wel te doen. maar het relatieve verschil tussen formidabel hoofdniveau en uitstekend hoofdniveau is (8 tov 7) is groter dan tussen slecht en waardeloos (3 tov 2),
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |