Ik snap er niets van! Wat bedoel je met "om te zien wat zo'n topic doet voor TRV"?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
RdS staat binnenkort ook centraal, nu staat die niet centraal om te zien wat zo'n topic doet voor TRV.
De andere twee vallen onder de ongeschreven regel om een topic pas centraal te maken na een bepaald aantal dagen. De verwachting was dat deze topics toch weer snel zouden verdwijnen.
De directe meerwaarde voor TRV. Zoals ik ook aan Jag uitgelegd heb.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ik snap er niets van! Wat bedoel je met "om te zien wat zo'n topic doet voor TRV"?
Enige ervaring en zoeken in de archieven van TRV leert dat dit soort spelletjes en opsomtopics even leuk zijn en dan vanzelf weer verdwijnen in de vergetelheid. Voorlopig zie ik nog geen directe aanleiding om ze te stoppen, beleid voor te ontwikkelen of wat dan ook. Maar de invasie van spelletjes als in TTK zit natuurlijk wel in het achterhoofd.quote:En waarom was de verwachting dat topics zouden verdwijnen? Is die verwachting weer bijgesteld ofzo?
Dan kan ik haast wel voorspellen dat het centraal maken geen succes is. Diego is geband dus dat scheelt meteen 32 postst per dag.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:27 schreef DutchTrain het volgende:
Precies, via de AT lijst, via de FP tracker, of de postgeschiedenis / myAT / bookmarks van een andere user. Als je mee wil helpen met de evaluatie daarvan ben je welkom. Ik stel voor dat we de SC drie topics lang centraal houden, net zolang als die sticky is geweest
Hou nou eens op zeg. Hoeveel users moeten er nog komen vertellen dat het niet handig is voordat dat eindelijk doordringt? En dat users er ook van 'profiteren' weet je helemaal niet. Dat is slechts jouw interpretatie van wat cijfertjes.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:06 schreef DutchTrain het volgende:
Zie hierboven. De users die het meest geprofiteerd hebben van de centrale topics hebben niet gereageerd.
Alle vier?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:09 schreef k_man het volgende:
Wat denk je dat het uiteindelijk effect zal zijn van de verziekte sfeer als gevolg van het hartgrondig en hooghartig negeren van zo ongeveer alle vaste users hier? Positief?
Maakt me meteen weer duidelijk hoe serieus we deze hele discussie moeten nemenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef k_man het volgende:
In oorlogen, de liefde, voetbal en FB-topics zijn alle middelen geoorloofd.
Dat het voor de vaste users niet handig is, betekent nog niet dat het voor de rest van de FOK!'ers niet werkt. We proberen er in ieder geval alles aan te doen om de verschillende types topics ten volle te benutten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:09 schreef k_man het volgende:
Hou nou eens op zeg. Hoeveel users moeten er nog komen vertellen dat het niet handig is voordat dat eindelijk doordringt? En dat users er ook van 'profiteren' weet je helemaal niet. Dat is slechts jouw interpretatie van wat cijfertjes.
Negerenquote:En dan nog eens wat. Je kunt je wel blind staren op de cijfers, maar dan vergeet je een belangrijk punt. Wat denk je dat het uiteindelijk effect zal zijn van de verziekte sfeer als gevolg van het hartgrondig en hooghartig negeren van zo ongeveer alle vaste users hier? Positief?
Nou, ik heb ook even in 3 minuten een analyse gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat de mensen die in raad de stad posten, verder eigenlijk niet in travel posten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De directe meerwaarde voor TRV. Zoals ik ook aan Jag uitgelegd heb.
Simpel gezegd: weten waar de users vandaan komen, waardoor ze aangetrokken worden en waar ze naar toe gaan.
Ik vroeg me af waarom je was gebruikte.quote:[..]
Enige ervaring en zoeken in de archieven van TRV leert dat dit soort spelletjes en opsomtopics even leuk zijn en dan vanzelf weer verdwijnen in de vergetelheid. Voorlopig zie ik nog geen directe aanleiding om ze te stoppen, beleid voor te ontwikkelen of wat dan ook. Maar de invasie van spelletjes als in TTK zit natuurlijk wel in het achterhoofd.
Niet helemaal waar, ETA, Zephyrus, Rostek en fanneke zijn regelmatige posters in TRV. Maar zij kunnen de weg naar RdS altijd wel vinden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:33 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, ik heb ook even in 3 minuten een analyse gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat de mensen die in raad de stad posten, verder eigenlijk niet in travel posten.
Gaat gebeurenquote:Kortom: uit het zicht met dat topic.
Wat bedoel je met deze vraag en wat wil je ermee?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:21 schreef static het volgende:
Doe eens wat onderbouwde positieve feedback van de users? Ik heb er denk ik overeen gelezen (overkomt me wel vaker).
quote:Wat betreft de mods vind ik niet dat we ooit te klagen hebben gehad, inclusief tot op de dag van vandaag. Je kan toch moeilijk ontkennen dat we geluk hebben met Liejannuh, YPPY, Lucille, UIO en Dutchtrain; zeker als je ziet wat er verder soms aan mods rondloopt.
quote:Voor de rest geen op- of aanmerkingen, prima mods hier
Ofquote:Als relatieve buitenstaander kan ik wel zeggen dat ik Travel qua moderatie één van de meest constante fora van FOK! vind. Het is al jaren één van de weinige subfora waar inhoud de boventoon voert boven slowchat en verbaggering van topics.
voor een TT veranderingquote:ok dank je!
voor een antwoord op een vraagquote:Dankjewel!
Heb je nou een complete boterberg op je voorhoofd geplakt ofzo?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat bedoel je met deze vraag en wat wil je ermee?
Bedoel je zoiets als:
[..]
[..]
[..]
Of
[..]
voor een TT verandering
[..]
voor een antwoord op een vraag
Dat heb ik hier al gedaan. In het andere topic bewust nog niet gedaan, omdat het dan lijkt alsof er niemand meer mag reageren.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:55 schreef YPPY het volgende:
Inderdaad. Als je mensen nu even bedankt voor het meedenken en de feedback zijn ze misschien geneigd nog eens wat te zeggen waar je wat aan kunt hebben.
Dank je voor deze voorzetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:55 schreef YPPY het volgende:
Bedankt voor jullie repons! Het zou nog leuker zijn als er nog meer verschillende users zouden reageren, dus kom naar op met je tips en opmerkingen!
Waarom ben jij eigenlijk gestopt met modden YPPY?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:55 schreef YPPY het volgende:
Bedankt voor jullie repons! Het zou nog leuker zijn als er nog meer verschillende users zouden reageren, dus kom naar op met je tips en opmerkingen!
't gaat nog niet ergens over... ik zal het eens richting TRV sturenquote:Op zondag 2 april 2006 14:58 schreef Jaguarized het volgende:
Past Cádiz niet beter in WGR, LIF of OUD? Au Pair in het buitenland. Stage en studeren in het buitenland zit ook in SES afgezien van het feit dat het in het buitenland is.
Het staat niet in de notes Liejannuh, dus ik heb geen flauw idee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:57 schreef Liejannuh het volgende:
Mooiste natuurgebieden in Nederland
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de link die weg is gehaald door Lucille. Mag het ding ergens anders worden gepost ofzo?
Spam mag dan misschien wel niet, maar het kan best een leuke en interessante site zijn.
En mocht het niet lukken om er iets TRV's van te maken, dan kan het altijd nog een leuk Au Pair topic worden met nuttige tips.quote:Op zondag 2 april 2006 22:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
't gaat nog niet ergens over... ik zal het eens richting TRV sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |