Blijft moeilijk hè, een beetje achter de kassa zitten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:50 schreef Furia het volgende:
[..]
misschien had ze al op de pin knop ofzo gedrukt... bij ons (andere winkel) kun je daarna niets meer eroverheen halen
Je hebt 't wel gedácht, gok ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:51 schreef Jane het volgende:
Oké, ik geef toe... 'kutkaart' heb ik niet letterlijk zo gezegd.
Wil jij dan voortaan mijn boodschappen voor me doen, Arcee?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef Arcee het volgende:
De kassameisjes zijn ook altijd supervriendelijk.
Dat wordt jarenlange therapie ben ik bang, Q.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef Q. het volgende:
Wil je er over praten?
Als je met de auto naar een winkel gaat en ook nog moet betalen voor het parkeren zou je meer dan keus zat moeten hebben door wat verder te rijden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb hier zo weinig keus in de buurt.
Ik geloof dat hem daar nu net het probleem in zat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:52 schreef hollander76 het volgende:
Mijn god, pak de folder van de week erbij en blader dat ding door en zeg wat je hebt. Als ze een greintje klantvriendelijkheid kennen knallen ze de bonus er alsnog van af en betalen ze dat terug. Probleem opgelost dacht ik zo![]()
*pin cancel*quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:50 schreef Furia het volgende:
[..]
misschien had ze al op de pin knop ofzo gedrukt... bij ons (andere winkel) kun je daarna niets meer eroverheen halen
mooi een klacht indienen, met naam enzo erbij. ze kunnen bij de AH toch niet hard genoeg redenen verzinnen om mensen te ontslaan, dus dit is je kansquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik geloof dat hem daar nu net het probleem in zat.
Mevrouw had met één blik op mijn tassen immers voor zichzelf al besloten dat ze het niet de moeite waard vond om me van dienst te zijn.
zo'n geavanceerd kassasysteem hebben wij dus nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef Paulusch het volgende:
[..]
*pin cancel*
*regelcorrectie* / *retour artikel*
Niet zo moeilijk hoor.
Ja en dus moet je het bedrijf nu straffen door er niet meer heen te gaan. Hoe moeilijk is het ? Naar een restaurant ga je toch ook niet meer als het eten smerig is ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik geloof dat hem daar nu net het probleem in zat.
Mevrouw had met één blik op mijn tassen immers voor zichzelf al besloten dat ze het niet de moeite waard vond om me van dienst te zijn.
Als je 'bij AH' afkort wordt het... 'BAH'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:51 schreef Leintje het volgende:
ik kom NOOIT bij de AH
Wat een gelul zeg, als consument hoef je dit soort gedrag niet te pikken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:57 schreef Skinnymike het volgende:
Trouwens, omdat ze 1x een foutje maken is het meteen een kutwinkel? En nu ren je naar de Edah en als je daar 1x slecht wordt geholpen dan ga je huilend naar de Super de Boer..? etc...
Dus over een aantal weken doe jij je booschappen in Duitsland of België neem ik aan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |