mij bestquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Blijf gewoon uit BeF. Verder zoek je maar uit wat je doet.
Neequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:47 schreef Croupouque het volgende:
Hoi! Is het hier nog leuk?
Doe er dan wat aan!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef yvonne het volgende:
En de OP zuigt, ook nog eens.
Het plaatje is kick.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef yvonne het volgende:
En de OP zuigt, ook nog eens.
Doe jij dan je bril afquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:13 schreef Bupatih het volgende:
Wil iemand een glaasje ranja of wat rozijntjes?
Oeh, heb ik iets verkeerd gedaan vorige week? Dank je voor de vertaling. Word ik nu zelfs 'stupide' genoemd?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Stofje tyfte een topic op slot waarin yvonne, BS en Anosmie postten
*weer verder met de blokken gaat spelen*
Le-zenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oeh, heb ik iets verkeerd gedaan vorige week? Dank je voor de vertaling. Word ik nu zelfs 'stupide' genoemd?.
Oh, hoi C., trouwens.
Moeten we weer aan goedmaakseks doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Le-zen
Het is uit!
*kleren verscheurd, haar afscheert, as over hoofd strooit*
En ja er staan spelfouten bupadingus
Welke? Mijn roze?quote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oeh, heb ik iets verkeerd gedaan vorige week? Dank je voor de vertaling. Word ik nu zelfs 'stupide' genoemd?.
Oh, hoi C., trouwens.
Als je ze zelf al ziet, waarom verander je ze dan niet meteen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Le-zen
Het is uit!
*kleren verscheurd, haar afscheert, as over hoofd strooit*
En ja er staan spelfouten bupadingus
Toen je dat slotje erin keilde en yvonne hem weer opengooide en jij hem vervolgens weer op slot gooide. Daar zeurt ze nu nóg over.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, hoi C., trouwens.
We durven wel, we kunnen je alleen geen BeF ban geven.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef sararaats het volgende:
geef me dan een BeF ban als jullie durven
"ONZ zuigt"?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:35 schreef sararaats het volgende:
foutje
Oh echt Sara, kruip terug naar het gesticht waar je thuis hoort en blijf in crisisnaam weg van FOK!.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef sararaats het volgende:
geef me dan een BeF ban als jullie durven
Jij hebt al heel lang geen vrouw meer gehad he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je ze zelf al ziet, waarom verander je ze dan niet meteen?
"Ja, dat kost moeite."
Maar je neemt wel de moeite om te vermelden dat er spelfouten in staan.
"..."
Ah, dat. Ja, dat waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Toen je dat slotje erin keilde en yvonne hem weer opengooide en jij hem vervolgens weer op slot gooide. Daar zeurt ze nu nóg over.
Vrouwen
Nimmer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt al heel lang geen vrouw meer gehad he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |