heb je nu henk uitgeprint, uitgeknipt, met pritt stift op een foto geplakt, dat ingescand en vervolgend niet bijgeknipt? XDquote:Op maandag 20 maart 2006 19:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik was gisteren bij de Chippendales van billen aan het genieten, maar ik weet niet zeker of ik Henk de onzichtbare krokodil zag. Áls ie het was heeft ie wel een vette sixpack.
[afbeelding]
Als je het dan goed wil doen xDquote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je nu henk uitgeprint, uitgeknipt, met pritt stift op een foto geplakt, dat ingescand en vervolgend niet bijgeknipt? XD
jammer genoeg is die gast niet denkbeeldigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:04 schreef NoBody122 het volgende:
[afbeelding]
Straks wordt Schnappi nog jaloers
Is dit een aanval op mijn bewijs? Scepticus.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je nu henk uitgeprint, uitgeknipt, met pritt stift op een foto geplakt, dat ingescand en vervolgend niet bijgeknipt? XD
Fijne kick.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:00 schreef snotje het volgende:
Henkie penkie spermatenkie!
Ha die Spartan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:23 schreef Mirel het volgende:
creds to Keet, van toen het puforum nog hip was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |