Strikt genomen hoort het ook daar thuis.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:00 schreef moussy het volgende:
[..]
misschien mogen we wel naar klussendas iig beter dan waar een vorig (erg oud) topic belande Uitgaan & Vrije tijd tussen de wietplantjes en drank
Maar aangezien dit onderwerp al een tijdje in LIF staat, laat ik het gewoon hier staan. Nieuwe topics wat bereft hobby's schop ik wel naar UVT.quote:Uitgaan & Vrije tijd
Welke uitgaansplek is hip? Iets kwijt over je geweldige hobby of passie? Wat te doen in je vrije tijd? Voor al dit soort zaken is dit de plek! Hier kun je ook alles kwijt over drugs en andere geestverruimende middelen.
Zolang dat ding recht kan naaien en kan zigzaggen kan je er al wat op makenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:56 schreef m@x het volgende:
Ik ben op zoek naar een naaimachine waar een beginnend prutser als ik wat mee kan. Aangezien ik totaal geen verstand heb van dit soort apparaten wend ik me maar tot jullie: de experts. Van welk merk is de prijs/kwaliteitsverhouding het beste en welk merk/type is niet te ingewikkeld om mee te werken? Wat voor trucjes moet zo'n ding kunnen om er simpele kledingstukken mee te maken?
Nouja, ik laat de boel wel gewoon staan daar, het kost mij niets, en ik kan het altijd nog offline halen. 'k Vond het nog wel zo'n leuk ideequote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Je moet van heel ver komen als je een subforum zou willen hoor. Dan zijn er iets meer users nodig dan het handjevol dat we op dit moment zijn. Het heeft minder te maken met het aantal topics dat je kan verzinnen en meer met het aantal mensen dat erbij gebaat is.
Persoonlijk zie ik nog even geen apart naaiforum als iets als Design al geen bestaansbasis bleek te hebben.
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:10 schreef Anitra het volgende:
Briana dat is idd lekkr dat je lessen krijgt om de machine te leren kennen, dat doet mijn dealer idd ook.
Kimske dat zijn behoorlijk wat projectjesMaar wel leuke!
Mijn blouse is bina afde zoom zit er in en nu dus de biezen nog. de halsbies zit er op geregen dus die kanzo onder de machne door en dan is het vogelenmet de mouwbiezen. En daarna komen er foto's
In de aanbieding bij de Lidl. Is dat nou waar voor je geld?quote:
Professionele naaimachine
Vrije arm naaimachine met aanschuiftafel
* 29 Programma’s incl. 4 siersteken en 14 verschillende steken met dubbele naald
* Knoopsgatprogramma
* Geīntegreerde accessoirebox in de aanschuiftafel
* Naaivoet met variabele drukinstelling en vingerbescherming
* Snel schakelbare achterwaartse knop
* Metalen behuizing
* Beschermhoes
* Draaggreep
¤ 69,99
moed verzamelen?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:33 schreef babyfeet het volgende:
Leuk topic
...nu nog eens moed verzamelen om een leuke broek voor kyllian in elkaar te gaan zetten
ik hou dit topic zeker in de gaten
Toch even een ander antwoord als dat van Anitra. Lidl heeft een hele goede garantie,a ls het ding niet meer te repareren, of het wordt te duur, gaat langer dan 2/3 weken duren krijg je gewoon een nieuwe. Ik zou het voor dat geld doenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:06 schreef schatje het volgende:
[..]
In de aanbieding bij de Lidl. Is dat nou waar voor je geld?
Ik denk dat je al onderweg bent of nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:36 schreef Troel het volgende:
Anitra, ik ga vandaag nog even langs die grote stad hier in de buurt. Kan ik jou blij maken met de broodjes uit de broodzak van de Plus? Dan kom ik namelijk graag die ruilen tegen een kopje thee ofzo
Nopes, want ik weet niet waar je woontquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik denk dat je al onderweg bent of niet
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moed verzamelen?
ech nie![]()
weet je wat je moet verzamelen?
-patroon
-stof
-fournituren
en raggen met die bende![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:15 schreef Furia het volgende:
Heeft iemand inmiddels dat naaimachine van het Kruidvat al geprobeerd? Ik ben zelf nu ook wel erg nieuwsgierig, maar ben ook wel weer bang dat het dan weer ongebruikt in de kast verdwijnt... ben dus wel benieuwd naar ervaringen met dat apparaat!!!
Zou je overigens ook een satijnen dekbedovertrek kunnen maken? Lijkt me wel heel lekker zacht
@ Anitra: woon jij in lopik? (dacht ik in dat andere topic te zien staan)
Oh ja... daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:15 schreef lady-wrb het volgende:
verkleinen ik meestal vanuit de recht-van-draad-lijn
vergroten ook trouwens
Te veel; kep er echt goed mijn best op gedaan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:34 schreef lady-wrb het volgende:
wat is er kapot dan r_on?
Als je het zonder naad knipt..alleen zoals het patroon is dan heb je maat 68.. (en ik zit nog maar 15 jaar op naailes...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:17 schreef _evenstar_ het volgende:
alleen is het kleinste maatje 74maar achjah misschien met de mouwtjes oprollen kan ze het van de zomer aan
![]()
En als je dan de ehh.. restanten op een even groot t-shirt naait?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:42 schreef R_ON het volgende:
[..]
Te veel; kep er echt goed mijn best op gedaan..
de burda heeft er een los patroon vanquote:Op zondag 26 maart 2006 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand een idee waar ik een patroon voor een badjas in maat 116/122 vandaan kan halen?
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:06 schreef schatje het volgende:
Professionele naaimachine
Vrije arm naaimachine met aanschuiftafel
* 29 Programma’s incl. 4 siersteken en 14 verschillende steken met dubbele naald
* Knoopsgatprogramma
* Geīntegreerde accessoirebox in de aanschuiftafel
* Naaivoet met variabele drukinstelling en vingerbescherming
* Snel schakelbare achterwaartse knop
* Metalen behuizing
* Beschermhoes
* Draaggreep
¤ 69,99
In de aanbieding bij de Lidl. Is dat nou waar voor je geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |