Ok, prima, maar hoe lang duurt het voordat de users je kunnen overtuigen dat e.e.a. gewoon niet werkt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En met uitproberen bedoel ik ook fouten maken
Zoals in die post ook staat is daar (wederzijds) vertrouwen en tijd voor nodig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:08 schreef static het volgende:
Ok, prima, maar hoe lang duurt het voordat de users je kunnen overtuigen dat e.e.a. gewoon niet werkt?
Daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:16 schreef YPPY het volgende:
Welke oude TRV waarden wil je minder gaan respecteren?
Ja en als diegene het topic geopend heeft kan diequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:16 schreef YPPY het volgende:
En ik kan moet goed voorstellen dat k_man er geen zin meer in heeft weer een uitgebreide openingspost te maken. Iemand met een vraag kan net zo goed een nieuw topic openenen ipv het lezen van het al bestaande topic.
Ideeën over rijtjestopics, slowchat, leuke posts in serieuze topics etc.quote:Welke oude TRV waarden wil je minder gaan respecteren?
Ik snap idd ook niet hoe de sfeer gaat verbeteren van het door de strot geduwd krijgen van die recycletopics.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:16 schreef YPPY het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, wil je o.a. de slechte sfeer verbeteren door de pijltjes topics te gebruiken?
Meer, minder, verplicht, verboden?quote:Ideeën over rijtjestopics, slowchat, leuke posts in serieuze topics etc.
klopt, maar als ik een OP zou kunnen maken voor elk topic, dan was ik wel reisboekschrijver geworden';)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:47 schreef YPPY het volgende:
Even een tip tussendoor: je kunt een openingspost altijd nog aanpassen.
Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.quote:Meer, minder, verplicht, verboden?
Goeie tip. Als ik dat zie, dan doe ik dat uiteraardquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:04 schreef YPPY het volgende:
Je hoeft toch zelf geen openingspost te maken? Het is vaak een kwestie van een linkje veranderen of een zinnetje toevoegen.
Beide. De Wiki biedt ook nog mogelijkheden daarvoor. In een aantal centrale topics heb ik in ieder geval de klacht van een user zien staan dat hij/zij een mooie OP verwacht had.quote:Als je normale topics met een mooie OP om wilt gaan bouwen, worden de centrale topics dan niet een doel op zich ipv een middel om een forum overzichtelijker te maken?
Voornamelijk beoordelen op de toegevoegde waarde die die hebben, zonder ze direct te verbieden of er een policy voor te maken.quote:Die volgorde was totaal uit de luchtgegrepen, ik vroeg me gewoon af wat je met ' rijtjestopics, slowchat, leuke posts in serieuze topics etc.' wilt gaan doen.
Daar verschillen de meningen over. En sommigen willen nou eenmaal dat alles wat je doet in een policy of FAQ verantwoord staat om te voorkomen dat users slachtoffer worden van willekeur.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:15 schreef YPPY het volgende:
Wat is bij dat laatste het verschil dan met nu? Het lijkt me dat je zoiets toch al doet?
Ik ook, maar ik ben eigenlijk vooral voor werk bezig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:15 schreef YPPY het volgende:
En ik heb dus een vrije dag vandaag. Gezellig he?
Er spelen wat privé-kwesties. Dat is al een tijdje gaande. Ik voel niet de behoefte om daar verder over uit te wijden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:48 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg, hoe is het eigenlijk met UIO?Is die op vakantie naar een warm oord in deze koude (voor NL'ers) tijden?
Heb hem al een tijdje niet in FB gezien.
Tja, je geeft het zelf al aan. De meerwaarde is nul, alleen staan de centrale topics nu op een totaal onlogische plek.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zie dat ik weinig gemist heb de afgelopen dagen.
Eerlijk gezegd snap ik de commotie niet zo goed. Het enige verschil is nu dat de centrale topics een stukje naar beneden staan in het subforum zelf. [..] Het grote voordeel van de nieuwe systematiek is dat we in één oogopslag zien welke discussies er op dit moment spelen als we in TRV komen. Die discussies verdwijnen nu niet geruisloos tussen de centrale topics.
Dus wat is nu het probleem?
Dat vind jij, dat vindt DT, maar verder niemand. Dát is het probleem.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee, de centrale topics staan nu op een logische en overzichtelijke plek
Honderden posts (waaronder ook kwalitatieve) en views meer in nieuwe topics in TRV zeggen mij dat meer mensen dat vinden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:53 schreef k_man het volgende:
Dat vind jij, dat vindt DT, maar verder niemand. Dát is het probleem.
Dat was het inderdaad dat ons deed besluiten dit geslaagde experiment voort te zetten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:06 schreef k_man het volgende:
Kut. Ik had vandaag nooit zoveel nieuwe kwaliteitstopics moeten openen.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Honderden posts (waaronder ook kwalitatieve)
Ben je het ene moment selectief bezig, ga je nu weer allerlei eigenschappen toedichten aan mijn posts die er eerst niet waren. Beetje jammer dit.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:22 schreef k_man het volgende:
Ik vond dat je het zo aandoenlijk formuleerde. Niet alleen honderden posts, maar er zaten zelfs een paar kwalitatieve tussen! Nou de vlag mag in top hoor.
Allerlei eigenschappen maar liefst. Een beetje dichterlijke vrijheid om de ironie iets aan te zetten. No more, no less.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben je het ene moment selectief bezig, ga je nu weer allerlei eigenschappen toedichten aan mijn posts die er eerst niet waren. Beetje jammer dit.
Ik vind van wel.quote:Geef nou eens een goed tegenargument dat ik mee kan nemen in de discussie. Vooralsnog kom je niet verder dan dat je een stukje naar beneden moet scrollen om de centrale topics te zien. Dat weegt niet op tegen de meerwaarde die DT en ik al meerdere malen benoemd hebben.
Daarom. Maar ik heb niet altijd iets inhoudelijks te melden over topics die ik wel wil volgen. Vandaar.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Tot op heden schatte ik jou in als iemand die wel een beetje inhoudelijke post kon maken. Een tvp zal je dus wel niet nodig hebben.
Dan zul je de ironie in mijn post ook wel begrijpen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:52 schreef k_man het volgende:
Allerlei eigenschappen maar liefst. Een beetje dichterlijke vrijheid om de ironie iets aan te zetten. No more, no less.
Daarover verschillen we dan van mening.quote:Ik vind van wel.
Dat hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er spelen wat privé-kwesties. Dat is al een tijdje gaande. Ik voel niet de behoefte om daar verder over uit te wijden.
Het begin van het eindequote:Op zondag 19 maart 2006 07:16 schreef k_man het volgende:
In DIG zijn de centrale topics alweer afgeschaft.Nu de rest nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |