En gebruik de vrijgekomen tijd om het verschil tussen eens en is te leren.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stop jij dan met het omhoog schoppen van stomme topics, lamzak?
[..]
Hé weet je, normaal is het de bedoeling dat je reageert op de gene die je quote. Dus niet op diegene die diegene heeft gequote waar jij wat tegen wil zeggen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En gebruik de vrijgekomen tijd om het verschil tussen eens en is te leren.
Ik snap het prima. Ik quotete Bupatih en voegde er mijn tekst aan toe. Wat ik dus eigenlijk zeg is wat Bupatih zegt met nog wat extra.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:38 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Hé weet je, normaal is het de bedoeling dat je reageert op de gene die je quote. Dus niet op diegene die diegene heeft gequote waar jij wat tegen wil zeggen!Snap je het nog..
Heerlijk dit ONZinnige gebabbel!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik snap het prima. Ik quotete Bupatih en voegde er mijn tekst aan toe. Wat ik dus eigenlijk zeg is wat Bupatih zegt met nog wat extra.
Done.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:51 schreef Barbaaf het volgende:
Een user is te lui geweest een OP mee te nemen en wil dat een modje dat maar doet. Zou ik ook wel liev vinden![]()
Dankjewelquote:
Ik heb het niet zo met Pomme en Kelly.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
DankjewelZeg nou zelf, Pomme en Kelly adoreren zonder fatsoenlijke OP kan natuurlijk niet
![]()
En dáárom hou ik van je.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met Pomme en Kelly.
Hoi tong.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:35 schreef tong80 het volgende:
ha ha ha ha aha ha ha Dit unieke geweldige geniale topic gaat op slot.
Voeg hier 3 letters toe.
Ik lig in een deuk.
Trouwens ik ken heel die mod niet. Dat is dubbel zo leuk.
Wat mij betreft best. Zolang je je postopkrikzooi maar ergens anders houdt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:42 schreef tong80 het volgende:
Hoi
Open ik eens een onzin topic gaat ie op slot.
Tong posts opkrikken? Laat arcee het niet horen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:44 schreef Snakey het volgende:
Zolang je je postopkrikzooi maar ergens anders houdt.![]()
Waar hebben ze dan zelf gepost?!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:21 schreef HuHu het volgende:
Hoi,
Kan een modje misschien even duidelijk maken dat het niet de bedoeling is dat privé-gegevens van Pomme & Kelly worden gepost.
De meiden hebben duidelijk aangegeven dat ze dat niet willen, maar een paar kneusjes lopen te patsen dat ze die gegevens wel hebben. Ze zijn gelukkig nog niet gepost.
Het zou jammer zijn als Pomme & Kelly zich wegkeren van Fok! en niet meer gezellig mee komen posten in hun eigen topic.
Bedankt,
HuHu
Deel 5.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waar hebben ze dan zelf gepost?!
Thanks, ik heb een waarschuwing geplaatst HuHu. Ik zal ook wat vaker meekijken in het topic. We kunnen niet 24/7 meelezen dus als je zelf iets ziet wat niet door de beugel kan plaats dan een topicreport ajb.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:21 schreef HuHu het volgende:
Hoi,
Kan een modje misschien even duidelijk maken dat het niet de bedoeling is dat privé-gegevens van Pomme & Kelly worden gepost.
De meiden hebben duidelijk aangegeven dat ze dat niet willen, maar een paar kneusjes lopen te patsen dat ze die gegevens wel hebben. Ze zijn gelukkig nog niet gepost.
Het zou jammer zijn als Pomme & Kelly zich wegkeren van Fok! en niet meer gezellig mee komen posten in hun eigen topic.
Bedankt,
HuHu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |