abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36115572
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:50 schreef k_man het volgende:
We hebben het nu ruim een week geprobeerd ja. Dan kun je wel aankomen met wat - op z'n minst - discutabel geïnterpreteerde cijfers, maar dat zegt me veel minder dan alle ontevreden reacties hier.
Met 'hier' bedoel je TRV? Of bedoel je FOK! ?
In week 1 zijn er een paar die er problemen mee hebben en een paar die er profijt van hebben gehad. Dat is alles wat ik kan zeggen.
quote:
Ik krijg haast het idee dat TRV in grote problemen verkeert. Alles moet uit de kast getrokken worden voor meer topics, meer views, meer users. Of dat het nou leuker maakt in TRV of niet. Heb je zelf bedacht dat we die kant op moeten of vindt het bevoegd gezag dat TRV niet goed genoeg loopt ofzo?
Daarover is intern geëvalueerd. En met de uitkomsten uit die evaluatie zou ik graag wat doen.
En ik kan mij FB topics herinneren die spraken over een slechte sfeer etc.
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 11:51 schreef k_man het volgende:
Het motiveert niet bepaald om energie in zoiets te steken als er naast het 'centrale topic' nog van alles en nog wat geduld wordt hoor.
Wat wordt er dan 'geduld' dat in strijd is met de OP van een centraal topic

Om mee te nemen naar het volgende topic:

Ik zou graag wat meer tijd kunnen steken aan het voltooien van een aantal nieuwe topics die ik hier heb klaarstaan. Voor constructiviteit sta ik open, maar daar wil ik wel het vertrouwen voor terug dat ik hier één en ander kan uitproberen. En met uitproberen bedoel ik ook fouten maken (zoals een te vroege merge van het Berlijn topic), experimenteren met nieuw opties en de oude waarden in TRV wat minder respecteren.

AMEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')