Omdat er niemand is ! gok ik !quote:
ruiten en klikken ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:45 schreef BosFrollie het volgende:
wat maken ze tegenwoordig toch mooie televisie![]()
zware bevalling die postquote:Op zondag 19 maart 2006 05:37 schreef BosFrollie het volgende:
ja en bier
quote:Op zondag 19 maart 2006 05:43 schreef BosFrollie het volgende:
[..]
ja!!!! waarom hebben ze daar geen poppetje van![]()
wel daarquote:
hou je mond, het is veel te laatquote:
het is helemaal nog niet zo laatquote:Op zondag 19 maart 2006 05:56 schreef BosFrollie het volgende:
[..]
hou je mond, het is veel te laat(whieeeeeeeeeeee wordt die ook eens gebruikt )
erm ehh ja !quote:
niet 3quote:
quote:
vroegquote:
zoals http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=940|610|602|601|4|1 ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:45 schreef BosFrollie het volgende:
wat maken ze tegenwoordig toch mooie televisie's![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 15:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zoals http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=940|610|602|601|4|1 ?
quote:
Dan moet ik eerst macromedia flash weer installerenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd sw scheit eins op met dat deing
quote:Muziek kapot moet! schreeuwt de poster van de Amsterdamse concertzaal OCCII elke maand om de daar regelmatig geprogrammeerde avond aan te kondigen. Muziek gaat ook helemaal te barsten op de eerste verzameldemo van het nieuwe label Toztizok. De verre van serieuze naam belooft verre van serieuze muziek. Vooral van de Raaskalbomfukkerz (alleen die naam al) hoef je geen weldoordachte, zinnige woorden te verwachten. Ze wisselen idiote samples af met noise, breakbeats, lelijke anglicismen (Handzaam), semi-literaire beschonken raps en buiten adem gebrachte imitaties van dierentuingeluiden. Primitieverijm noemen ze het zelf treffend. De acts TWZ en Bugbomberboy zijn minder melig, al ligt de humor op de loer. Het grappige Mr. Fox Knows The Cool Games van Bugbomberboy is geheel opgebouwd rondom tongbrekende lange zinnen vol medeklinkers uit The Fox in Socks van de schrijver Dr. Seuss. Halverwege het nummer schakelt Bugbomberboy op speelse wijze over op razende breakcore. In zijn andere bijdragen gaat het er nog minder subtiel aan toe. TWZ houdt zijn aanpak lichter. Voordat hij net als Venetian Snares en Jason Forrest (a.k.a. Donna Summer) donderdrums in een caleidoscopische draaikolk mixt, laat hij elektronische muziekdoosmelodieen vrijelijk huppelen. Als je niet bij de haren de dansvloer op gesleurd wilt worden, kun je beter naar huis gaan. In de krochten van de aarde gebeurt het. Muziek Kapot Moet! Nu!
(Gert Verbeek)
erm "kapot alles moet" heb ik ook maar van een anarchistisch blaadje gepluktquote:
nee ik moet daar toch eens dieper onderzoek naar doen ... happy hour !!quote:Op maandag 20 maart 2006 19:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
BB!
toen ik dit las;
Ik heb net iets kei handigs uitgevonden!
moest ik ineens denken aan die belgische kroeg in Boedapest, en het idee wat jij en Dragman daar hadden. Is er al enige progressie?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |