quote:Op maandag 20 maart 2006 19:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Vandaag naar de dokter geweest. Ze kon spijtig genoeg alleen maar 'placenta'geluiden laten horen...En af en toe een klop, wat een beweging zou moeten zijn.
Ik geloof nog steeds niet dat er echt eentje inzit.
Blijkbaar.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]Bass-Miss... heb jij een lawaaiïge placenta?!
Hee! Hoe is het met je?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:19 schreef Meimeltje het volgende:
Tazz sterkte met je vrouw, hopelijk is alles snel weer ok!
Geduld? Wasda?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:47 schreef Sugar het volgende:
Bass-Miss, volgende keer ga je helemaal smelten bij het horen van het hartje.Maar aaargh, geduld, he? Daar ontbreekt het mij aan bij alles nu. Ik hoop maar dat jij het wel hebt.
![]()
Tot nu toe alles nog ok hoor!!quote:
Sterkte mevrouw en meneer Tazz!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:39 schreef Tazz het volgende:
Allemaal bedankt voor de reakties, kom net weer uit het ziekenhuis (mag tot 21.30 uut blijven). De schrik al weer een beetje te boven (allebei trowuens). mevr. Tazz weet eigenlijk ook wel dt dit het beste is. We gaan het positief bekijken en hopen dat ze nog voor het weekend weer thuis is.
die van mij ook nietquote:Op maandag 20 maart 2006 19:32 schreef nanalune het volgende:
En ik vind dat het zomer moet worden.. mijn winterjas past niet goed meer...
![]()
Dat is vervelend dat je niet goed kan slapen, misschien helpt zo'n kussen idd.. ik wist nooit wat ze met zo'n kussen bedoelden.. een aantal clienten op mijn werk hebben er ook zo'n 'één om in een goede houding te blijven slapen, maar ik denk dat het best fijn is.Ik slaap nu met een aantal 'hoofdkussens in mijn bed, maar na een half uur trap ik ze er shagerijnig weer uit..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:47 schreef CrazyMoon het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij de griep, voel me al een paar dagen niet zo lekker. Vannacht niet geslapen, ik weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen. Op mijn linkerzij wil niet en op mijn rechterzij wil niet, want dan begint de baby gelijk te schoppen, en hard! Gisternacht heeft de baby een paar keer keihard in mijn ribben geschopt, pffff... pijnlijk!! Vannacht was ie ook ontzettend druk, ik kon niet in slaap komen, ik kon niet doorslapen, heb dus lekker veel wakker gelegen.
Ik denk dat ik toch maar zo'n voedingskussen aan ga schaffen, dat moet erg fijn zijn om bij je in bed te hebben.
Mijn winterjas (erg getailleerd) pas ik al niet meer sinds Oud en Nieuw...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:47 schreef CrazyMoon het volgende:
[..]
die van mij ook nietmet een dikke trui kan ik mijn jas niet meer dichtkrijgen, en met een dun shirtje nog net
(..)
Ik denk dat ik toch maar zo'n voedingskussen aan ga schaffen, dat moet erg fijn zijn om bij je in bed te hebben.
hihi de hele week dus ook, en juist 's avonds.. komt net verkeerd uit dus..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:31 schreef snoopy het volgende:
De 9-maandenbeurs is donderdag en vrijdagavond ook open.
in het kraamzorgfoldertje staat dat een bedzeiltje verplicht is, máár ónder het gedeelte moet liggen waar het hoofdje komt, dus dat de baby er niet op kan stikken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:28 schreef Martineke het volgende:
[..]
[bemoeimodus aan]
zeiltje mag niet in het babybedje ivm verstikkingsgevaar.
[bemoeimodus uit]
waar gebruikte je het voor dan? Ik had het dus wel gekocht, maar de kraamverzorgster zei dat het niet mocht en onnodig was ook eigenlijk en eigenlijk was ik dat wel met d'r eens.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:16 schreef E.T. het volgende:
zeiltje is hier wel gebruikt. Wel idd niet ter hoogte van het hoofdje en ook bij het voeteneind niet helemaal, zodat als de kruik lekt dit niet op het zeiltje kan lekken.
dan zullen wij es ff kijken of we het kunnen zien menicolequote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:34 schreef MeNicole het volgende:
Wij vanmorgen de grote checkup gehad in het ziekenhuis!! Alles was helemaal perfect en zo mooi om te zien. Stak zelfs ff zijn duim omhoog. En nu weten we ook wat het word![]()
![]()
Maar dat zeg ik lekke nog nietZal is kijken of ik de echo's online kan krijgen
![]()
dus het stak niet háár duim omhoog?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:34 schreef MeNicole het volgende:
Wij vanmorgen de grote checkup gehad in het ziekenhuis!! Alles was helemaal perfect en zo mooi om te zien. Stak zelfs ff zijn duim omhoog. En nu weten we ook wat het word![]()
![]()
![]()
Was volgens mij voor als ze eens zouden doorlekken zodat niet het matras meteen vies zou worden. Hier had de kraamverzorgster ze dus wel op de bedjes gedaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:15 schreef Belana het volgende:
[..]
waar gebruikte je het voor dan? Ik had het dus wel gekocht, maar de kraamverzorgster zei dat het niet mocht en onnodig was ook eigenlijk en eigenlijk was ik dat wel met d'r eens.
magoe, dat schijnt altijd erg verschillend te zijn dat soort dingen...
Tuurlijk, is ook zo, Belana. Maar zij hebben de kennis van zaken en ik verwacht van hen dat ze doorvragen over mogelijk gevaarlijke klachten. Wist jij dat extreme jeuk op een leverfunctie-afwijking kan duiden en dat je daar je kindje aan kunt verliezen? Ik niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:38 schreef Belana het volgende:
heej, het blijven gewoon mensen hoor mammietje en ik zou er wel van uit gaan dat ze evengoed het beste met je voor hebbensucces!
Ow, nou jij dat zegt denk ik, ja, das waar ook...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef Mammietje het volgende:
Ik dacht dat het bij de 2e altijd langer duurde om in te dalen...
Staat ook helemaal nergensquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:34 schreef MeNicole het volgende:
Wij vanmorgen de grote checkup gehad in het ziekenhuis!! Alles was helemaal perfect en zo mooi om te zien. Stak zelfs ff de duim omhoog. En nu weten we ook wat het word![]()
![]()
![]()
Ja, inderdaad komt het wel weer goed, tenminste tot nog toe. Mevr. Tazz vanmiddag weer uit het ziekenhuis opgehaald. Haar bloeddruk was gelukkig weer een eind gezakt, wel iets verhoging van eiwit in de urine, bloed is verder OK. Als eiwit hoger zou zijn, icm de bloeddruk, was er kans op zwangerschapsvergiftiging.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:46 schreef Fully het volgende:
Sterkte mevrouw en meneer Tazz!
Komt vast goed allemaal![]()
ik heb vanmiddag de kaartjes terug gebracht. Zelfs ik had er best wel veel zin in, maar gezien de omstandigheden is het misschien maar beter thuis te blijven...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:30 schreef nanalune het volgende:
ik moet werken als de 9 maandenbeurs er is... de hele week, én het weekend..Maja kan ik ook niet teveel uitgeven.. alles heeft z'n voordelen.. toch...
...?
Het is natuurlijk veel beter dat het kind nog in de buik blijft, we zijn nu al wel op de 31 weken, maar toch. Hou langer in de buik, hou beter...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die beurs lijkt me nu niet zo'n goed plan. Wel jammer, maar goed... als dat betekent dat jullie kindje nog even wat langer kan blijven zitten maakt het dat al weer iets makkelijker, toch?
Fijn dat mevr. Tazz mee naar huiz mocht!
Dat gevoel had ik ook heel erg. Maar denk inderdaad dat dat heel normaal isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik ben weleens bang dat ons kind een moeilijk kindje wordt. Als in auti, adhd of misschien wel met het syndroom van down. Dit heeft natuurlijk bijna iedereen, maar toch wilde ik het even kwijt....![]()
Ja, precies, je gaat maar door. Dat zie ze zelf nu ook in, maar ze is enorm geschrokken, ligt nu al lekker in bed, ik moest haar wachtwoord van de PC veranderen, ze wil (lees: moet) dit nu echt gaan doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:29 schreef Karin het volgende:
Ik vond zitten achter mijn pc ook rusten bijvoorbeeldJe voelt je niet ziek dus je gaat lekker door.
Doe maar even extra lief zijn dan Tazzquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:40 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ja, precies, je gaat maar door. Dat zie ze zelf nu ook in, maar ze is enorm geschrokken, ligt nu al lekker in bed, ik moest haar wachtwoord van de PC veranderen, ze wil (lees: moet) dit nu echt gaan doen.
Ik heb dat ook heel erg, hoort er een beetje bij.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik ben weleens bang dat ons kind een moeilijk kindje wordt. Als in auti, adhd of misschien wel met het syndroom van down. Dit heeft natuurlijk bijna iedereen, maar toch wilde ik het even kwijt....![]()
* Tazz is altijd lief voor mevrouw Tazz, ene dag liever dan de andere..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Doe maar even extra lief zijn dan Tazz
Dat had ik dus heel erg. Ik dacht telkens als er een kindje geboren werd hierzo: Allemaal gezond dus dan is er vast met die van mij iets mis want het moet een keer mis gaan. Is misschien heel stom maar ja gevoel doe je nix aan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:48 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel erg, hoort er een beetje bij.
Voor mijn gevoel moeten ergens de uitzonderingen vandaan komen zeg maar, dan zie ik mijn omgeving kindjes geboren worden en hier op Fok! ook, dan denk ik dan zal er bij wel iets bijzonders gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |