abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juni 2006 @ 12:39:21 #276
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_38967475
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:14 schreef __droogkloot__ het volgende:

[..]

Ik kan heel goed met mensen omgaan, maar ik wens met respect behandeld te worden, en dat lijkt me niet meer dan terecht.
respect komt van twee kanten, om te beginnen vanaf de kant van de AH-medewerker, jou dus ook.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 18 juni 2006 @ 12:41:28 #277
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_38967545
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:22 schreef __droogkloot__ het volgende:

[..]

Die euro's die je teveel pint zijn van je rekening afgehouden, dus dat is jouw geld. De gemiste bonus korting is wat anders.
je hebt er wettelijk recht op, net als teveel gepind geld; als verkopende partij ben je namelijk *verplicht* om de kortingen te geven met welke een artikel aangeprijsd is, dus of het nou om 5 cent of 50 euro gaat, werken zul je.
pi_38967620
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:40 schreef Jane het volgende:
Net boodschappen gedaan. Vraagt dat mokkel bij de kassa of ik een bonuskaart heb. 'Natuurlijk', zeg ik en ik leg hem neer. 'Oh', zegt het onnozele kind vervolgens, 'ik heb op het verkeerde knopje gedrukt, dus nu kan ik de bonus er niet meer afhalen en moet je gewoon alles betalen'.

Wat??!

'Ik dacht het niet!', zeg ik, terwijl ik me licht begin op te winden over de vanzelfsprekendheid waarop het kind verwacht dat ik de bonus door mijn neus laat boren.
'Jawel', zegt ze schouderophalend, 'dan moet je maar naar de klantenservice gaan om je geld terug te krijgen'.
Met dit kind viel overduidelijk geen normaal gesprek te voeren, dus inmiddels zeer ontstemd begeef ik me naar de klantenservice en leg daar het geval uit.

'Oh', zegt het oudere-maar-zeker-niet-intelligentere wijf bij de klantenservice, 'de computer ligt eruit, dus ik kan niet voor je zien wat je terugkrijgt. Welke bonusartikelen heb je?'
'Ik heb geen idee ', zeg ik terwijl ik nog probeer mijn stem niet te verheffen, 'maar ik heb niet voor niks zo'n kutkaart dus ik wil wel graag het geld terug waar ik recht op heb!'
De klantenservicekoe wordt nu zeer onvriendelijk en maakt duidelijk dat ze maar vindt dat ik zeur. 'Kom volgende week maar terug', zegt ze, 'en de volgende keer kan je natuurlijk ook zelf je bonuskaart geven!'

Wat??!

'DAT STOMME KIND BIJ DE KASSA DRUKT OP HET VERKEERDE KNOPJE!'
'Ja, dat kun je wel zeggen', zegt ze, 'maar dat is jouw verhaal. Ik weet niet wat er gebeurd is'.

'Ik weet het goed gemaakt', zeg ik vervolgens, 'haal al die boodschappen dan nog maar een keer door die scanner en dan zien we het ook'.
'Ja, DAT kunnen we natuurlijk niet doen', zegt de koe, 'want dan staat het straks dubbel geregistreerd in ons systeem!!!'

Let hier vooral op het gebruik van het woord 'natuurlijk'. Nee, natuurlijk kun je dat niet doen, want stel je toch eens voor dat je je klanten een beetje service verleent en ze geeft waar ze recht op hebben!! Natuurlijk kun je dat niet doen! Hoe kan ik zo stom zijn om dat te verwachten!

De koe staat nu zowat op het punt om me de winkel uit te zetten. 'Nou, volgens mij heb je niks waar bonus op zit hoor', zegt ze na een blik op mijn 2 volle boodschappentassen.
Oh? Knap dat je dat van die afstand kunt zien!
'Maar kom volgende week maar terug en dan zullen we kijken of we dan wel in de computer kunnen'.

Inmiddels stond er natuurlijk een hele groep mensen bij de klantenservice, waaronder ook een kennis van me die al mijn argumenten nog eens dunnetjes overdeed, maar het mocht niet baten. Behalve dan dat ze uiteindelijk zei dat ze me mijn geld wel wilde teruggeven als ik mijn boodschappen achterliet. Als ik op dat moment al niet zo pissig was geweest, dan was ik keihard beginnen te lachen. Ik mocht dus wel alles inleveren en dan weer precies hetzelfde in de winkel gaan halen! Alsof het dan niet 2x in het systeem zou staan!

Helaas zag ik toen dat mijn parkeertijd bijna afliep en om niet ook nog een boete te riskeren, ben ik toen toch maar vertrokken met mijn boodschappen. Maar wat een enorme kutwinkel zeg!
wat een verschrikkelijk muts ben jij dat je om die 30 cent korting zo druk loop te maken
  zondag 18 juni 2006 @ 12:45:49 #279
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_38967681
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:32 schreef Jane het volgende:
update: Ben na dit incident idd een tijdje naar de Vomar hier gegaan voor de boodschappen, maar wegens een chronisch gebrek aan assortiment, toch af en toe ook maar naar de AH. Zo ook afgelopen vrijdag en ja hoor, weer wat leuks.

Ik sta bij de kassa, wil betalen, is dat pinkastje stuk. Meisje probeerde er nog alles aan om hem weer te laten werken, maar zonder succes. Goed, kan gebeuren.
Dus ze vraagt aan me of ik het erg vind om dan even bij de klantenservice te gaan pinnen, dan zou zij het op haar kassa als 'contant' afslaan. 'Dat is goed', zeg ik en ik krijg de bon van haar mee.

Bij de klantenservice word ik vuil aangekeken door de knul aldaar (die overigens al door het meisje gebeld was voordat het meisje de kassa afsloeg).
'Ja', zegt hij onvriendelijk, 'als je dáár nu even gaat pinnen!', terwijl hij naar de pinautomaat wijst.
Dus redelijk verbouwereerd probeer ik uit te leggen dat ik ook alleen maar doe wat het meisje me gezegd heeft.
'Ja, ga nou maar pinnen, dat is toch net zo makkelijk?!', bijt de gozer me toe.
Dus oké, ik ga pinnen.

Kom ik terug bij de klantenservice, is er inmiddels een collega van hem bij gekomen.
De vrouw kijkt me aan met een blik van 'wat moet je?' en begint beschuldigend tegen me uit te vallen dat 'dit niet de goede gang van zaken is' en dat ik niet bij de klantenservice kan betalen. En oh ja, uiteraard was het ook allemaal mijn eigen schuld, want het lag vast aan mijn pasje. Dat hij al stond te knipperen voordat ik het ding had aangeraakt, ja... dat wilde ze niet horen!

HALLO!!! Ik probeer gvd gewoon te betalen!!!! Ik doe alleen maar wat jullie zeggen, maar ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd!

Nou, ik werd dus ook weer gewoon naar de kassa teruggestuurd waar ik eerder al was, want dat was de enige plek waar ik mijn geld kwijt kon. Maakt mij niet uit hoor, maar zeg dat dan gelijk!!! Stuur me niet heen en weer en doe ook alsjeblieft niet of het míjn schuld is! Eikels!

Lekkere winkel he? Die AH (in Bussum! Voordat mensen er weer over vallen).
Lekker klantvriendelijk ook!
wat een verhaal, dat moeten ze eens bij mij proberen
  zondag 18 juni 2006 @ 12:46:05 #280
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_38967690
Maar ze hebben wel wuppies
  zondag 18 juni 2006 @ 12:58:11 #281
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38968137
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 07:31 schreef FietsendeCrimineel het volgende:
Albert hein..Dat is toch dezelfde winkel waar ze geen grolsch meer verkochten? Dood aan AH!
omdat ze het 'te goedkoop' verkochtten wilde grolsch niet meer aan hen leveren, nee
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_39009550
quote:
Op zondag 18 juni 2006 12:46 schreef dubidub het volgende:
Maar ze hebben wel wuppies
Nu ook kleine oranje, vorheen alleen in rood wit blauw toch?
pi_39042067
Op dat soort momenten kan ik me nooit inhouden
pi_39042116
heb je wel een wuppie gekregen?
pi_39077190
@Jane

www.ah.nl/klantenservice/

Dien daar je klacht in.
Ik weet uit ervaring (heb er zelf gewerkt), dat je klacht dan heel serieus wordt behandeld en bij dit soort klachten ("winkelproces klachten") wordt de bedrijfsleider meestal verplicht om je binnen 48 uur na melding van de klacht terug te bellen en uitleg over de gang van zaken te geven.

Je kunt het altijd proberen (of b.v. als het nog eens gebeurt in die winkel)
pi_41436091
Ik had dit dus laatst ook. Zegt zo'n kassamuts: moet je naar de klantenservice. Ik zeg: nee hoor, jij slaat het maar gewoon terug. Na wat ge-emmer heeft ze alles teruggenomen en opnieuw aangeslagen. Dan drukt ze maar niet zo snel op een knop

Ze kunnen geen kant met je op. Dus gewoon voet bij stuk houden Vooral als het druk is
pi_41437549
Duh, AH..

Super de Boer 4 Life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')