Valt nog wel mee. Dan val je idd steeds verkeerd in.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er onderhand al rood gevallen? De flitsen die ik zie, zijn alleen maar overtredingen
Inderdaad,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat kijkt die Dingsdag raar uit z'n doppen. Dubieuze beslissing wel.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:56 schreef Barnet_Bee het volgende:
Nac moet er dus blijkbaar inblijven van de knvb.
die was ff heel jammer voor m'n manager inderdaad...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:04 schreef Jasza het volgende:
Oei Oei Janssen.
Idd ook al was het valgrage Leo, het leek me wel een penalty.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:07 schreef Jasza het volgende:
Braamhaar matst Vitesse nu wel.
We worden verwendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:24 schreef StarGazer het volgende:
Goh 4 doelpunten op een vrijdagavond wedstrijd. Das zeldzaam
Idd, vanachter was toch roodquote:
Oh dat vond ik zó irritant toen! Waarom ze echt minuten lang die keuken filmdenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:36 schreef brighton het volgende:
Hoogtepunten van de wedstrijd waren toen de momenten dat de camera inzoomde op de keuken van Het Kasteel
Ik zou zeggen: veel broodjes bal kopen, dan filmen ze je vast welquote:Ik ga 'm maar opnemen en terugkijken om te zien of ik op TV ben geweest ...je weet maar nooit met die camera's van RTL!
Als we nu alle wedstrijden winnen, ben ik tevredenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:01 schreef Yozzz het volgende:
Ik zit hier op mn stage, en het begint nu toch wel weer te kriebelen. Pakken we de aller-allerlaatste kans nog? En wat gaat de rest morgen en overmorgen doen?
Spanning ende sensatie!![]()
Hehe heb ik met NEC-Twente ook gedaan; 4 keer op TV gekomenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:36 schreef brighton het volgende:
Ik ga 'm maar opnemen en terugkijken om te zien of ik op TV ben geweest...je weet maar nooit met die camera's van RTL!
Het zit jullie dit seizoen van alle kanten niet echt mee...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:36 schreef Superheld het volgende:
graf8A(^ASAT&A zooi
Alstublieft mijnheer Superheldquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:48 schreef Superheld het volgende:
2-1 s.v.p
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:53 schreef dvdfreak het volgende:
Ahhhhh 1-1
Je hebt er eentje gemist denk ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:53 schreef dvdfreak het volgende:
Ahhhhh 1-1
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:56 schreef dvdfreak het volgende:
2-1 dus zit zelf niet naar de wedstrijd te kijken .Ik hou het op Teletext 818![]()
Jemig.. zelfs teletekst was dus leuker dan de wedstrijd zelfquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:56 schreef dvdfreak het volgende:
2-1 dus zit zelf niet naar de wedstrijd te kijken .Ik hou het op Teletext 818![]()
Die komt hier niet hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:40 schreef 2Drix het volgende:
Waar was Derksen?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:
Jammer voor Sparta weer, gebeurt ze toch iets te vaak dit seizoen.
Het is de eerste keer dit seizoen Vaduz. Samen met de top3 is Utreg het minste te zien bij RTL5quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Weer eens een keer FC Utrecht.Kunnen ze deze succesvolle reeks tegen RKC een vervolg geven?
Mjah sommige clubs komen er tot vervelends toe opquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dit seizoen Vaduz. Samen met de top3 is Utreg het minste te zien bij RTL5
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mjah sommige clubs komen er tot vervelends toe opWij zijn ook nog maar 1 keer geweest.
Doe maar winst RKC of gelijkspel
des te groter is de kans dat ajax buiten de top 5 komtquote:
Nee, nee, nee! Ajax moet wel in de top5 blijven!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
des te groter is de kans dat ajax buiten de top 5 komt
Dan moet je morgen dus verliezenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, nee, nee! Ajax moet wel in de top5 blijven!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, nee, nee! Ajax moet wel in de top5 blijven!
Die eer laten we graag aan julliequote:Op donderdag 30 maart 2006 22:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dan moet je morgen dus verliezen![]()
![]()
Weer eens was dus ook al teveel, ik kon me er al geen herinneren.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dit seizoen Vaduz. Samen met de top3 is Utreg het minste te zien bij RTL5
Nee joh dat doet jullie clup wel voor ons.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dan moet je morgen dus verliezen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wel ga nu het op tv is.
Thuis lekker met een biertje op de bank is ook weleens prettig, helemaal met dit hondenweer.
Pffffquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Thuis lekker met een biertje op de bank is ook weleens prettig, helemaal met dit hondenweer.
hahaha leuk grapje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Je Ajax-jas is toch lekker warm?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Wel 2 persoons hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn Ajax-dekbed is nog veel warmer![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn Ajax-dekbed is nog veel warmer![]()
Nee dus, het lijkt erop dat Barbara niet zo lang meer durft te presenterenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:41 schreef DrDentz het volgende:
zometeen Barbara en Johan weer gezellig bij elkaar?
Denk niet dat hij daar op doelde...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:55 schreef Eilanden het volgende:
Maakt niet uit dat het matig was, drie punten zijn binnen!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:55 schreef Eilanden het volgende:
Maakt niet uit dat het matig was, drie punten zijn binnen!
Idd hoe dichter het bij komt hoe weirder het is. Een schande is het.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:41 schreef Nywuob het volgende:
Daarom zijn de play-offs ook zo debiel.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:25 schreef Heerlijkheid het volgende:
Als geplaatste club heeft Feyenoord er zelfs belang bij dat Heerenveen wint, want dan wordt de kans groter dat niet Ajax maar Heerenveen de playoffs haalt.
Volgens mij wel. In ieder geval wel de laatste vrijdagavond wedstrijd dit seizoen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:52 schreef Verfokker het volgende:
Dit is toch de laatste wedstrijd die op legendarisch wijze lijf op vijf is dit seizoen?
De eer, de punten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Wedstrijd die voor Feyenoord eigenlijk nergens meer om gaat toch?
Ok, you won....quote:
Dat is al een tijdje hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:33 schreef Ludacriss het volgende:
Omg... we gaan toch niet het turkse tv na doen ( lig tv ). Waar er tijdens de wedstrijd reclame blokken in je beeld verschijnen
inderdaad en het zit mij neit in de weg, dankzij die reclames kunnen wij op vrijdag live wedstrijden zienquote:
Wat een gelul. Jij als kijker maakt dat mogelijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad en het zit mij neit in de weg, dankzij die reclames kunnen wij op vrijdag live wedstrijden zien
Ook bij Idols heb je het gehad. In Amerika is het bijna standaard bij quizzes en grote shows. Ik vind het minder storend dan een echt reclameblok.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:39 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Tja ik kijk dan ook niet vaak naar de voetbal op vrijdag avond. Erg vervelend
En doordat er meer kijkers zijn stijgen de uitzendrechten en die moeten toch ook betaald wordenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat een gelul. Jij als kijker maakt dat mogelijkAnders was er sowieso al niet op vrijdag gespeeld.
die loopt idd flink de prutser uit te hangen..quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:54 schreef Jasza het volgende:
Kuyt is omgekocht, wat loopt die te prutsen .
"Kalou is een mof, ole ole ole" ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Kalou werd toegezongen maar wat weet ik niet? wellicht iets over Achmea
staat 'ie er niet alleen gewoon in om z'n record in stand te houden?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:54 schreef Jasza het volgende:
Kuyt is omgekocht, wat loopt die te prutsen .
tot die zo 0-1 en 0-2 maakt dan vinden jullie hem weer een held, das die voor mij elke minuut opt veldquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
die loopt idd flink de prutser uit te hangen..![]()
En wie denk jij, dat die betalen? De kijkers, plus mensen die eigenlijk helemaal geen voetbal kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En doordat er meer kijkers zijn stijgen de uitzendrechten en die moeten toch ook betaald worden
nou ja "held", dat is een groot woord.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tot die zo 0-1 en 0-2 maakt dan vinden jullie hem weer een held, das die voor mij elke minuut opt veld
Iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
Sjongejonge die Kuijt is de enige die begrijpt dat ze moeten verliezen
Jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:00 schreef TJDoornbos het volgende:
plek 3 speelt tegen plek 4 toch? en 2 tegen 5 toch?
Heeft de hele week video's van Ronaldinho zitten kijken denkikquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kuijt heeft het door![]()
Hij is nu gewoon een trainingswedstrijdje aan het spelen, heb hem al 3 hakballen zien geven![]()
Of Kloe is gewoon goed!quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:02 schreef Jasza het volgende:
Jezus, die rechtsback van heerenveen is wel een drama hoor.
dan gaan we vandaag niet verliezen om ajax te ontlopen zoals sommige roepen maar verliezen om ajax uberhaupt te naaienquote:
Haha win eerst maar is van utregt hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan gaan we vandaag niet verliezen om ajax te ontlopen zoals sommige roepen maar verliezen om ajax uberhaupt te naaienlaat heereveen of grunn maar tegen az ballen wij winnen die play off op ons duimpie
![]()
Idd, gewoon Heerenveen 3 punten bezorgen en ajax lekker 6de laten wordenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan gaan we vandaag niet verliezen om ajax te ontlopen zoals sommige roepen maar verliezen om ajax uberhaupt te naaienlaat heereveen of grunn maar tegen az ballen wij winnen die play off op ons duimpie
![]()
Droogquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:02 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Iets over zn paspoort ofzo![]()
"Waar is je paspoort nou"
Jij bent toch een jood?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:07 schreef Nywuob het volgende:
Goedzo Kuijt.
Jewel, maar ze hebben een minderwaardigheidscomplex omdat Aerts op training alles eruithoudtquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kloe![]()
Traint Koeman wel op afronden vraag ik me de laatste wedstrijden af![]()
welke trainingsbeelden heb jij gezienquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jewel, maar ze hebben een minderwaardigheidscomplex omdat Aerts op training alles eruithoudt
De aanval van Feyenoord is van WERELD niveauquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:10 schreef venomsnake het volgende:
Die verdediging van Heerenveen is een DRAMA.
Daar komt ook nog iemand achter, hoor. Anders zouden jullie niet boven Heerenveen staan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:10 schreef venomsnake het volgende:
Die verdediging van Heerenveen is een DRAMA.
dit is wel heel erg, had al wel 0-3 moeten staan..quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:11 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Daar komt ook nog iemand achter, hoor. Anders zouden jullie niet boven Heerenveen staan.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De aanval van Feyenoord is van WERELD niveau![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:12 schreef Trancelocator het volgende:
Hup Heerenveen! (Ajax gaat het toch wel redden)
Wat de UEFA cupquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:12 schreef Trancelocator het volgende:
Hup Heerenveen! (Ajax gaat het toch wel redden)
We zullen zien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vitesse en Rkc winnen is genoeg want nooit dat groningen bij psv wint
![]()
Dan pakt held Vandenbussche de bal de hele tijd, dus dat is geen optie.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Worden jullie ook zo gek van de fucking weg draaiende corner![]()
Iemand met een linker poot moet die corner gewoon nemen, is veel gevaarlijker.
Mensen die willen dat hun club verliestquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:19 schreef TJDoornbos het volgende:
van mij part zetten ze de bestuurder van tram 8 in de goal, als we maar verliezen vink alles best
Co Stompé "The Match Stick"quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:19 schreef TJDoornbos het volgende:
van mij part zetten ze de bestuurder van tram 8 in de goal, als we maar verliezen vink alles best
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vitesse en Rkc winnen is genoeg want nooit dat groningen bij psv wint
![]()
ja diequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Co Stompé "The Match Stick"
[afbeelding]
Het hele jaar willen ze dat ze winnen en dan lukt het niet, en nu moeten ze verliezen en dan lukt zelfs DAT nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mensen die willen dat hun club verliest![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Co Stompé "The Match Stick"
[afbeelding]
Mensen die geen seizoenskaart hebben van hun club maar er wel altijd een mening over hebben en die bij een kampioenschap altijd vooraan staan.... *snakkend naar adem*quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mensen die willen dat hun club verliest![]()
klinkt als ajax publiek............iets ergers is er nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mensen die geen seizoenskaart hebben van hun club maar er wel altijd een mening over hebben en die bij een kampioenschap wel altijd vooraan staan.... *snakkend naar adem*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |