Tosso!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:39 schreef Litso het volgende:
Ah zo.
Ik moet helaas nu wel richting school. Aldaar zal ik wel snel weer achter Fok! kruipen, dus tot later
Same here, rustig dagje vandaag, dus veel tijd voor 'nevenactiviteiten'.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:39 schreef Pheno het volgende:
Gevonden! Om de dag door te komen
Incest!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Same here, rustig dagje vandaag, dus veel tijd voor 'nevenactiviteiten'.
Nevenactiviteiten zijn goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Same here, rustig dagje vandaag, dus veel tijd voor 'nevenactiviteiten'.
Ga jij es naar schoolquote:
Hear hear.quote:
Hoi!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:03 schreef Misstique het volgende:
Lonely the pony.
Ik ben populair.quote:
Schandalig!! Afkappen die handel!quote:
Dat is ook ongeveer het maximale wat ik hier ga uitvoeren vandaag. En lekker op tijd naar huis 14.gifquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben populair.
Vandaag nog even een paar regels tikken, wat emailen en een paar telefoontjes. That's it.
Ik verricht mijn werkzaamheden vandaag thuisquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:16 schreef Misstique het volgende:
Dat is ook ongeveer het maximale wat ik hier ga uitvoeren vandaag. En lekker op tijd naar huis 14.gif
Goed geregeld.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik verricht mijn werkzaamheden vandaag thuis.
Inderdaad erg jammerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:39 schreef Misstique het volgende:
Ik heb de muziek hier al op een onacceptabel volume afgesteld. Jammer dat ik de telefoon niet meer hoor gaan..
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:42 schreef Litso het volgende:
*Mt opbelt*
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:39 schreef Misstique het volgende:
Jammer dat ik de telefoon niet meer hoor gaan.
Hier nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:54 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er wel nog.
Het is druk op MSN..
Oeh, ik meld me even aan dan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:54 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er wel nog.
Het is druk op MSN..
Het kan ook tegelijk!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:07 schreef Litso het volgende:
Ik stap weer even over op gewoon Fok!
Niet met webmessenger. Dat is zo'n kutzooi dat je Fok! beter helemaal uit kan zettenquote:
Werken, uitslapen, naar familie, werken, uitslapen, schoolspul doenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:16 schreef Misstique het volgende:
Wat zijn de plannen voor het weekend?
Sounds thrilling.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Werken, uitslapen, naar familie, werken, uitslapen, schoolspul doen
Headsets.quote:
Och, het brengt geld in het laatje. Zo kan ik weer meetings betalenquote:
Welke meetingsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Och, het brengt geld in het laatje. Zo kan ik weer meetings betalen
Is het niet handiger om ze in de brievenbus te doen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*gaat weer even wat sollicitatiebrieven de deur uit gooien..
Nee, als het voor het UWV maar lijkt of ik gesolliciteerd hebquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is het niet handiger om ze in de brievenbus te doen?
Gewoon solliciteren op volstrekt onbereikbare banenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nee, als het voor het UWV maar lijkt of ik gesolliciteerd heb![]()
Nee, want ik wil echt wel een baan!! Ben eigenlijk het thuis zitten alweer zat!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren op volstrekt onbereikbare banen.
Dat ga ik tegen mijn moeder zeggen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, als het voor het UWV maar lijkt of ik gesolliciteerd heb![]()
Dat zijn ze tegenwoordig praktisch allemaal. Werkgevers willen jong (en goedkoop) personeel, maar wel met tig jaar relevante ervaring.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren op volstrekt onbereikbare banen.
De baggermeet bijvoorbeeld. En de BeF-meet die McDavid gaat verplaatsen. En een BBQ-meet. Enzo.quote:
Dan kan je net zo goed aan al die bazen zeggen dat ze doen alsof ze hard aan werk zijn maar het totaal niet zijn. Je krijgt het nog druk!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat ga ik tegen mijn moeder zeggen!
(die werkte bij het UWV)
Anyway, ik heb weer met succes een probleem opgelost en daarmee mijn taak voor deze ochtend volbracht. Tijd voor lunch, om vervolgens weer andere dingen op te lossen. Tot later.
Dus die loopt nu bij het UWV omdát ze daar niet meer werktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:59 schreef Litso het volgende:
Dat ga ik tegen mijn moeder zeggen!
(die werkte bij het UWV)
Moet eerst nog boodschappen doen. Heb echt bijna niks meer in huisquote:
Ik heb woensdag croissantjes gehaald.. Denk dat ik die maar even in de oven doequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Moet eerst nog boodschappen doen. Heb echt bijna niks meer in huis![]()
same here, alleen is het geld ook nog eens opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Moet eerst nog boodschappen doen. Heb echt bijna niks meer in huis![]()
* pc-fr34k jaloers is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef Pheno het volgende:
Turkse pizza!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:24 schreef Litso het volgende:
Zo. Lunch weer gehad, op naar het volgende
daar kan ik geen turkse pizza mee maken!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:46 schreef pc-fr34k het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/38487/
Kwma ik net weer eens tegen..
Not me. Ik ben een leek. And proud of it.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:57 schreef Litso het volgende:
Nerds
Zo mogelijk nog ergerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Not me. Ik ben een leek. And proud of it.
Hey, het moet gewoon werken, hóe dat interesseert me geen fluit.quote:
dat is het probleem, dat doet het nooitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey, het moet gewoon werken, hóe dat interesseert me geen fluit..
Daar zijn helpdesks voor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het probleem, dat doet het nooit
Ja hallo enzo. Wil je zo vriendelijk zijn PI's te gebruiken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:12 schreef Crack_david het volgende:
je weet wat ze zeggen, als het brood geroosterd wordt kan je er vanuit gaan dat je computer goed draait
zodra ik er achter ben wat het zijn, ga ik ze als een malloot gebruikenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja hallo enzo. Wil je zo vriendelijk zijn PI's te gebruiken?
Posticonen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:21 schreef Crack_david het volgende:
[..]
zodra ik er achter ben wat het zijn, ga ik ze als een malloot gebruiken
De teloorgang van de PI.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:21 schreef Crack_david het volgende:
[..]
zodra ik er achter ben wat het zijn, ga ik ze als een malloot gebruiken
zegt genoegquote:Op woensdag 13 april 2005 20:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:, danwel
: De standaard PI. M.a.w.: ik ben een baggeraar danwel een newbie, danwel een luie donder.
Oh noez!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:25 schreef Crack_david het volgende:
AHA! maar dan kan ik niet meer via quick reply reageren.. kostbare tijd gaat er verloren
[..]
zegt genoeg
Tijd zat johquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:25 schreef Crack_david het volgende:
AHA! maar dan kan ik niet meer via quick reply reageren.. kostbare tijd gaat er verloren
[..]
zegt genoeg
Te veel zelfs nu.quote:
Pratchettquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:36 schreef Misstique het volgende:
Ik ga weer verder lezen.
Ah, een medekennerquote:
Ik kan em niet wegleggen.quote:
Ik las het ook in 1 ruk uit op het VWO. In Nieuw- Zeeland gekocht en daarna weer in 1x gelezen (in het gras langs de Avalon met een lekker zonnetje doet het ook goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan em niet wegleggen..
Net kwam er een collega binnen..
Ik neem aan dat je verschillende plaatjes gaat showenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef Litso het volgende:
Blij ende trotsch!
Bijna af: http://litso.com/school/geo/nieuw/h1_par2.htm
Die paragraafjes.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef Litso het volgende:
Blij ende trotsch!
Daar wil ik ooit ook nog eens naartoequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las het ook in 1 ruk uit op het VWO. In Nieuw- Zeeland gekocht en daarna weer in 1x gelezen (in het gras langs de Avalon met een lekker zonnetje doet het ook goed). En daarna op Sicilie weer
Het blijft leuk
De inhoud komt nog neem ik aan, maar wel een tof design!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef Litso het volgende:
Blij ende trotsch!
Ik ook weer. Ben verliefd op dat landquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar wil ik ooit ook nog eens naartoe![]()
Ik heb mn boek toch maar weer in mn tas gestopt, mn collega's komen binnen lopen om te kijken wie er zo zit te lachen..
Het is alleen zo'n verdomd eind weg.quote:
Wel netjes, alleen 1 ding, stel een achtergrondkleur in als je wit wilt, dit is namelijk niet altijd standaard. Nu zit ik bv naar een grijze achtergrond te kijken die dus totaal nit bij de layout past.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef Litso het volgende:
Blij ende trotsch!
Goede tip.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wel netjes, alleen 1 ding, stel een achtergrondkleur in als je wit wilt, dit is namelijk niet altijd standaard. Nu zit ik bv naar een grijze achtergrond te kijken die dus totaal nit bij de layout past.
Als de kokosnoot ver van de boom valt, maakt niemand z'n huiswerk. aldus mijn oud leraar wiskunde meneer Tjon A Loiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:12 schreef Crack_david het volgende:
je weet wat ze zeggen, als het brood geroosterd wordt kan je er vanuit gaan dat je computer goed draait
Als de hond van huis is loopt de kat in de prullenbak.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:04 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als de kokosnoot ver van de boom valt, maakt niemand z'n huiswerk. aldus mijn oud leraar wiskunde meneer Tjon A Loi
Het is maar 28 uur vliegen, als je slim bent doe je een stop-over in Singaporequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is alleen zo'n verdomd eind weg.
Dat verandert nog jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:06 schreef Misstique het volgende:
Ik doelde op de tekst op die uitschuifgevalletjes.
Heb ik zoveel mogelijk gedaan. Die uitschuifmenu's en de popups zijn allemaal DHTML. Maar de menubalk moest echt wel in flash vanwege zijn vormenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Je zou ook nog javascript kunnen gebruiken ipv flash, werkt het gelijk en hoef je niet eerst een plugin te installeren. Niet noodzakelijk natuurlijk, aangezien veel mensne het al wel hebben maar toch.
Imagemaps.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb ik zoveel mogelijk gedaan. Die uitschuifmenu's en de popups zijn allemaal DHTML. Maar de menubalk moest echt wel in flash vanwege zijn vormen
Ik zou sowieso niet voor een weekje die kant op gaan, zou wel rustig de tijd willen nemen om het land te verkennen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is maar 28 uur vliegen, als je slim bent doe je een stop-over in Singapore
Dat heb ik iig gedaan, zodat ik 2 dagen onderweg was. Zonder te slapen
Als ik nu weer zou gaan zou ik langer willen, dus toch maar levensloopregeling ben ik bang
Een weekje is erg kort, ik zou al makkelijk 4 dagen in Te Papa in Wellington kunnen rondhangen (Te Papa is een erg groot museum). Ik had maar 2 dagen in Wellingtonquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet voor een weekje die kant op gaan, zou wel rustig de tijd willen nemen om het land te verkennen..
Hoe lang geleden ben je er geweest?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een weekje is erg kort, ik zou al makkelijk 4 dagen in Te Papa in Wellington kunnen rondhangen (Te Papa is een erg groot museum). Ik had maar 2 dagen in Wellington![]()
En gelijk antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:19 schreef Pheno het volgende:
Ik moet nog steeds mijn fotoverslag online gooien na 2 jaar, ik ben lui
Altijd handig om te checken of alles nog goed zitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Wheheheh lits, zit je te spelen met borders?.
2 jaar geledenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoe lang geleden ben je er geweest?
En heb je ook pinguins gezien?
SIEN SIEN SIEN!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
2 jaar geledenEn ja, De geelkuifpinguins. Ik heb er een enorm mooie foto van!
quote:
Vreemd genoeg heb ik die zo 1 2 3 niet op mijn werkquote:
Had gekund.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik die zo 1 2 3 niet op mijn werk
Nuecken. Mits vrouw.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:01 schreef Litso het volgende:
Godverdomme, wat heb je nou aan zo'n projectlid dat geen ene fuck kan.
Ik zat er op te wachten.quote:
quote:
Ga dan terug naar bed met je Tarzanquote:
Die optie had ik niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daarom ben ik ook tot 2 uur in bed blijven liggen
ach, het is nou eenmaal de natuur dat mannetjes voor nageslacht willen zorgen!quote:
Die heb ik niet nodig.quote:
Nageslachtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach, het is nou eenmaal de natuur dat mannetjes voor nageslacht willen zorgen!
al is het middel de laatste tijd steeds meer het doel geworden, dat wel
Door een man, precies!quote:
Maar hij is anders dan andere mannen hoorquote:
Uhuh, hij loopt zeker rond met een handtasjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar hij is anders dan andere mannen hoor![]()
[/naief]
Helaas. Niks vrouwelijks aan te bekennen. Behalve dan dat 'ie niks doet.quote:
dode musquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Helaas. Niks vrouwelijks aan te bekennen. Behalve dan dat 'ie niks doet.
*mental imagequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhuh, hij loopt zeker rond met een handtasje
klinkt echt als een man voor Mt!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:36 schreef Litso het volgende:
[..]
En in dat tasje zitten bloemetjes en vlindertjes
Ik val niet op mietjesquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Helaas. Niks vrouwelijks aan te bekennen. Behalve dan dat 'ie niks doet.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar hij is anders dan andere mannen hoor![]()
[/naief]
quote:
64670?quote:
+5 scherpquote:
Je hebt gewoon een stomme pc!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef Dagonet het volgende:
Ik wil in het roze posten maar het lukt me niet.!
Hallo.quote:
Nah, muziek doet hij bijv. prima.quote:
<font color="pink"> ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef Dagonet het volgende:
#FF69B4quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:47 schreef Dagonet het volgende:
Bijvoorbeeldquote:
Mwah, niet altijdquote:We go to use our hands, and not our tongues
Kun je als mod geen html posten net zopals de adjes of wel?quote:
Ik wil naar huis.quote:
"adjes" is een tweakers-woordquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kun je als mod geen html posten net zopals de adjes of wel?
Wel moeilijk leesbaar.quote:
Puikend plan!quote:
quote:
Ik ben tweaker.quote:
Mag ik je aanraken?quote:
Mooiquote:
Ik had het stilgehouden!quote:
En dat werkt niet.quote:
Nee, jij post in roze.quote:
Ja und?quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:58 schreef Litso het volgende:
Dat is toch algemeen bekend van mij?quote:
het was wel te raden, met zo'n username!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend van mij?
Javascript posten en hopen dat een admin hem quote.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:59 schreef Litso het volgende:
Tof, weet ik dat ook weer.
Wat ben je van plan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:59 schreef Litso het volgende:
Tof, weet ik dat ook weer.
Die is mooiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
<font color="iceblue"><b>Wat ben je van plan?
<script>quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Javascript posten en hopen dat een admin hem quote..
nou ja, niet in díe kleurquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:01 schreef Dagonet het volgende:
Ik ga voortaan zo bannen.
Moet je iets intypen om iemand te bannen dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:01 schreef Dagonet het volgende:
<font color="lime"><b>Ik ga voortaan zo bannen.
Wheheheehhehequote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:01 schreef Litso het volgende:
[..]
<script>
for(x=0;x<100;x++) { alert("hoi!!!"); }
</script>
Wise ass.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Moet je iets intypen om iemand te bannen dan?
Of bedoel je de ban melden
Die deed hele rare dingen in foksilverquote:
Er gebeurde iets heel raars met mijn scherm toen ik dit postte!quote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Moet je iets intypen om iemand te bannen dan?
Of bedoel je de ban melden
Kon toch /kick zijn enzo.quote:
Nope, post zag er verneukt uit en heb ik gewist via text_onlyquote:
'snie verboten, slechts bloedirritantquote:
Weet ik. Maar tochquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
'snie verboten, slechts bloedirritant
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef Litso het volgende:
O wacht, hij linkt direct van mijn site.
ff de bestandsnaam aanpassen.
En tubgirl uploaden onder de oude naam.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:08 schreef Litso het volgende:
O wacht, hij linkt direct van mijn site.
ff de bestandsnaam aanpassen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En tubgirl uploaden onder de oude naam.
Ja hee, er leest een FA meequote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En tubgirl uploaden onder de oude naam.
Het is niet jouw fout als die nerd opeens een Tubgirl in zijn ava heeft!quote:
tubgirl op je server hebben is niet illigaal, hij gebruikt die URL zelf toch. Is zijn risico.quote:
Jullie zijn slecht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
so what? het is toch niet verboden tubgirl (voor "privé-doeleinden) te mirroren?
Juist een voordeel, dan kan die hem gelijk bannen omdat hij tubgirl als icon heeft.quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Juist een voordeel, dan kan die hem gelijk bannen omdat hij tubgirl als icon heeft..
upload een plaatje met de tekstquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is waar
Neh, ik vind hem al zielig genoeg dat hij op zo'n manier mijn icon moet stelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zet er dan op zijn minst iets anders lulligs neer...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:20 schreef Litso het volgende:
Dat is waar
Neh, ik vind hem al zielig genoeg dat hij op zo'n manier mijn icon moet stelen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
upload een plaatje met de tekstof gewoon "ik ben een vuile usericon-dief"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een goeiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
of gewoon "ik ben een vuile usericon-dief"
Wat scheelt er aan?quote:
Whehehe, hij is onleesbaar maar wel leuk!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:22 schreef mcDavid het volgende:
dit is voor het eerst dat ik iemands profielpagina loop te F5en
Zo is 'ie beter.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe, hij is onleesbaar maar wel leuk!
Nee.quote:
Ik zie gewoon dezelfde icon nog.quote:
Laat maarquote:
Goed zo, ik ga over een kwartier ook pia.quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:41 schreef Misstique het volgende:
pia.
Neh man gek, ik ga pia! Je weet tochquote:
Dan neem je de volgende.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bij nader inzien, heb ik de trein al gemist
Geen idee.quote:
Doorspoelen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:54 schreef mcDavid het volgende:
ik haal steeds de terug/vooruit knoppen door de war met de terug/doorspoelknoppen van winamp
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:54 schreef Misstique het volgende:
Weekend bieren.
als ik alle nummers op shuffle heb staan, komt er ook wel eens iets langs waar ik géén zin in heb!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Doorspoelen.. Kies gewoon een locatie uit waar je wilt starten.
Oh, je wilde juist WEL een volgend nummer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als ik alle nummers op shuffle heb staan, komt er ook wel eens iets langs waar ik géén zin in heb!
dan druk je op skipquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als ik alle nummers op shuffle heb staan, komt er ook wel eens iets langs waar ik géén zin in heb!
[ Z ] [ X ] [ C ] [ V ] [ B ]quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:54 schreef mcDavid het volgende:
ik haal steeds de terug/vooruit knoppen door de war met de terug/doorspoelknoppen van winamp
Puppetmaster.quote:
ik weet het. maar dat werkt alleen als je winamp actief hebt staan. maar nu doe ik steeds een nummer terug als ik een pagina terug wil, of een pagina verder als ik een nummer verder wil enzoquote:
hey, da's nog wel een keer een leuk sog-project!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb gewoon een kastje op men compoort aangesloten waar ik winamp mee kan bedienen
Ook een scherpje waar je ziet wat er speeld?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb gewoon een kastje op men compoort aangesloten waar ik winamp mee kan bedienen
ff op de winamp site zoeken naar COM-port control bij de plugins, proje word geleverd incl schema'squote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hey, da's nog wel een keer een leuk sog-project!
nee gewoon 7 knoppen, heb winamp op men 2e monitor open staan dus kan daar zien wat er speeltquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ook een scherpje waar je ziet wat er speeld?
Met je telefoon is ook relaxed. TOt 10 meter bereik, m'n computer bedienen via bluetooth en puppetmaster vanaf de bank.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee gewoon 7 knoppen, heb winamp op men 2e monitor open staan dus kan daar zien wat er speelt
mmm als ik men nieuwe foon heb ook maar eens proberenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Met je telefoon is ook relaxed. TOt 10 meter bereik, m'n computer bedienen via bluetooth en puppetmaster vanaf de bank..
Is erg simpel, en ondersteund echt een hele hoop telefoons(verschillende clients voor verschillende toestellen natuurlijk) ook goed voor simbian toesten, pocket pc's enzo. Ik heb zelf ene nokia 6230i en gebruik een java client. En dan gewoon de server op m'n computer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
mmm als ik men nieuwe foon heb ook maar eens proberen
heb als het goed is volgende week men nokia n70quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is erg simpel, en ondersteund echt een hele hoop telefoons(verschillende clients voor verschillende toestellen natuurlijk) ook goed voor simbian toesten, pocket pc's enzo. Ik heb zelf ene nokia 6230i en gebruik een java client. En dan gewoon de server op m'n computer.
Zoprg wel dat je de full version 'koopt' want anders diconnect hij telkens na een paar dingen doen..
En anders mail ik gewoon de straatnaam van de winkel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb als het goed is volgende week men nokia n70binnen dus dat zal wel gaan werken, en denk dat het me ook wel lukt om een plaatsje te vinden waar ik dat progje kan 'kopen'
dat zou natuurlijk ook erg practisch zijn, hoop dat die winkel hier in de buurt isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En anders mail ik gewoon de straatnaam van de winkel..
Niks mis met voetbal of tweakers!quote:
Met voetbal ook niks. Met ajax wel, maar die spelen ook geen voetbal.quote:
Post ze eens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dan heb ik toch liever dat jullie over tieten praten
URL?quote:
Chow is weer in nlquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dan heb ik toch liever dat jullie over tieten praten
Welk land was ze hene gegaan dan?quote:
Cool.quote:
O.quote:
Elke keer als jij langskomt krijg ik weer een mental picture waardoor ik dagen niet kan slapen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef sararaats het volgende:
slaapwel iedereen
pech voor jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Elke keer als jij langskomt krijg ik weer een mental picture waardoor ik dagen niet kan slapen.
Klopt, daarom ook die PI.quote:
No way, eerst nog even naar Den Bosch voor muzique ende pilsener.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef sararaats het volgende:
slaapwel iedereen
quote:
Dat dacht ik!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Watte?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
Zo maar eens gereedmaken voor vertrek richting Bahnhof.
Dat is een station, in het Duits.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |