Leugens! Vuige leugens!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:23 schreef Stofje het volgende:
Wat een liefde in FB.
Hoi Inso. Ik weet dat je lurkt![]()
Is dat een sollicitatie?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:50 schreef Dirkh het volgende:
Is Pool dood? En als ie vervangen wordt, kan er dan iemand bij die Stofje en Bupitah constant dwars gaat zitten? Dat onderlinge gelik moet maar eens doorbroken worden.
Doe je ogen eens open!quote:
Dat geeft niks, er worden er meer uitgewisseld op het moment.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:27 schreef Stofje het volgende:
Godver. Dat moest onder dit account.
Hoi Snakey, hoi Inso en hoi Dirkh.
Hoe kansloos kan je zijn!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:32 schreef Pony-Lover het volgende:
Oh Mijn God!!!!![]()
Wat rottig voor jullieik kan een week geen topic's meer openen
![]()
![]()
Ik heb dus maar liefst 168 uur om topic's van bijzonder hoge kwaliteit te verzinnnen, zogenaamde 'High end Bagger' Volgende week woesdag kom ik dus terug met topic's die alles wat jullie tot nu toe hebben gezien (en gesloten) overtreffen.![]()
Rust maar goed uit modjes![]()
![]()
Tot volgende week
groeten
P-L
![]()
yvonne wil me niet meer, de trut.quote:
Ik zou er anders serieus geld voor over hebben om een brandende autoband om jouw nek te zien hangen. Hoe serieus wil jij het hebben?quote:
Ach gut, en het is niet eens je werk meerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:49 schreef Dirkh het volgende:
yvonne wil me niet meer, de trut.
[..]
Ik zou er anders serieus geld voor over hebben om een brandende autoband om jouw nek te zien hangen. Hoe serieus wil jij het hebben?
Wat een kut-TT-change.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:04 schreef Tobbes het volgende:
Zou een mod de TT van Post hier je paradox! kunnen veranderen in: Post hier je paradox!
Vond je de vorige beter?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een kut-TT-change.
Maar ja...klant is koning.
Daarom opperde ik ook het idee met de autoband.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ach gut, en het is niet eens je werk meer![]()
Ik zou zeggen doe wat leukers met je tijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |