quote:Op zondag 19 maart 2006 15:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
2) dat je niet zelf zo'n speler kunt opleiden.

Omdat PSV als een krant speelde.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tegen PSV gaf ie wel wat leuke passjes hoor.

Dat zou toch moeten kunnen. Er is echt wat mis met de jeugdopleiding als er in de A1 of Jong Ajax geen speler rondloopt die niet beter is dan Lindenbergh. Het spel vertragen, balletje breed en balletje terug naar Stekelenburg of Vermaelen kan de doorsnee A1-speler vast ook wel. Maar nee, Ajax betaalt 4 miljoen voor een speler die jaren terug niet eens goed genoeg was voor een plek bij de selectie.quote:

Ik ben met je eens dat het niet de beste speler is die ze van AZ had kunnen halenquote:Op zondag 19 maart 2006 15:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tegen Inter was hij weer waardeloos. Hij kan alleen 'n balletje terug spelen of breed leggen, verder zit er niets in die speler. Onbegrijpelijk dat ze daar 1) een paar miljoen voor hebben betaald en 2) dat je niet zelf zo'n speler kunt opleiden.

die wil laten zien wat hij kan natuurlijk. ik hoop dat de spelers die er nog een paar weken staan niet wisselend presteren,dan zou het best nog goed kunnen gaan.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:08 schreef Jasza het volgende:
Anita is goed bezig volgens LDL commentator.

Tja van de andere kant krijgen die jonkies nu met de komende play-offs in zicht kansen die ze in een normaal seizoen niet gekregen hadden.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:15 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
die wil laten zien wat hij kan natuurlijk. ik hoop dat de spelers die er nog een paar weken staan niet wisselend presteren,dan zou het best nog goed kunnen gaan.
het zijn 2 jongens die al een aantal keer goed hebben gespeeld in het eerste en 2 jongens die al eerder iets goeds hebben laten zien.

Answer == Huntelaar.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:18 schreef Black-Death het volgende:
zucht 2-1.. kijken of ze dit nog kunnen omzetten

Vrees het ook. het is gewoon net niet genoeg. Groningen weet uiteraard dat Ajax zwak is en buit dat gewoon prima uit.quote:

Als ik hoor hoeveel Stekelenburg moest doen word het wel lastig.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:20 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
de 2e helft mogen we niet meer spelen ofzo???.
die 2-1 kan altijd nog 2-2 of 2-3 worden.

quote:Op zondag 19 maart 2006 15:20 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
de 2e helft mogen we niet meer spelen ofzo???.
die 2-1 kan altijd nog 2-2 of 2-3 worden.

tsja,we hebben gelukkig de rust nog waar Blind kan gaan sturen. ook hoop ik dat hij Babel erin brengt bij het begin van de 2e helft,die jongen zou best wat gevaar kunnen bezorgen.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ik hoor hoeveel Stekelenburg moest doen word het wel lastig.

Blind en ingrijpen zeker?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
tsja,we hebben gelukkig de rust nog waar Blind kan gaan sturen. ook hoop ik dat hij Babel erin brengt bij het begin van de 2e helft,die jongen zou best wat gevaar kunnen bezorgen.

Onder Koeman ging Ajax in de tweede helft vaak wel beter spelen, bij Blind heb ik dat nog niet gezien eigenlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blind en ingrijpen zeker?.
Als ie al wat doet is het waarschijnlijk precies het verkeerde.,.....

Koeman was ook de trainer van 'ik wissel in de 70ste minuut' das een Ajax trainer vloek ofzo...quote:Op zondag 19 maart 2006 15:26 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Onder Koeman ging Ajax in de tweede helft vaak wel beter spelen, bij Blind heb ik dat nog niet gezien eigenlijk.

Ik gok dat Rosenberg er zo rond de 70ste minuut uit gaatquote:Op zondag 19 maart 2006 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blind en ingrijpen zeker?.
Als ie al wat doet is het waarschijnlijk precies het verkeerde.,.....

voor harryquote:Op zondag 19 maart 2006 15:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik gok dat Rosenberg er zo rond de 70ste minuut uit gaat

En Stam is de laatste jaren al net een Litmanen...quote:Op zondag 19 maart 2006 15:29 schreef vdHoek het volgende:
Echt treurig die hoeveelheid aan blessures. Iets zegt mij dat de versterkingen van volgend jaar ook vanzelf wel weer gesloopt gaan worden door Ajax zelf.

het is wachten op de eerste blessure van KJH.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:29 schreef vdHoek het volgende:
Echt treurig die hoeveelheid aan blessures. Iets zegt mij dat de versterkingen van volgend jaar ook vanzelf wel weer gesloopt gaan worden door Ajax zelf.

hopelijk gebeurd dat pas volgend seizoen!quote:Op zondag 19 maart 2006 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wachten op de eerste blessure van KJH..

Daarnaast is hij ook nog eens zwaar over the hill.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En Stam is de laatste jaren al net een Litmanen...

of gewoon eens niet., hij moet WEG blijven bij alles dat zich arts of dokter ofzo noemt...quote:Op zondag 19 maart 2006 15:33 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
hopelijk gebeurd dat pas volgend seizoen!

Of teruggrijpen naar het Klazien-uut-Zalk-boekquote:Op zondag 19 maart 2006 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
of gewoon eens niet., hij moet WEG blijven bij alles dat zich arts of dokter ofzo noemt...

Desnoods, dat kan nooit slechter zijn dan deze prutsersquote:Op zondag 19 maart 2006 15:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Of teruggrijpen naar het Klazien-uut-Zalk-boek

Het blijft wel alttijd merkwaardig stil rond de medische staf bij Ajax, terwijl zelfs de meest hardnekkig Ajax-fan niet kan ontkennen dat daar vreemde dingen gebeuren.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Desnoods, dat kan nooit slechter zijn dan deze prutsers.

Daar lijkt het wel op he?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:45 schreef Radegast het volgende:
Het zijn saboteurs ofzo? Hou toch op..

Nee natuurlijk niet, maar misschien zijn ze niet van het niveau in de medische wereld dat Ajax in de sport nastreeft.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:45 schreef Radegast het volgende:
Het zijn saboteurs ofzo? Hou toch op..

jaar in jaar uit?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:46 schreef Houniet het volgende:
ik hou het er nog maar bij dat het puur ongeluk is

Die foto erbijquote:Anita jongste Ajacied na Clarence Seedorf
19/3/2006 15:30
Vurnon Anita maakte verrassend zijn debuut als Ajacied tijdens het uitduel met FC Groningen. De zestienjarige jeugdinternational mocht door het grote aantal Amsterdamse afwezigen en geblesseerden zelfs aan de wedstrijd beginnen.
Anita, die centraal op het middenveld speelde, is de op één na jongste Ajacied die ooit in het veld kwam. Hij moet alleen Clarence Seedorf voor laten, die in november 1992 zijn eerste partij op het hoogste niveau speelde. Ook Seedorf deed dat in Groningen.
Drie jongste debutanten Ajax
Clarence Seedorf 16 jr, 7 mnd, 28 dagen FC Groningen-Ajax 0-3 29/11/1992
Vurnon Anita 16 jr, 11mnd, 15 dagen FC Groningen-Ajax 19/03/2006
Richard Sneekes 16 jr, 11 mnd, 27 dagen Ajax-Haarlem 5-1 27/10/1985

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |