alleen nu met fotoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:10 schreef steeg het volgende:
jezus wat een deja vu met movietrivia
HEATquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:18 schreef Shogo het volgende:
Heat (1995)
[afbeelding]
11 jaar geleden wou ik deze al zien en tot vandaag is het er nooit van gekomen. Maar wat een film zeg.Goed verhaal, goede actie, 2 grote acteurs tegen over elkaar (Val Kilmer verdient het ook om genoemd te worden) en daarbij de geweldige stijl van Michael Mann. Sublieme film.
![]()
WALK THE LINEquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:36 schreef editor2 het volgende:
Opzich een leuke onderhoudende film alleen niet beter dan de © 1976 King Kong versie
Klopt het dat ik hiervan geen review van je kan vinden ? Was wel benieuwd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:22 schreef Sokolsky het volgende:
2. In the Mouth of Madness (Carpenter, USA, 1994)
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:30 schreef steeg het volgende:
davinci code
Echt! hij is werkelijk briljant, eigenlijk beter dan het boek, het mysterie blijft spannend vanwege
Enkele verrassende wijzigingen. Zo is Robert Langdon een donkerder personage geworden
Niet dat je hem niet meer terugziet als de man uti het boek, maar wel sarcastischer
Als allerbeste scene moet ik de eindsexscene tussen Audrey tatou en Hanks noemen
Persoonlijk ha dik dit niet verwacht maar ik was zeer onder de iindruk dat
Ron Howard zoiets durft te doen. Hij was afgelopen nacht in de sneak.
Ik had hem zo vroeg niet verwacht maar ja
Laat je niet tegenhouden door de hype deze film is briljant.
surequote:Op zaterdag 1 april 2006 19:30 schreef steeg het volgende:
davinci code
Echt! hij is werkelijk briljant, eigenlijk beter dan het boek, het mysterie blijft spannend vanwege
Enkele verrassende wijzigingen. Zo is Robert Langdon een donkerder personage geworden
Niet dat je hem niet meer terugziet als de man uit het boek, maar wel sarcastischer
Als allerbeste scene moet ik de eindsexscene tussen Audrey tatou en Hanks noemen
Persoonlijk ha dik dit niet verwacht maar ik was zeer onder de iindruk dat
Ron Howard zoiets durft te doen. Hij was afgelopen nacht in de sneak.
Ik had hem zo vroeg niet verwacht maar ja
Laat je niet tegenhouden door de hype deze film is briljant.
Grappig, mijn lijstje ziet er ook zo uit, maar dan andersomquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:42 schreef Nepthys het volgende:
Vorige maand heb ik 50 films gezien, waarvan 2 niet voor het eerst
de beste films daarvan (allemaal een 8):
Being There (1979)
The Kid (1921)
Frankenstein (1994)
Vampires (1998)
Léon (1994)
Some Like It Hot (1959)
...en de slechtste:
Book of Shadows: Blair Witch 2 (2000) - 4
The Ambulance (1990) - 4
Dünyayi kurtaran adam (1982) - 4
Night of the Lepus (1972) - 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel mooi en gelukkig weer veel beter dan deel 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 8/10
Sea of Love - Wel een degelijke thriller. Beetje simpel misschien, maar ach. Pacino en Goodman gaf ook wel een leuk resultaat. Hier en daar een klein beetje spanning, maar echt spannend wordt het nergens. Leuk zo tussendoor. 6/10
[edit]
Gisteravond nog:
Coffee and Cigarettes - Project waar JJ in '86 mee begonnen is en inde loop der jaren afgemaakt heeft. Elf korte films over mensen die kletsen tijdens een bakje koffie met een sigaret. Dan weer grappig, dan weer triest, mooi gemaakt en de tijd racet voorbij. Hoogtepunten voor mij waren "Twins", "Somewhere in California", "Cousins", "Cousins?" en "Delirium". 7/10
[ Bericht 24% gewijzigd door RuneRose op 02-04-2006 16:51:34 ]
quote:Op zondag 2 april 2006 10:25 schreef kinky_queen het volgende:
ELVIS MEETS THE SPIDER-PEOPLE FROM HELL
En dat is precies wat er gebeurt. Elvis zingt in de hel als er plotseling vreemde mannetjes uit de grond komen die zich voorstellen aan hem
Geinig filmpie in de traditie van BAMBI MEETS GODZILLA
[afbeelding]
Dat niet, maar hij was wel erg goed.quote:Op zondag 2 april 2006 22:22 schreef Sokolsky het volgende:
De beste Amerikaanse film van 2005?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |