Tosso!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:39 schreef Litso het volgende:
Ah zo.
Ik moet helaas nu wel richting school. Aldaar zal ik wel snel weer achter Fok! kruipen, dus tot later
Same here, rustig dagje vandaag, dus veel tijd voor 'nevenactiviteiten'.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:39 schreef Pheno het volgende:
Gevonden! Om de dag door te komen
Incest!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Same here, rustig dagje vandaag, dus veel tijd voor 'nevenactiviteiten'.
Nevenactiviteiten zijn goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Same here, rustig dagje vandaag, dus veel tijd voor 'nevenactiviteiten'.
Ga jij es naar schoolquote:
Hear hear.quote:
Hoi!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:03 schreef Misstique het volgende:
Lonely the pony.
Ik ben populair.quote:
Schandalig!! Afkappen die handel!quote:
Dat is ook ongeveer het maximale wat ik hier ga uitvoeren vandaag. En lekker op tijd naar huis 14.gifquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben populair.
Vandaag nog even een paar regels tikken, wat emailen en een paar telefoontjes. That's it.
Ik verricht mijn werkzaamheden vandaag thuisquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:16 schreef Misstique het volgende:
Dat is ook ongeveer het maximale wat ik hier ga uitvoeren vandaag. En lekker op tijd naar huis 14.gif
Goed geregeld.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik verricht mijn werkzaamheden vandaag thuis.
Inderdaad erg jammerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:39 schreef Misstique het volgende:
Ik heb de muziek hier al op een onacceptabel volume afgesteld. Jammer dat ik de telefoon niet meer hoor gaan..
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:42 schreef Litso het volgende:
*Mt opbelt*
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:39 schreef Misstique het volgende:
Jammer dat ik de telefoon niet meer hoor gaan.
Hier nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:54 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er wel nog.
Het is druk op MSN..
Oeh, ik meld me even aan dan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:54 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er wel nog.
Het is druk op MSN..
Het kan ook tegelijk!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:07 schreef Litso het volgende:
Ik stap weer even over op gewoon Fok!
Niet met webmessenger. Dat is zo'n kutzooi dat je Fok! beter helemaal uit kan zettenquote:
Werken, uitslapen, naar familie, werken, uitslapen, schoolspul doenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:16 schreef Misstique het volgende:
Wat zijn de plannen voor het weekend?
Sounds thrilling.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Werken, uitslapen, naar familie, werken, uitslapen, schoolspul doen
Headsets.quote:
Och, het brengt geld in het laatje. Zo kan ik weer meetings betalenquote:
Welke meetingsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Och, het brengt geld in het laatje. Zo kan ik weer meetings betalen
Is het niet handiger om ze in de brievenbus te doen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*gaat weer even wat sollicitatiebrieven de deur uit gooien..
Nee, als het voor het UWV maar lijkt of ik gesolliciteerd hebquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is het niet handiger om ze in de brievenbus te doen?
Gewoon solliciteren op volstrekt onbereikbare banenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nee, als het voor het UWV maar lijkt of ik gesolliciteerd heb![]()
Nee, want ik wil echt wel een baan!! Ben eigenlijk het thuis zitten alweer zat!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren op volstrekt onbereikbare banen.
Dat ga ik tegen mijn moeder zeggen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, als het voor het UWV maar lijkt of ik gesolliciteerd heb![]()
Dat zijn ze tegenwoordig praktisch allemaal. Werkgevers willen jong (en goedkoop) personeel, maar wel met tig jaar relevante ervaring.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren op volstrekt onbereikbare banen.
De baggermeet bijvoorbeeld. En de BeF-meet die McDavid gaat verplaatsen. En een BBQ-meet. Enzo.quote:
Dan kan je net zo goed aan al die bazen zeggen dat ze doen alsof ze hard aan werk zijn maar het totaal niet zijn. Je krijgt het nog druk!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat ga ik tegen mijn moeder zeggen!
(die werkte bij het UWV)
Anyway, ik heb weer met succes een probleem opgelost en daarmee mijn taak voor deze ochtend volbracht. Tijd voor lunch, om vervolgens weer andere dingen op te lossen. Tot later.
Dus die loopt nu bij het UWV omdát ze daar niet meer werktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:59 schreef Litso het volgende:
Dat ga ik tegen mijn moeder zeggen!
(die werkte bij het UWV)
Moet eerst nog boodschappen doen. Heb echt bijna niks meer in huisquote:
Ik heb woensdag croissantjes gehaald.. Denk dat ik die maar even in de oven doequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Moet eerst nog boodschappen doen. Heb echt bijna niks meer in huis![]()
same here, alleen is het geld ook nog eens opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Moet eerst nog boodschappen doen. Heb echt bijna niks meer in huis![]()
* pc-fr34k jaloers is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef Pheno het volgende:
Turkse pizza!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:24 schreef Litso het volgende:
Zo. Lunch weer gehad, op naar het volgende
daar kan ik geen turkse pizza mee maken!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:46 schreef pc-fr34k het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/38487/
Kwma ik net weer eens tegen..
Not me. Ik ben een leek. And proud of it.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:57 schreef Litso het volgende:
Nerds
Zo mogelijk nog ergerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Not me. Ik ben een leek. And proud of it.
Hey, het moet gewoon werken, hóe dat interesseert me geen fluit.quote:
dat is het probleem, dat doet het nooitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey, het moet gewoon werken, hóe dat interesseert me geen fluit..
Daar zijn helpdesks voor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het probleem, dat doet het nooit
Ja hallo enzo. Wil je zo vriendelijk zijn PI's te gebruiken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:12 schreef Crack_david het volgende:
je weet wat ze zeggen, als het brood geroosterd wordt kan je er vanuit gaan dat je computer goed draait
zodra ik er achter ben wat het zijn, ga ik ze als een malloot gebruikenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja hallo enzo. Wil je zo vriendelijk zijn PI's te gebruiken?
Posticonen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:21 schreef Crack_david het volgende:
[..]
zodra ik er achter ben wat het zijn, ga ik ze als een malloot gebruiken
De teloorgang van de PI.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:21 schreef Crack_david het volgende:
[..]
zodra ik er achter ben wat het zijn, ga ik ze als een malloot gebruiken
zegt genoegquote:Op woensdag 13 april 2005 20:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:, danwel
: De standaard PI. M.a.w.: ik ben een baggeraar danwel een newbie, danwel een luie donder.
Oh noez!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:25 schreef Crack_david het volgende:
AHA! maar dan kan ik niet meer via quick reply reageren.. kostbare tijd gaat er verloren
[..]
zegt genoeg
Tijd zat johquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:25 schreef Crack_david het volgende:
AHA! maar dan kan ik niet meer via quick reply reageren.. kostbare tijd gaat er verloren
[..]
zegt genoeg
Te veel zelfs nu.quote:
Pratchettquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:36 schreef Misstique het volgende:
Ik ga weer verder lezen.
Ah, een medekennerquote:
Ik kan em niet wegleggen.quote:
Ik las het ook in 1 ruk uit op het VWO. In Nieuw- Zeeland gekocht en daarna weer in 1x gelezen (in het gras langs de Avalon met een lekker zonnetje doet het ook goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan em niet wegleggen..
Net kwam er een collega binnen..
Ik neem aan dat je verschillende plaatjes gaat showenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef Litso het volgende:
Blij ende trotsch!
Bijna af: http://litso.com/school/geo/nieuw/h1_par2.htm
Die paragraafjes.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef Litso het volgende:
Blij ende trotsch!
Daar wil ik ooit ook nog eens naartoequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las het ook in 1 ruk uit op het VWO. In Nieuw- Zeeland gekocht en daarna weer in 1x gelezen (in het gras langs de Avalon met een lekker zonnetje doet het ook goed). En daarna op Sicilie weer
Het blijft leuk
De inhoud komt nog neem ik aan, maar wel een tof design!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef Litso het volgende:
Blij ende trotsch!
Ik ook weer. Ben verliefd op dat landquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar wil ik ooit ook nog eens naartoe![]()
Ik heb mn boek toch maar weer in mn tas gestopt, mn collega's komen binnen lopen om te kijken wie er zo zit te lachen..
Het is alleen zo'n verdomd eind weg.quote:
Wel netjes, alleen 1 ding, stel een achtergrondkleur in als je wit wilt, dit is namelijk niet altijd standaard. Nu zit ik bv naar een grijze achtergrond te kijken die dus totaal nit bij de layout past.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef Litso het volgende:
Blij ende trotsch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |