quote:Op maandag 20 maart 2006 19:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Vandaag naar de dokter geweest. Ze kon spijtig genoeg alleen maar 'placenta'geluiden laten horen...En af en toe een klop, wat een beweging zou moeten zijn.
Ik geloof nog steeds niet dat er echt eentje inzit.
Blijkbaar.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]Bass-Miss... heb jij een lawaaiïge placenta?!
Hee! Hoe is het met je?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:19 schreef Meimeltje het volgende:
Tazz sterkte met je vrouw, hopelijk is alles snel weer ok!
Geduld? Wasda?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:47 schreef Sugar het volgende:
Bass-Miss, volgende keer ga je helemaal smelten bij het horen van het hartje.Maar aaargh, geduld, he? Daar ontbreekt het mij aan bij alles nu. Ik hoop maar dat jij het wel hebt.
![]()
Tot nu toe alles nog ok hoor!!quote:
Sterkte mevrouw en meneer Tazz!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:39 schreef Tazz het volgende:
Allemaal bedankt voor de reakties, kom net weer uit het ziekenhuis (mag tot 21.30 uut blijven). De schrik al weer een beetje te boven (allebei trowuens). mevr. Tazz weet eigenlijk ook wel dt dit het beste is. We gaan het positief bekijken en hopen dat ze nog voor het weekend weer thuis is.
die van mij ook nietquote:Op maandag 20 maart 2006 19:32 schreef nanalune het volgende:
En ik vind dat het zomer moet worden.. mijn winterjas past niet goed meer...
![]()
Dat is vervelend dat je niet goed kan slapen, misschien helpt zo'n kussen idd.. ik wist nooit wat ze met zo'n kussen bedoelden.. een aantal clienten op mijn werk hebben er ook zo'n 'één om in een goede houding te blijven slapen, maar ik denk dat het best fijn is.Ik slaap nu met een aantal 'hoofdkussens in mijn bed, maar na een half uur trap ik ze er shagerijnig weer uit..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:47 schreef CrazyMoon het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij de griep, voel me al een paar dagen niet zo lekker. Vannacht niet geslapen, ik weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen. Op mijn linkerzij wil niet en op mijn rechterzij wil niet, want dan begint de baby gelijk te schoppen, en hard! Gisternacht heeft de baby een paar keer keihard in mijn ribben geschopt, pffff... pijnlijk!! Vannacht was ie ook ontzettend druk, ik kon niet in slaap komen, ik kon niet doorslapen, heb dus lekker veel wakker gelegen.
Ik denk dat ik toch maar zo'n voedingskussen aan ga schaffen, dat moet erg fijn zijn om bij je in bed te hebben.
Mijn winterjas (erg getailleerd) pas ik al niet meer sinds Oud en Nieuw...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:47 schreef CrazyMoon het volgende:
[..]
die van mij ook nietmet een dikke trui kan ik mijn jas niet meer dichtkrijgen, en met een dun shirtje nog net
(..)
Ik denk dat ik toch maar zo'n voedingskussen aan ga schaffen, dat moet erg fijn zijn om bij je in bed te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |