Het geluid van de hond was inderdaad samengesteld uit allerlei oorlogsgeluiden. Daardoor klonk 'ie wat mechanisch, maar het was wel heel knap gedaan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:56 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Niet echt op gelet..Als een hond?
Of zaten er allerlei oorlogselemeten in?
Eindelijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:15 schreef Gorro het volgende:
The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert (Stephan Elliot, 1994)
Hoe is dat nou? Om erachter te komen dat ik ook wel eens in jouw ogen gelijk heb?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:15 schreef Gorro het volgende:
The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert (Stephan Elliot, 1994)
Maar dankzij de extravagante outfits, mooi camerawerk en vele grappige situaties verveeld de film geen moment. ***½
Ja hoor, we hebben wel gekker gezien. Jammergenoeg haalt Yuzna het niet bij zijn magnum opus THE DENTIST maar iedereen die een slecht gevoel voor humor heeft kan deze schijf blindelings pre-orderen.quote:A killer water nun demon? Oh come on, does it
get much more ludicrous than this?
Deja vú gevoel. Volgens mij gebeurt het wel vaker, maar kan het me haast nooit helemaal meer herinnerenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:19 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Hoe is dat nou? Om erachter te komen dat ik ook wel eens in jouw ogen gelijk heb?
alleen nu met fotoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:10 schreef steeg het volgende:
jezus wat een deja vu met movietrivia
HEATquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:18 schreef Shogo het volgende:
Heat (1995)
[afbeelding]
11 jaar geleden wou ik deze al zien en tot vandaag is het er nooit van gekomen. Maar wat een film zeg.Goed verhaal, goede actie, 2 grote acteurs tegen over elkaar (Val Kilmer verdient het ook om genoemd te worden) en daarbij de geweldige stijl van Michael Mann. Sublieme film.
![]()
WALK THE LINEquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:36 schreef editor2 het volgende:
Opzich een leuke onderhoudende film alleen niet beter dan de © 1976 King Kong versie
Klopt het dat ik hiervan geen review van je kan vinden ? Was wel benieuwd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:22 schreef Sokolsky het volgende:
2. In the Mouth of Madness (Carpenter, USA, 1994)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |