Tssssssssssssk... Ik ga nog liever naar de noordpool...quote:
Geef me eens 1 reden. Weet je wel hoe zo'n mooi land het is? En ga nu niet over de mensen beginnen... Waarschijnlijk heb je nog nooit met een echte Amerikaan gepraat.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssk... Ik ga nog liever naar de noordpool...
Jawel, ik heb wel met echte Amerikanen gepraat (Internationaal ben ik hè)...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geef me eens 1 reden. Weet je wel hoe zo'n mooi land het is? En ga nu niet over de mensen beginnen... Waarschijnlijk heb je nog nooit met een echte Amerikaan gepraat.
Je klinkt nu wel erg als een GL'er hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jawel, ik heb wel met echte Amerikanen gepraat (Internationaal ben ik hè)...
Desalniettemin weiger ik gewoon uit principe
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je klinkt nu wel erg als een GL'er hoor.
de kapitalistische mentaliteit bedoel je?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:00 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Wil jij mij nooit meer met die terroristen vergelijken
Ik kan niet ontkennen dat het een mooi land is... Het is alleen de mentaliteit de me niet zo bevalt...
Met kapitalisme op zich is niets mis... Het is sowieso beter dan dat communistische systeem waar die terroristen voor staan...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
de kapitalistische mentaliteit bedoel je?
noem eens een land waar de uitvoering vlekkeloos verloopt ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Alleen de uitvoering laat te wensen over...
Dat land bestaat niet...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
noem eens een land waar de uitvoering vlekkeloos verloopt ?
m.a.w. je kunt nooit op vakantiequote:
quote:
Tssssssssssssk... Sinds jij in Amerika zit heb je al je principes a/d kant gegooidquote:
jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:02 schreef Querk het volgende:
? doe ik iets fout?!?!?!?!?!
nou dat dusquote:
dat is natuurlijk helemaal foutquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:23 schreef Querk het volgende:
[..]
WAT?!?! Ok, ik zeg dan niks meer....................
Waar hebben jullie last van???quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is natuurlijk helemaal fout! gewoon doen waar je zin in hebt
tis fok dus fok it !
kanariesquote:
Ja is een amerikaans iets ! Iedereen zit hier van "damn those canary's"quote:
Hoe is het daar trouwens?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja is een amerikaans iets ! Iedereen zit hier van "damn those canary's"
Toch heeft ie een paar goede punten vind ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
de Tien punten van Wilders
En dan durven mensen de SP onrealistisch te noemen. Wat is dat voor nonsens?
proestquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:52 schreef Zwansen het volgende:
Hier gaan we onder andere allemaal heen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is allicht realistischer dan die terroristische waanzin van de SPquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
tja ik vind het niet zo'n gek idee maar dan wel die grens leggen bij een voor ons onsterfelijken een niet te bereiken grens .. als je ziet wat bepaalde ceo's verdienen. En dan hebben ze als enige taak veantwoording dragenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:07 schreef Zwansen het volgende:
3 Een eerlijk delende maatschappij
Alleen wanneer iedereen kan meedelen in de welvaart, kan de kwaliteit van het leven duurzaam worden verbeterd. Daarom dienen netto-inkomens niet alleen aan een wettelijk minimum, maar ook aan een maximum te worden gebonden. Ongelimiteerde inkomens dienen immers geen redelijk belang en leggen ten onrechte beslag op geld dat beter gebruikt kan worden in de samenleving. De overheid moet over genoeg financiële middelen kunnen beschikken om basisvoorzieningen als onderwijs, openbaar vervoer en zorg in stand te houden op een kwalitatief hoog niveau. Wie niet in staat is betaald werk te verrichten, of daarvan vrijgesteld is, moet aanspraak kunnen maken op een gegarandeerde bestaanszekerheid, die het mogelijk maakt volwaardig deel te nemen aan de samenleving. Het belastingstelsel moet bijdragen aan een herverdeling van de rijkdom, waarbij de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen. Dat vereist een sterk progressief belastingstelsel op inkomen, vermogens, (vermogens-)winst en erfenissen. Via internationale verdragen moet de wereldwijde wedloop om de goedkoopste arbeidskrachten en de 'gunstigste' belastingstarieven worden beëindigd.
SP!![]()
Maximum inkomen...Dit neigt wel heel erg naar het communisme....
Enige taak verantwoording dragen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja ik vind het niet zo'n gek idee maar dan wel die grens leggen bij een voor ons onsterfelijken een niet te bereiken grens .. als je ziet wat bepaalde ceo's verdienen. En dan hebben ze als enige taak veantwoording dragenEr zijn vast wel mensen die voor minder het zwarte schaap willen zijn als het mis gaat met het bedrijf...
Maarja ik snap dat zwansen straks bergen geld gaat verdienen en op die bergen wil gaan zitten
ja je hebt ook wel gelijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Enige taak verantwoording dragen?
Praat eens met Scheepsbouwer, die de schuld van KPN in een paar jaar tijd van 23 miljard naar 8 heeft verkleind. Die is zijn geld meer dan waard hoor.
Daar wordt al vaker over gesproken. Maar wat wil je dan? Waar moet dan dat geld heen? Er wordt nu eenmaal verschrikkelijk veel geld verdiend met voetbal. Alleen de CL-rechten leveren al miljarden op. Het is toch het meest eerlijke dat de spelers het grootste deel daarvan krijgen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:29 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja en stel aub een max inkomen voor voetballers vast .. internationaal graag
erm maak alle die dingen goedkoper, steek meer geld in hooligan bestrijding, vraag niet van die absurde bedragen voor het uitzenden. Maak minder reclame. Kortom ga terug naar de Voetbal het spelletje en niet het mediacircus dat het nu isquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar wordt al vaker over gesproken. Maar wat wil je dan? Waar moet dan dat geld heen? Er wordt nu eenmaal verschrikkelijk veel geld verdiend met voetbal. Alleen de CL-rechten leveren al miljarden op. Het is toch het meest eerlijke dat de spelers het grootste deel daarvan krijgen?
Zoiets werkt toch niet, als de UEFA 10 miljoen vraagt komt er vanzelf iemand die 20 biedt, en zo verder. Enige manier voor zoiets zou zijn dat alleen de publieken het mogen kopen. Maar goed, die tijd hebben we gehad helaas.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm maak alle die dingen goedkoper, steek meer geld in hooligan bestrijding, vraag niet van die absurde bedragen voor het uitzenden. Maak minder reclame. Kortom ga terug naar de Voetbal het spelletje en niet het mediacircus dat het nu is
trouwens hoe komt het dan dat als al het geld er wel is er toch voetbal ploegen faliet gaan .. (vitesse debacle enzo)
Die kans is er altijd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:55 schreef Bosbeetle het volgende:
maarja dr is toch geen kans dat jij en ik dit soort bedragen gaan verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |