quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ze heeft die van volgende week ook al opgenomen.
Oja.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ze twee weken geleden al gedaan.
Het wordt tijd dat ze zichzelf eens laat opnemen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ze heeft die van volgende week ook al opgenomen.
Het zit je dwars, he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:25 schreef babette21 het volgende:
ZIE JE WEL HB, ZÓ KUN JE ÓÓK REAGEREN OP ZO'N GEBAAR!!!!
Zie je dat nou pas?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:25 schreef babette21 het volgende:
geile TT trouwens![]()
ZIE JE WEL HB, ZÓ KUN JE ÓÓK REAGEREN OP ZO'N GEBAAR!!!!
edit: eerste reactie van Airelle wordt door TT-change trouwens ook érg oke
Toen je dat zei, had ik het al veranderd, hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
mag best hoor
ik zal heus geen FB-topic open om over mijn naam TT te klagen [/verkapte verwijzing]
nee gek, het heeft allemaal met de taakverdeling te maken...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zit je dwars, he?
Oh ok, ik noteer het.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee gek, het heeft allemaal met de taakverdeling te maken...
zoals jij hier de plantjes water geeft, zo wijs ik eenieder op de normen en waarden van SC
nou, niet nu, maar om 22.25 dusquote:
dat blijktquote:Toen je dat zei, had ik het al veranderd, hoor.
Nee, dat snap ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, niet nu, maar om 22.25 dus
[..]
dat blijkt
maar voor de duidelijkheid: daar is het mij uiteraard nooitt om te doen geweest!!
je hebt al een heel blocnoteje / blocnootje / blocnotetje [BUUP?!??!?] vol hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ok, ik noteer het.
tof geintjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Nee, dat snap ik.! (Wij snappen elkaar wél
)
Vandaar de TT.Gewoon een geintje.
[afbeelding]
Nog een paar blaadjes, maar dan is het vol, ja.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt al een heel blocnoteje / blocnootje / blocnotetje [BUUP?!??!?] vol he
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef Paltos het volgende:
[..]
Gatver! Ik las 02-08 als 2 augustus.![]()
Je bent ouder...![]()
![]()
... maar je bent gisteren wel de Azalia vergetenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een paar blaadjes, maar dan is het vol, ja.
Ik dacht dat het een cactus was, en wilde d'r niet verdrinkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
... maar je bent gisteren wel de Azalia vergeten
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt al een heel blocnoteje / blocnootje / blocnotetje [BUUP?!??!?] vol he
Bron: Mijn trouwe vriend in noodgevallenquote:Volgens de gebruikelijke regels is blocnoteje het verkleinwoord van blocnote. Blocnote eindigt op een e, maar die spreken we niet uit; we zeggen [bloknoot]. Daarom krijgt blocnote — net als idioot of piloot — de verkleiningsuitgang -je: blocnoteje. Woorden op -te waarbij we de e wél uitspreken, krijgen de verkleiningsuitgang -tje: anekdote - anekdotetje.
Toch valt er ook voor de spelling blocnootje wel iets te zeggen; die levert namelijk verreweg het duidelijkste woordbeeld op. Weliswaar vervormen we het van oorsprong Franse blocnote dan een beetje, maar dat doen we wel vaker met leenwoorden. Denk bijvoorbeeld aan diner - dineetje, depot - depootje, souvenir - souveniertje en ik promoot in plaats van ik promote. Wellicht haalt blocnootje in de toekomst daarom toch de woordenboeken en het Groene Boekje; de Spellingwijzer Onze Taal vermeldt deze vorm al.
Waar?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:37 schreef PeRi het volgende:
KD!
ik kan jou echt blij maken met deze raadselen hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Bron: Mijn trouwe vriend in noodgevallen
ja hoor, jíj moet het weer meteen ranzig makenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:38 schreef PeRi het volgende:
Whehehe ze gaat morgen een 'poessie' kopen..
Oh ja!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:40 schreef PeRi het volgende:
Links!
dat klinkt als 'n studie waarbij je met gemak de leukste & lekkerste van de school kan worden...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen ga ik naar de open dag van de Utrechtse Universiteit. Nederlandse Taal & Cultuur en Algemene taal en cultuurstudies. Ben benieuwd.
Raadsels.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan jou echt blij maken met deze raadselen he
anyway mijn vertwijfeling bleek terecht, en mijn eerste keus ook
* haalt opgelucht adem
Hé! Dat is bij mij nu ook het geval.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat klinkt als 'n studie waarbij je met gemak de leukste & lekkerste van de school kan worden...
grapje
Geloof me, daar krijg ik het nog aardig moeilijk meequote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat klinkt als 'n studie waarbij je met gemak de leukste & lekkerste van de school kan worden...
grapje
quote:
Dat heb je nu toch al een paar keer gezegdquote:
Ik hou het in mijn achterhoofd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:47 schreef PeRi het volgende:
Taal- en Cultuurstudies is een kutstudie. Ze beloven je goud en je krijgt stront. Ongeorganiseerd, chaos, geen begeleiding en je moet wél in hun straatje vakken volgen en dus niet wat je zelf wilt.
Keltisch als Taal schijnt wél leuk te zijn trouwens.quote:
Wat ben jij toch aardigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |