abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 maart 2006 @ 21:22:36 #201
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_36180806
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het was een gebbetje.
Meisje, je speelt met vuur. Als je zo doorgaat dan voel ik me genoodzaakt je billenkoek te geven met een prei die net iets te lang in de koelkast heeft gelegen.
Say your prayers
pi_36181135
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:56 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik ben er al op ingegaan,
Help me even.
pi_36181204
quote:
Op zondag 19 maart 2006 20:56 schreef nikk het volgende:

En op het moment je een andere bron hebt dan SCH praten we verder.
Ik weet niet wat je bedoelt, heb jij de rede van Rutte niet gehoord dan? Geen interviews met andere kamerleden, met voorzitter Van Zaanen enz? Ik kan nu niet bij mijn dossier, heb trouwens ook geen zin om telkens dingen op te zoeken voor mensen die het nieuws niet volgen.
pi_36181741
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je bedoelt, heb jij de rede van Rutte niet gehoord dan? Geen interviews met andere kamerleden, met voorzitter Van Zaanen enz? Ik kan nu niet bij mijn dossier, heb trouwens ook geen zin om telkens dingen op te zoeken voor mensen die het nieuws niet volgen.
Als het zo uitgebreid in het nieuws is geweest moet het helemaal makkelijk zijn met een fatsoenlijke bron te komen toch?
pi_36181959
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:31 schreef SCH het volgende:

[..]

heb trouwens ook geen zin om telkens dingen op te zoeken voor mensen die het nieuws niet volgen.
Daar heb je normaal niet zo'n moeite mee.
  zondag 19 maart 2006 @ 21:53:43 #206
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36182348
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef Sickie het volgende:

[..]

Meisje, je speelt met vuur. Als je zo doorgaat dan voel ik me genoodzaakt je billenkoek te geven met een prei die net iets te lang in de koelkast heeft gelegen.
Bah, dat zal me slijmerig en koud zijn.
  zondag 19 maart 2006 @ 21:55:17 #207
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_36182412
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

Bah, dat zal me slijmerig en koud zijn.
Jah, een schoonheidsprijs zal het vermoedelijk niet winnen. Vandaar de waarschuwing. Als je lief bent dan laat ik de prei achterwege en doe ik het gewoon met de vlakke hand.
Say your prayers
pi_36284880
er valt toch nog wat te kiezen misschien bij de VVD:
quote:
103 Teletekst wo 22 mrt
Veenendaal ook kandidaat voor VVD

` Het VVD-kamerlid Veenendaal wil zich
kandidaat stellen in de strijd om het
lijsttrekkerschap van de partij.In het
programma Barend en Van Dorp zei ze dat
er een echte keuze moet zijn.Ook vindt
ze het belangrijk dat er een vrouw
kandidaat is.

Tot nu toe had behalve staatssecretaris
Rutte zich niemand gemeld als mogelijke
VVD-lijsttrekker.Om kandidaat te worden
moet Veenendaal eerst genomineerd
worden door een afdeling van de VVD.

Over haar politieke ideeën wilde
Veenendaal niet heel veel kwijt. Ze zei
nog niet te weten of ze zich duidelijk
zal onderscheiden van Mark Rutte.
toch moeten er nog meer mensen bij de VVD zich kandidaat stellen (met liefst een duidelijke agenda) voor serieuze verkiezingen
pi_36288698
Jelleke
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:04:47 #210
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36292515
ze zal zich niet echt onderscheiden en doet mee omdat er wat te kiezen moet zijn. Niet bijster motiverend om die als leider te kiezen.
Het pleit wel voor haar dat ze het doet.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_36977215
En nu zijn er al een stuk of 3 kandidaten. Het wordt steeds ondemocratischer idd.
pi_36977747
De ondemocratische VVD is in de peilingen al weer de tweede partij van Nederland

Rita
pi_36978096
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 12:04 schreef NightH4wk het volgende:
En nu zijn er al een stuk of 3 kandidaten. Het wordt steeds ondemocratischer idd.
Het lijkt Wit Rusland wel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 16 april 2006 @ 11:35:08 #214
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37000713
quote:
Rita Verdonk bang voor fraude met VVD-stemmen

Van onze verslaggevers

DEN HAAG - De twee kandidaten voor het VVD-leiderschap hebben de degens nog niet gekruist, maar achter de schermen gaat het er hard aan toe. Het campagneteam van Rita Verdonk eist een eigen waarnemer op het partijbureau omdat het verkiezingsfraude voorziet. De partijtop is volgens de Rita-getrouwen volledig op de hand van haar tegenstrever Mark Rutte.

Verkiezingswaarnemers? Wit-Rusland aan de Haagse Laan Copes van Cattenburch, waar het hoofdkantoor van de VVD is gevestigd? Waandenkbeelden, zeggen ze bij Rutte. Zijn hulptroepen kaatsen de vraag terug: als Verdonk de VVD zo weinig vertrouwt, waarom richt ze dan geen eigen partij op? Waarmee het Rita-team zijn gelijk bevestigd ziet: Rutte is van het hoofdbestuur, Rita van de leden.

Er heerst wantrouwen tussen de twee kandidaten. Eerst was er het voorstel van Rutte voor zeventien gezamenlijke debatten, dat het Verdonk-team naar de prullenbak verwees. Onder druk van het VVD-hoofdbestuur legden de twee kemphanen zich afgelopen week neer bij een moeizaam ‘8 plus 1’-compromis: acht keer samen in het land, één keer op de ledenvergadering. Daarbuiten plannen ze nog zoveel mogelijk eigen optredens.

Vervolgens kwamen de verdachtmakingen, zoals het gerucht dat Verdonk financieel wordt gesteund door Harry Mens. Onzin, stelt het Verdonk-team, onze verkiezingskas is leeg. Of dat Rutte zijn bomvolle discussie-agenda lanceerde om Verdonks campagne te dwarsbomen. Belachelijk, zeggen de Mark-fans, Verdonk durft gewoon niet.

Vanaf 10 mei kunnen de veertigduizend VVD-leden hun stem per post, e-mail of telefoon uitbrengen. Ze kunnen zich beperken tot de keuze voor één kandidaat, maar mogen ook de overige kandidaten op plaats twee en drie zetten. Een Belgische deskundige stelt op basis daarvan de uitslag vast.

Mogelijkheden te over voor fraude, zeggen ze in het Verdonk-kamp. Daarom willen haar adviseurs een eigen notaris sturen.

Bron: De Volkskrant
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37000807
Anti-establishment. Het is zo simpel en goedkoop. Ik hoop dat de VVD-leden er niet in trappen.
  zondag 16 april 2006 @ 12:00:48 #216
66825 Reya
Fier Wallon
pi_37001237
Verdonk maakt hiermee nog eens extra duidelijk dat ze in te grote mate gespeend is van tact om goed te gedijen in politieke kringen. Als politicus is het essentieel dat je zo veel mogelijk mensen te vriend houdt en dat je draagvlak weet te creeren voor jezelf en voor je ideeen. Verdonk geniet veel steun bij de VVD-kiezers; juist dan is het belangrijk dat je ook bij het VVD-kader en in hogere kringen enigszins steun - of tenminste stilzwijgende erkenning - weet te verwerfen. Als je de rest van de partij van je vervreemdt, kan je electorale retoriek nog wel eens als een boemerang op je terugkomen. Door met dergelijke dingen te komen maak je geen vrienden, en dat is voor een politicus allesbehalve ideaal.
pi_37086767
Het VVD-bestuur blundert m.i. gigantisch in deze verkiezing. Eerst door heel nadrukkelijk Mark Rutte als de kandidaat van het bestuur naar voren te schuiven, en nu weer door onduidelijkheden over de organisatie van de verkiezing te laten bestaan. Het bestuur had vooraf de voorwaarden duidelijk moeten maken, en dan heb ik het bijvoorbeeld over het aantal te houden debatten. Nu wordt dit punt een soort van koehandel tussen Rutte die er belachelijk veel wil, en Verdonk die het liefste helemaal niet debateert.
pi_37086894
Hoezo wil Rutte er belachelijk veel? Rutte houdt zich gewoon aan de afspraak die er oorspronkeljk is gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')