Ik wacht het morgen wel even af, en als ik nog wat extra (de)motivatie nodig heb, dan laat ik het je met plezier weten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Keltisch als Taal schijnt wél leuk te zijn trouwens..
Maar goed, je doet alleen maar beetje van dit en beetje van dat. Er zit geen regelmaat in in de vakken en je kunt echt absoluut níet doen wat je zelf wilt. Als je wil kan ik je later nog wel wat dingen vertellen ofzo als je toch interesse hebt. Er zijn wel wat positieve dingen hoor. Maar daar moet ik even over nadenken.
"Sven-humor"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef rena het volgende:
[..]
Wat ben jij toch aardigIk begin je met de dag aardiger te vinden
![]()
![]()
De studievereniging is helemaal kutquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wacht het morgen wel even af, en als ik nog wat extra (de)motivatie nodig heb, dan laat ik het je met plezier weten.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
De studievereniging is helemaal kut!! En het introkamp is nog kutter. Was wel een leuk feest op kamp. Ik heb een foto waar ik opsta met mensen die ik niet ken en nooit meer gezien heb tijdens mn studie. En het thema was roze. Want de kleur van de vereniging is roze.
Nee, maar nu ik er voor jou over aan het denken ben, komt alles naar boven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt het er nog steeds moeilijk mee?
"Ik had geen ijs in m'n wodka besteld"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Lizzy: "Nou, zeg! Jij bent me er eendje."
Dat had ik al door ja. Ik hou wel van een beetje ruige liefdequote:
Klootzak! Blijf van mijn vrouw afquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:55 schreef Bupatih het volgende:
ShowChat #692: Babette, ik kus de grond waar jij op loopt!
Je bent er weerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:41 schreef Svensational het volgende:
Hee Dizer, toffe peer, alles kits?
mja.quote:
Als je zegt: "Ik heb ze geblokt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:41 schreef Dizer het volgende:
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
Hoe kan je nou een banner blokken en een ban voor krijgen?
Welke meet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |