Wel , ik vindt dit eigenlijk niet eerlijk van Mirage , zomaar zonder reden .quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:30 schreef UncleScorp het volgende:
als opwarming voor het opruimen van de 911-topics
womenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:33 schreef totsy het volgende:
[..]
Wel , ik vindt dit eigenlijk niet eerlijk van Mirage , zomaar zonder reden .
Voor zover ik gezien heb, ging het er alleen maar om dat sommige topics vrij gehouden werden van discussie, omdat ze bedoeld zijn als een soort vergaarbak van ondersteunende materialen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Eigenlijk is het ook niet zo relevant of het wel of geen feiten zijn, de manier waarop het bewijsmateriaal wordt gepresenteerd en bediscussieerd vind ik veel storender. Ik kan zo een paar plaatsen aanwijzen waar gewoonweg niet wordt getolereerd dat je het aangedragen materiaal in twijfel trekt, ook al gebruik je daar hele gezonde argumenten voor. En kritiek daar weer op is helemaal uit den boze.
Waarom worden het dan feiten genoemd? Ik zit het pentagon topic van oversight nog even door te scrollen, over het algemeen zijn wat hij noemt feiten gewoon aannames.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:44 schreef iteejer het volgende:
Voor zover ik gezien heb, ging het er alleen maar om dat sommige topics vrij gehouden werden van discussie, omdat ze bedoeld zijn als een soort vergaarbak van ondersteunende materialen.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:21 schreef totsy het volgende:
@ Mirage
Waarom : opruimslotje ? bij het Robbert -topic ?
Ja, ik dacht het al hoor, maar je had het toch kunnen erbij zetten dat je ging opruimen, ik verstond het anders hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:47 schreef Mirage het volgende:
[..]je weet niet wat een opruimslotje is ?
Ik vind het onnodig hoe men weer tegen elkaar heeft lopen etteren.
En als ik vooraan begin met opruimen en menkan doorposten is er dus geen eind aan het opruimen.`
Een opruimslot is dus een tijdelijk slot voro zolang het opruimen duurt.
Dat heeft niets met eerlijkheid of oneerlijkheid te maken.
Gewoon praktisch.
enkele quotes:
"ik denk dat de tijd rijp is voor jou voor ene psychiater"
" Jij bent gewoon een wandelend argument voor de opvatting dat zit soort zweverige troep voor compleet ontspoorde labielo's is."
"Als ik zelf ook schizofreen word ben ik het ongetwijfeld met je eens.""
" Tsja in jouw wereldje is het belangrijk dat je alleen hoort en ziet wat je wil, stel je voor dat werkelijkheid is niet zo fantastisch en geweldig blijkt te zijn als je eigen hersenkronkeltjes..."
enzovoort enzovoort.....
Om te húilen gewoon.
één ding tegelijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:30 schreef UncleScorp het volgende:
als opwarming voor het opruimen van de 911-topics
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:49 schreef totsy het volgende:
[..]
Ja, ik dacht het al hoor, maar je had het toch kunnen erbij zetten dat je ging opruimen, ik verstond het anders hoorpruimslotje, zo van ik ruim jullie hier allen weg .
Wat errug![]()
Blijkbaar wil OS dit dus niet in zijn topics terug zien. Hij doet andere meningen af als geen feiten en verwijst mensen stug door naar een post in FB waarin hij verklaart dat mensen alleen mogen posten als ze hem vooruit kunnen helpen. Dan ben je niet respectvol en verdraagzaam naar andere mensen en meningen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:40 schreef iteejer het volgende:
Ben je bereid, ben je verdraagzaam genoeg, om andere meningen die in jouw ogen onwaar zijn, toch een kans te geven - cq, ben je bereid tge erkennen dat jouw waarheid geen universele waarheid hoeft te zijn.
Dat is de kernvraag in Truth, en de kern van de onverdraagzaamheid.
Ja doen Mirage ... ban mij en laat het ettertje maar lekker verderdoen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:55 schreef klez het volgende:
9/11 Van (pseudo-)scepticus tot believer???
Doe eens modden voor ik mezelf teveel laat meeslepen door het kinderachtige persoonlijke gedoe van Unclescorp met name.
Straks krijg ik weer de schuld als hij hier komt huilen...
edit: Alsjeblieft? Was ik nog vergeten...![]()
Je bent er zo te zien niet vies van om in die slachtofferrol te springen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:07 schreef UncleScorp het volgende:
Ja doen Mirage ... ban mij en laat het ettertje maar lekker verderdoen.
![]()
Jaaaaaa goed héquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:10 schreef natte-flamoes het volgende:
Je bent er zo te zien niet vies van om in die slachtofferrol te springen.
Je moet even voor de gein terugbladeren naar pagina 2 en 3 van het topic wat klez hierboven quote en die 1e 2 reacties die je post lezen. Je bent daar niet inhoudelijk bezig, maar zit (vooral in de 2de) post op de persoon te spelen. Vervolgens krijg je daarop van klez een reactie vandezelfde strekken, en dan ga jij aan het eind roepen dat de ander begon.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jaaaaaa goed hé
![]()
![]()
![]()
Toch liever slachtoffer zijn dan een ettertje![]()
Mail ivm mailquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:16 schreef Mirage het volgende:
Het is in ieder geval een vooruitgang dat jullie het hanengevecht naar hier hebben verpaatst en het topic niet verder verbaggeren.
Ja zullen we hier verder gaan...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:16 schreef Mirage het volgende:
Het is in ieder geval een vooruitgang dat jullie het hanengevecht naar hier hebben verpaatst en het topic niet verder verbaggeren.
mail ivm mail voordat de andere mail kwam al vermailtquote:
George Bush aan de macht door nazi geldquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
mail ivm mail voordat de andere mail kwam al vermailt![]()
dank je wel![]()
Och, je hoeft wmb niet alles eruit te halen, dat gekibbel geeft nl. aan hoe gevoelig de tegenstellingen zijn. Wel zou het goed zijn dat je nog eens herhaalt dat het vooral om een theoretisch onderwerp gaat en dus niet alleen binnen het onderwerp 9/11 ligt. (Uiteraard stoppen dan de replies natuurlijk, maar goed.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:19 schreef Mirage het volgende:
Ryan3,
Je topic begon goed.
Het is alleen voor een groot deel uitgedraaid op het daadwerkelijk bespreken van 9/11 ( of beter gezegd: het bekibbelen van bronnen, gebeurde zaken en elkáár )
Wil je nagenoeg alles gedelete hebben om weer tot de basis te komen.. (dus ook best interessante maar eigenlijk offtopic posts die er ook tussen staan maar wel meehelpen aan het verder wegdraven van het onderwerp richting ander gekibbel) de vraag in de OP, wil je alleen een groot deel van het kibbelen op de persoon eruit en daarna een post waarmee we weer ontopic gaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |