50 is het maximum.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:48 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Alles VVD --> PvdA
Dat mag je zelf bepalen voor zover ik weet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik zie dat ik op dit moment twee inzetten op CDA heb. Eentje met startkoers 29 en eentje met startkoers 31. Als ik nou geld van het CDA overzet naar een andere partij, van welke van de twee gaat dat geld er dan af?
Dat klopt. Als er niks opgegeven is haal ik het weg zodat er zo min mogelijk regels op dezelfde partij overblijven en als het niet uitmaakt kies ik iets willekeurigs.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat mag je zelf bepalen voor zover ik weet.
In dat geval gaarne 21 Euro van CDA (startkoers 31) richting PvdA.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat klopt. Als er niks opgegeven is haal ik het weg zodat er zo min mogelijk regels op dezelfde partij overblijven en als het niet uitmaakt kies ik iets willekeurigs.
beter gezegd:ik heb geen vertrouwen in de kierzer dan wel gepeilde.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:49 schreef evil_cupido het volgende:
50 CU naar SP = 49
Hoe komt het dat iedereen weer vertrouwen heeft in de PVDA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |